poniedziałek, 8 lipca 2013

Drogie Czytelniczki, wracam do pisania :)


Witam wszystkich bardzo serdecznie!


Na początek, chcę podziękować za tyle ciepłych, dobrych słów wsparcia.
Jestem bardzo miło zaskoczona, że moje problemy spotkały się ze zrozumieniem i serdecznością.

Chcę szczególnie podziękować Osobom, które napisały do mnie maile i smsy.
To wyjątkowe gesty. Bardzo dziękuję!


Nie wyszłam jeszcze ani ze szpitala, ani z choroby, ale mam już dostęp do internetu, więc postanowiłam trochę do Was wrócić.

Nie umiem żyć bez Waszych włosów (jakkolwiek to brzmi), a bez radości trudno przetrwać ciężkie chwile.

Na obecny moment liczę, że wrócę do pracy od sierpnia. Bardzo na to liczę.
Jak będzie rzeczywiście, na pewno poinformuję.

Jednak, skoro mam już internet, a wolny czas spędzam na ssaniu kroplówki, mogę naskrobać parę artykułów i z Wami podyskutować czy poodpowiadać na pytania, na które zwykle nie miałam czasu.

Więc, już od jutra, nowe artykuły, nowe ciekawostki i dyskusje.

Proszę mi jednak wybaczyć, jeśli będę wolniejsza niż zwykle.
Nie jestem w pełni sił, a w różnych porach dniach miewam spotkania z pielęgniarkami i lekarzami.

Tym niemniej, spróbujemy!

Miłego dnia!

_________________
Komentarze w tym temacie zostały wyłączone.