niedziela, 11 maja 2014

Komunia. Fryzury dla dziewczynek

Która z nas nie zapuszczała włosów na Pierwszą Komunię?

Pamiętam swoje loki, które wyczarowała mi babcia, machając lokówką ze dwie godziny.
Niestety, z misternych zmieniły się w mizerne w niecałe pół godziny.

Dzisiaj modne są profesjonalne fryzury spod ręki fryzjera, by zmienić dziewczynkę w księżniczkę.

Bywa, że arcydzieło nie wygląda już niewinnie. A szkoda...




Jestem ze starej szkoły. Uważam, że dziecko powinno zostać dzieckiem.
Cały urok dziewczynki tkwi w jej delikatności, niewinności.

Fryzura komunijna powinna podkreślać urodę, pasować do postury dziecka i okazji.

Poniżej upięcia, które mnie osobiście zachwycają swoją prostotą.

Naturalne loczki zgrabnie ubrane w wianek:

Urocze loki przy gęstych włosach:
Tutaj przepis wykonania krok po kroku tej fryzurki. Warto zobaczyć :)

Skromne a efektowne:

źródło


źródło


Śliczne, proste, domowe upięcie:
źródło


Czasem wykonanie jest fantastyczne, 
bardzo misterne,
ale efekt jakby przeładowany:





Perfekcyjny, pięknie ustrojony splot, 
ale bardzo delikatne włosy:



Dziecięca uroda broni się sama.
Brak uczesania jest uczesaniem:




Najgorzej, gdy się przedobrzy ;)



Miłego dnia!


52 komentarze:

  1. Mysiu czy jeśli wyślę Ci zdjęcie swoich włosów, pomożesz mi w doborze farby? Jestem już zrozpaczona, nawet fryzjer nie pomógł :( Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie... Brak mi słów! Jak sobie przypomnę własne uczesanie z komunii to wypada przy tych misternościach blado - ot włosy znad czoła zebrane i zaplecione w dobierańca, a reszta luźno puszczona na plecy. Do tego prosty wianek z mirtu. A że włosy miałam za pupę, to i tak efekt był ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie, większość, (może kilka nie) z pokazanych przez Ciebie fryzur są przesadzone, jak fryzury ślubne 20 lat temu, cierpię gdy widzę loki wypuszczone prosto z lokówki wiszące jak nie powiem co :P aż ręce się rwą by je przeczesać i potrzepać by się rozdzieliły i wyglądały naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się wszystkie fryzury z włosami upiętymi do góry, wydaje mi się, że takie uczesanie jest bardziej poważne i odpowiednie dla dojrzałych kobiet, nie dziewczynek :)

    Ja na swojej komunii miałam rozpuszczone włosy i tyle, nic więcej nie było przy nihc robione. To samo swoją drogą planuję jeśli będę wychodzić za mąż na ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 3zdj w lewym górnym rogu najpiękniejsze i najprostsze ever <3
    A ostatnie bije na głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie coś czuję pochodzi z usa :) nie wierzę, że w PL ktoś puściłby tak ubrane dziecko do komunii. Mi również podobają się najbardziej naturalne, proste formy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre fryzury są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam dołączyć do grona obserwatorów, ale jakiś błąd wyskakuje :( Może w inny dzień się uda :). Szukałam adresu e-mail bo mam pytanie ale nie znalzłam, dlatego przepraszam ale napiszę tutaj. Walczę z ŁZS (zdiagnozowała mi go dermatolog), i chyba przez to wypadają mi włosy i przeokropnie swędzi mnie głowa. Tracę bardzo dużo włosów a na skorze czasem pojawiają się jakieś bąble w szczególności na lini włosów na karku :( Nic mi nie pomaga, dlatego pytam się tutaj co można zrobić żeby to chociaż zaleczyć. Jeżeli mogę liczyć na pomoc to proszę o odpowiedź na adres lavaniaviola@gmail.com Serdecznie pozdrawiam i przepraszam za tak długi komentarz z problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na komunię według mnie powinny być proste, delikatne, i bardzo dziewczęce fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgodze się z Tobą ze przy czesaniu dzieczynek fryzjerzy często zapominają ile one tak naprawde maja lat ;)
    banalne rozwiązania są przewaznie najlepsze ;) tez miałam loczki robione tylko ze na walki ;D mama chciała koka, ale ja sie postawiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam z okazji Komunii podobną fryzurkę jak na pierwszym zdjęciu, ale to dawno było :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie jestem świeżo po komunii. A w sumie już nie tak świeżo bo tydzień minął od tej magicznej chwili. Słowo daję wszystkie dziewczynki miały loczki! Loczki, loki ewentualnie duże fale. Nie widziałam ani jednej z prostymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie plecionki jak na 5tym zdjęciu od dołu kojarzą mi się ze staropolskim kołtunem i niezmiennie mnie obrzydzają. Może dlatego, że swojego czasu dość często widywałam posiadacza takiego kołtuna. Tego się nie da wymazać z pamięci :)
    Mi najbardziej podobają się rozpuszczone, naturalne włosy. Może lekko podkręcone. Koki i misterne upięcia na małych dziewczynkach wyglądają groteskowo. Ale o gustach podobno się nie dyskutuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. najgorzej jak dzieci komunijne szykuje się jak do ślubu... ja pamiętam swoją komunię, spałam w papilotach, wszyscy mieli te same alby.... i tyle :) teraz tyle cudawianek potrafią wymyślić....

    OdpowiedzUsuń
  15. Loczki z 2 zdjęcia najpiękniejsze <3 Ja na swojej komunii miałam koczek zrobiony przez moją mamuśkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ostatnie zdjęcie to chyba nie z komunii? zgroza

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są takie delikatne loczki upięte w koczek lub pozostawione same sobie. Fryzury od fryzjera bardzo 'wyczesane' z dużą ilością lakieru i sztucznych kwiatów odbierają dziewczynkom urok. Na moją Komunię czesała mnie mama i efekt był ładny, pasował do sukienki i przede wszystkim do całej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie niektóre upięcia nadają się raczej dla panien młodych... Nie zapominajmy, że dziewczynka która idzie do komunii ma 8/9 lat, nie może wyglądać zbyt poważnie ani komicznie. 2 fryzurka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mysiu, masz 100% racji, nie rozumiem matek, które z dziewczynki idącej do komunii chcą zrobić mini pannę młodą... Moja mama nie chciała się zgodzić nawet na papiloty, ale w końcu uległa;)
    Cieszę się, że wróciłaś do pisania i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej podoba mi się te "brak uczesania" i skromne fryzurki :) Ja na komunie swoją miałam loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdjęcie to już okropna przesada...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne fryzurki :) Ale ostatnie zdjęcie zbiło mnie z nóg- jaki mądry rodzic ubierze tak dziecko na komunię? America! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj:) czytam już Twojego bloga od dawna. Podziwiam Cię i Twój warsztat. U mnie w mieście trudno o dobrego fryzjera, więc włosy Farbuje w domu a do fryzjera chodzę tylko na cięcie. Stąd też mam ogromną prośbę do Ciebie. W zeszłym roku rozjaśniłam włosy i nałożyłam ruda farbe i Tak jest po Dzień dzisiejszy. Ale już mi się znudził Ten kolor i ciągle farbowanie tym bardziej że mam naturalne ciemne włosy. Stąd też moje pytanie do Ciebie, jaką farbe mogę nałożyć na włosy. Chciałabym mieć blond taki naturalny np.garnier nr 7 blond. Moje pytanie brzmi czy mogę położyć te farbe na moje włosy? 2 miesiące temu farbowałam mieszanka syossa miodowy blond i płomienna lawa ale teraz kolor jest mocno wypłukany i nie to rudy nie to miodowy blond. Pomocy. Nie mam kasy wolnej na fryzjera. Z góry dziękuje. Weronika Karolewska

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podobają mi się dla dziewczynek rozpuszczone włosy i wianek z żywych kwiatów. Wszelkie pseudo-weselne koafiury zdecydowanie mniej;)
    Drugie zdjęcie - prześliczna fryzurka.
    Pozdrawiam,Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na swojej komunii miałam rozpuszczone włosy (mam proste, wtedy długie prawie do pasa), za co mamie bardzo dziękuję, że tak zdecydowała, a nie wymodziła mi na głowie jakieś kukuryku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. rozumiem upięcia do ślubu - po pierwsze to dorosła kobieta a po drugie tam się tańczy cała noc! Po co robić koka dziecku, którego pewnie to ciągnie, jest nieprzyzwyczajone i źle się czuje, nie mówiąc już o budzeniu dziecka godzinę wcześniej, żeby to przygotować. Jedyna fryzura jaką akceptuję do komunii to włosy rozpuszczone, ewentualnie zakręcone. Wianek jest ozdobą, nic więcej nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta "siatka" z plecionych warkoczyków pewnie by się wybroniła sama, gdyby warkocze były o połowę cieńsze - bardziej lekko by to wyglądało. Ale co mnie zastanawia - jak ta fryzura wygląda z przodu? Z tymi sztucznymi kwiatkami zamontowanymi w mało subtelny sposób? Tam, gdzie jest "pięknie ustrojony splot" - pewnie wystarczyłoby zrobić albo warkocz holenderski albo dobierany francuski ale bardziej luźny. Sama mam delikatne cienkie włosy i jakbym sobie strzeliła takie ciasne upięcie to pewnie bym na łysą wyglądała.

    Sama w czasie komunii miałam dosyć krótkie włosy (tak za brodę), więc tylko mi je trochę pofalowali. U mnie całą fryzurę "robił" wianek - był zrobiony z dziesiątek malutkich białych konwalii. Do dziś mam go w szafie bo był taki piękny;)

    Zazwyczaj nie muszę się radzić nikogo w kwestiach koloryzacyjnych ale teraz moje włosy doprowadzają mnie do szału, więc mam pytanie. Naturalnie mam jasny blond na poziomie 9. Od dwóch lat farbuję włosy henną naturalną z mazideł. W styczniu zachciało mi się ombre, więc rozjaśniłm końcówki i nałożyłam zielony toner. W okolicach końca marca ombre mi się znudziło i pozwoliłam tonerowi się wypłukać (wypłukał się całkowicie do lekko żółtego blondu). Henna na tych rozjaśnionych końcówkach w ogóle nie chwyta, a farba spiera się po niecałym tygodniu. Czy żeby się trzymała to mogę położyć najpierw na włosy naturę na poziomie 8 albo 7, a dopiero potem na to jakąś rudą farbę? Czy też przychodzi ci do głowy jakiś inny sposób? Dodam, że moje końcówki są obecnie w bardzo dobrym stanie, bo po tym, jak toner się wypłukał scięłam po prostu ze 4 cm włosów.I są obecnie w kolorze takiego pszenicznego blondu (tzn. są w ciepłym odcieniu ale nie jest to żółty).

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, świetny blog :)
    Mam do Ciebie pytanie. Mam farbowane włosy w kolorze średnio ciemny brąz, spod którego gdzieniegdzie wybija się czerwony (kilka razy farbowałam mahoniem) i odrost w naturalnym kolorze - szarobrązowym. Chcę rozjaśnić włosy do ciemnego blondu za pomocą "kąpieli rozjaśniającej" - pół rozjaśniacza + szampon + odżywka. Czy wiesz może jak długo powinnam trzymać mieszankę na odrostach żeby nie skończyć z pomarańczowym kolorkiem? Czy może lepiej żebym rozjaśniła calość do "białości" i na to nałożyła ciemny blond? Jak później ewentualnie zniwelować pomarańczowy kolor?
    Z góry dziękuję za odpowiedź ;*
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  29. przepraszam że mój komentarz będzie nie na temat, ale gdzieś pisałaś że pytania najlepiej zadawać w najświeższych wątkach.
    trafiłam na Twój blog przez wuja google i wsiąknęłam na parę godzin.Chyba lepiej trafic nie mogłam. Nie wiem na ile poważne mam problemy z włosami, ale parę mam.
    Pielęgnacja - od kilku lat nie moge znależć szamponu i odżywki który to zestaw by mnie zadowolił. Włos jest albo przeciążony albo wydaje się suchy, mimo że przesuszony nie jest. Czasem są gumowate a czasem lekkie jakby ich wogóle nie było.
    Farbowanie - 10 lat farbowałam się wellą colortouch i było świetnie. Od jakiegoś 1,5 roku coś im sie stało i wella przestała sie na nich trzymać. Tydzień i po kolorze. Przestała też łapać siwe włosy (ciężko mi oszacować ile mam siwych, myślę że około 30%).
    Ostatnich pare lat nosiłam króciutka fryzurę i wtedy włosy miałam gładkie i sypkie. Zaczęłam zapuszczać. Jak były do ramion, zaczęło być z nimi coraz gorzej, tylko w dzień farbowania były sypkie i gładkie, potem błyskawicznie kolor sie spierał i zostawały mi takie trochę sztywne, trochę gumowate włosy. Zaznaczę, że one napewno nie są zniszczone, bo wella ma wodę 1.9%, a farbuje na kolor zbliżony do naturalnego (brąz, poziom około 6, bywało 5)

    Jak juz nie mogłam z nimi wytrzymać. to we wrześniu zeszłego roku obcięłam, mając nadzieję że wrócę do śliskich i gładkich. Niestety miałam krótkie ale nadal problematyczne. Od lutego znów zapuszczam.
    Nie wiem jak je pielęgnować i czym farbować. Kiedys farba dawała mi drugie tyle objętość, teraz mam ten efekt do pierwszego mycia. Włosy sa lekkie (za lekkie, nie znalazłam żadnej odżywki którą byłabym w stanie je dociążyć), nie są sypkie. Wyglądają jakbym przebyła jakąś chorobę.

    Farba: Aktualnie farbuję Lorealem Richesse. Najpier dwa razy poziomem 7 (z najniższą wodą), teraz 6,02 (wodą 2,7). Kolor mi sie podoba, ale trwałość nie. Włosy nie mają życia, nie są sypkie, farba ich nie pogrubia. Nie wiem co robić.

    pozdrawiam serdecznie, iwona

    OdpowiedzUsuń
  30. tak sie rozpisałam, że zapomniałam zapytać: czy na powyższe problemy z farbowaniem zaleciłabyś pigmentację? jeśli tak to jakimi kolorami ja przeprowadzić? iwona

    OdpowiedzUsuń
  31. Mysiu, czy możesz powiedzieć coś na temat "turboszczotek" tj. lokówko-suszarek z obrotową szczotką?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta mała rudowłosa ma śliczny kolor, a w zestawieniu z czarnymi oczami to już w ogóle świetnie to wygląda, bo uważam, że tak zachwalane przez stylistów-fryzjerów połączenie typu: rude włosy + zielone oczy wygląda po prostu beznadziejnie. Czarne oczka górą ;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  33. A mogłabyś w wolnej chwili wypisać jakieś NAWILŻAJĄCE ODŻYWKI / MASKI ogólno-dostępne? czego mam szukać w składzie? d-panthenol to na pewno, a co do gliceryny to mam mieszane uczucia, bo zauważyłam, że niekoniecznie moze nawilżać, gdy jest wysoko w składzie.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie miałam zrobionej fryzury. Chociaż miałam robione fryzury próbne. A i pamiętam ; poszłam tydzień przed komunią do fryzjera na podcięcie końcówek, a on mi obciął z 5 cm. Marta,

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, Mysiu :) mam do Ciebie prośbę. Czy mogłabyś mi pomóc rozczytać sklad pewnej maski? Otóż mam suche włosy, których połowa jeszcze pamięta rozjaśnianie. Obecnie jestem za granicą i szukam dobrej maski, która pomoże mi nawilżyć i zregenerować włoski. Pani w sklepie poleciła mi jedną o takim składnie, a i cena nie jest aż taka straszna :) z góry dziękuję :*

    https://www.google.pl/search?q=skinfood+argan+oil+hair+mask&tbm=isch&imgil=gZbaPVlVdaV2WM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTxXpA1bvXwpuOJ3QAy_2htvZYi7TaXeR14sRvvkTEHEKVdPGUh%253B550%253B369%253BYZMjKIZFZiSj2M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fonepointmall.blogspot.com%25252F2013%25252F02%25252Fskinfood-argan-oil-silk-hair-essence.html&source=iu&usg=__LjMhZXMd2hMfCBuZW7GE3GAwEBI%3D&sa=X&ei=oBx3U8KZAc3c8AWEpoCwBw&sqi=2&ved=0CD4Q9QEwBA&biw=1280&bih=611&dpr=0.8#facrc=_&imgdii=_&imgrc=S_IyblQujhCioM%253A%3B0QT53U_vYDsGDM%3Bhttp%253A%252F%252Falonetog3ther.files.wordpress.com%252F2013%252F07%252Fdsc06584.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Falonetog3ther.wordpress.com%252F2013%252F07%252F27%252Freview-skinfood-argan-oil-silk-hair-mask-pack%252F%3B2896%3B1632

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzien Dobry Mysiu
    Mam taki problem
    Od 2 lat rozjasnialam wlosy Garbierem 110. Tzn, za pierwszym razem chcialam rozjasnic cale wlosy. Konce rozjasnily sie tylko troche. Przy następnym farbowaniu znowu probowalam i nic. Stwierdzilam ze nie chce niszczyc włosów i robilam tylko odrosty. Wlosy wygladaly bardzo naturalnie. Ladnie wraz z dlugoscia byly ciemniejsze. Nowo poznane osoby myslaly ze jestem naturalna blondynka. Ostatnio jednak chcialam przyciemnic wlosy do naturalnego blondu. Farbowalam górę włosów Garbierem 8. Zafarbowalam tylko gore bo chcialam wyrownac z dolem. Jednak gora wyszla ladnie naturalnie zimna, a dol mial bardzo cieply rudawy odcien. Kilka dni temu zafarbowalam cale wlosy Garnierem 8. Kolor ladnie sie wyrownal, byl ladnie chlodny, popielaty. Jednak juz po jednym myciu zauwazylam ze na kncach zaczyna przebijac radość. Chcialabym w koncu wyrownac całość pianka Perfect Mouse. Jest dobrze napigmentowana, czy kolor Sredni Blond wyrowna mi wlosy ?
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam dostępu do farb profesjonlnych ale czytalam ze joanna tez moze byc ? moze nia cos zdzialam ? dodam ze moje naturalki sa brązowe. Chcialabym zeby ta Perfect Mouse byla dobra ald tez nie wiem czy da rade rozjasnic mi odrost. Zalezy mi zeby nie miec wlosow ciemniejszych niz sredni blond
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zapuszczałam włosów na Pierwszą komunię, nie byłam też zadowolona z faktu, że trzeba mnie jakoś ładnie i gustownie uczesać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie :D Mam jasny blond , i marze o jakieś zmianie a mnianowicie o ombre na odwrot, jednak moja mama się boi, iż czy to same końcowki czy nie kolor mi się zmieni i powstanie tak zwany mysi. Co uważa Pani na ten temat? farbować czy opuscić ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na komunię miałam takie loczki/pofalowane włosy po warkoczykach :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj :)

    Mam do Ciebie wielką prośbę. Otóż obecnie mam bardzo jasne włosy, rozjaśniane (naturalny to ciemny, tzw mysi blond). Wrzucam zdjęcie dla lepszej oceny :) Chciałabym je przyciemnić, ponieważ drażni mnie dbanie o taki kolor, jest naprawdę męczące. Myślałam o kolorze coś w stylu ciemniejszego blondu, wchodzącego jakby w rudy, takie jak na zdjęciu. I tutaj moje pytanie - jak myślisz, jaką farbą udałoby mi się uzyskać przynajmniej zbliżony efekt? Widziałam wiele farb, które mogłyby się do tego nadawać, jednak nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto. Bardzo prosiłabym Cię o w miarę szybką pomoc :)

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10352716_517906331654720_69555806_n.jpg?oh=52de93bccaca241434c83f3d3ad15208&oe=537F9C41&__gda__=1400856379_ccf93dc682ae57edb699eeb869ba1ec1 moje włosy

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/v/t34.0-12/10363802_517906334988053_792644149_n.jpg?oh=9e11b4b1b9dec4a160bf6bcc31e795ec&oe=537FA6D5&__gda__=1400880319_c48d7b981050c5456cb8c3c633a7672e

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34.0-12/972635_517906328321387_1615580248_n.jpg?oh=41b9e69ae819bb9b5682dfc02e0f2279&oe=537F7A9F&__gda__=1400889394_0f19ebb1961817001197bc66d387b6d4

    OdpowiedzUsuń
  43. Droga Mysiu! Przychodze z pewnym problemem, otoz trzy dni temu przefarbowalam wlosy farba o nazwie "mahoniowy braz" (586) . Kolor wyszedl taki jaksie spodziewalam, ale totalnie zle sie w nim czuje i nie podobam sie sobie. Teraz moje pytanko: co zrobic zeby wrocic do sredniego brazu? W ciagu najblizszych dni postaram sie wyplukac troche farbe szamponem przeciwlupiezowym, ale co potem? Mysle o nalozeniu chlodnego brazu, czy jest szansa ze ten mahoniowy odcien zniknie w jakims stopniu? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. O rany! Co ta ostatnia dziewczynka ma na sobie... katastrofa :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnie zdjęcie mnie szczerze przeraziło...

    Mysiu, nie znalazłam nowego adresu e-mail do Ciebie, a może w końcu uda mi się wysłać Ci zdjęcia :)

    Pozdrawienia z Włoch,
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :) Co byś mi poleciła do stosowania żeby zabezpieczyć włosy podczas prostowania włosów prostownicą a co by tych włosków nie obciążyło? Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. dzien dobry. mam nadzieje, ze bedzie miala Pani czas odpisac na moje pytanie. przepraszam, ale szukalam tez w wyszukiwarce i nie za bardzo znalazlam to czego szukam :) mam wlosy rozjasniane a naturalne brązowe (nie za ciemne, nie za jasne). kupilam sobie farbe scandic line ciemny blond i utleniacz 3% zeby wyszly takie, jak moje (to znaczy przyblizony kolor, co jest oczywiste). ma ona sole amonowe i amoniak. szampon z jakimi skladnikami i bez czego Pani by polecila do wymycia tych soli i potem jaką pielęgnację EWENTUALNIE? bo pisze w sprawie tych soli, nie chce zawracac Pani glowy. uzywam od jakiegos czasu szamponu keratynowego z cece, maski joanny z proteinami - ale wlasnie odstawilam i kupilam sobie kallosa keratynę. czy mam bez zadnych masek te wlosy pofarbowac czy mozna cos nalozyc? chyba nie powinnam nic na nie nakladac bo czytalam na Pani blogu, ze kolor bedzie sie szybciej wyplukiwal. i czy po tym moge domknac luski plukanka jaka a jak tak to jaka? bo boje sie cytrynowej, ze mi kolor pojasnieje. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. teraz dopisuję: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=25785 a tą maską nie moglabym wlasnie tych wlosow nawilzyc przed farbowaniem? watpie ze tak, skoro mamy nie ryzykowac przed farbowaniem z maskami.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mysiu prosze wytlumacz mi pewną rzecz ktora meczy mnie juz od długiego długiego czasu. Otóż włoski mam juz fajne, zregenerowane, nawilżone i jestem z ich stanu baardzo zadowolona - ale tylko wtedy jak po umyciu, kiedy jeszcze są wilgotne zwiążę je w koka, albo zwine w dwa ruloniki. bo jeżeli zostawie je do wyschnięcia bez żadnego zwiazywania są suche postrąkowane i przede wszystkim powyginane kazdy w inna strone - próbowałam wydobyć ich skret, ale defitywynie mam włosy delikatnie falowane, nie kręcone. O co w tym wszystkim chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  50. skromne. . . a na siódmym welon, no bez przesady! to nie nie upięcie na komunię!?

    OdpowiedzUsuń
  51. Najpiękniejsze włosy jakie widuję codziennie rano to rozczochrana fryzurka mojego Maleństwa ;) Ma bardzo długie włosy,aż do pupy,a ma dopiero 6lat. Żałuję ,że moja mama nie miała tyle cierpliwości i nie dbała tak o moje włosy jak ja dbam o córkowe. Zawsze łatwiej ściąć niż zapuścić ;) Bardzo fajny blog,zapraszamy do Nas :)

    OdpowiedzUsuń