sobota, 29 czerwca 2013

Dlaczego mnie nie było i jeszcze chwilę może nie być

Bardzo przepraszam Was za moją nieoczekiwaną nieobecność.

Ostatni tydzień spędziłam w szpitalu na oddziale pod licznymi kroplówkami i na przykrych badaniach.

Nie będę się wdawać w szczegóły mojego stanu zdrowia.

Sytuacja jest w miarę opanowana i jak się trochę pozbieram, wracam na blog i do pracy przy Waszych włosach.

W tej chwili jeszcze nie czuję się na siłach by normalnie wrócić do pracy. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych paru dni, wszystko się unormuje.

Od 4 lipca zamierzam normalnie przyjmować klientki.

Osoby, które musiałam odwołać, przepraszam raz jeszcze za problem.

62 komentarze:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia, kochana. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Mysiu! Klientki poczekają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia... Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana! klientki na pewno się nie pogniewają na Twoją kilku dniową przerwę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysiu życzę Ci dużo zdrówka :) Wydobrzej i wracaj do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żeby było już tylko lepiej i duuużo zdrówka życzę Ci Mysiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko...! O_O
    Mysiu, bierz tyle urlopu, ile Ci potrzeba! Nami się nie przejmuj, poczekamy - Twoje zdrowie jest najważniejsze!
    Zdrowia, zdrowia, i jeszcze raz zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysiu, Twoje zdrowie jest najważniejsze.
    Mam nadzieję, że wszystko mimo to będzie w porządku i że szybko wrócisz do zdrowia.
    Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy :*
    Jesteśmy z Tobą :*
    Wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do zdrowia,mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Spokojnie wypocznij i zrób codziennie coś miłego dla siebie. Tak dla pokrzepienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia i pogody ducha życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj prędko do zdrowia Mysiu!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. No to w takim razie życzę zdrowia i jeszcze raz zdrowia ;* bo szpitale to niezbyt fajne miejsca, zwłaszcza latem.
    Bardzo ładny ten nowy nagłówek bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia życzę! Pat

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej:( Dużo zdrówka Mysiu droga. Przesyłam moc dobrej energii i pozytywnego myślenia za pomocą tego komentarza:D Zdrowiej i wracaj "w sieci" prędko bo pusto bez Twoich wpisów... Pozdrawiam i jeszcze raz zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. mysiu! wracaj nam szybko dozdrowiaaa!
    moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, że "sytuacja opanowana". Trzymaj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wracaj do zdrowia!!

    Piękny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, żebyś wyzdrowiała! Reszta poczeka. Życzę powrotu do sił:)
    -wierna czytelniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysiu Kochana, dużo zdrówka, wracaj do zdrowia i sił, odpoczywaj i niczym się nie przejmuj, będziemy grzecznie na Ciebie czekać :) Buziaki , uściski i cała masa pozytywnej energii specjalnie dla Ciebie :-***

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Mysiu:(!!!
    Będę się modlić o Twoje zdrówko! Mam nadzieję, że to nic poważnego! Trzymaj się Kochana!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Mysiu, co sądzisz o farbie Syossjasny czekoladowy brąz? Szybko się zmywa? Rudzieje? Nie wychodzi za ciemna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powaznie.

      Usuń
    2. wyczucie chwili, nie ma co

      Usuń
    3. Moze ten ktos nie czytal wpisu, tylko wszedl szybko zeby zadac pytanie. Nie wiecie-nie oceniajcie. To po pierwsze. A po drugie zadala dziewczyna spokojnie pytanie nie ponaglajac ani nic, pewnie spokojnie czeka na odpowiedz jak Mysia bedzie miec czas, wiec nie szukajcie problemu tam gdzie go nie ma. Takze wesolych swiat.

      Usuń
  23. wracaj do zdrowia Mysiu!to najważniejsze,my tu na Ciebie poczekamy.trzymam kciuki i przesyłam miłe myśli,

    i.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szybkiego powrotu do formy. Poczekamy cierpliwie. Sandra

    OdpowiedzUsuń
  25. Mocno trzymam kciuki za rekonwalescencje ! Odpoczywaj , dbaj o siebie ! Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogę tylko życzyć szybkiego powrotu do zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że wszystko będzie już ok. Wracaj do zdrowia Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowiej, może trochę więcej wolnego Ci potrzeba? Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wracaj do zdrowia i blogowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnóstwo pozytywnej energii żebyś szybko poczuła się w pełni sił :)
    Meg.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zadbaj o zdrówko:) To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czesc :) od jakiegos czasu, zapuszczam włosy. Moja historia zaczęla się od tego ze po intensywnym prostowaniu włosow przez 3 lata! postanowilam w koncu z tym skonczyc gdy zobaczylam, co sie stalo z moimi włosami, scielam je krotko,ale nadal nie moge ich odratowac. minęlo sporo czasu bo ok.4 lata. Opis włoosw : sredni blond, włosy za zapięcie od biustonosza, z natury czym dłuzsze tym mniej się falują, suche, zniszczone szczegolnie z tyłu. puszą się od deszczu, wilgoci, po umyciu są przsuszone popimo stosowaniu maski lub odzywki. Martwi mnie skora głowy z tyłu, poniewaz po umyciu w jednym miejscu, dosyc sporym, nie moge dosuszyc włosow, i mam wrazenie jakby byly przetłuszczone, nie wiem co sie dzieje. Prostuje wlosy od swieta, szasami suche, nosze najczesciej rozpuszczone. Czesze w sumie po myciu, poniewaz po tym-puszą się lekko. Nie lubie tego. co poradzisz? co stosowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poradzę czytać posty, pod którymi zostawia sie komentarz!

      Usuń
    2. Ja poradzę czytać posty pod którymi sie pisze komentarz! Najdelikatniej rzecz ujmując - nietaktowne jest twoje zachowanie.


      Mysiu ściskam Cie serdecznie!

      Usuń
    3. Ja poradzę czytać posty, pod którymi zostawia sie komentarz!

      Usuń
    4. Moni wiecej wiecej tych komentarzy. Dawaj jeszcze bo nie widac :)

      Usuń
  33. Czekamy cierpliwie,życzymy dużo zdrówka Mysiu i dbaj o siebie ;-) Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo zdrówka Mysiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo bardzo wszystkim dziękuję za miłe słowa!

    A niektóre komentarze... pominę. Póki co.

    OdpowiedzUsuń
  36. Trochę się wygłupiłam z tym pytaniem o farbę, przepraszam;) Czasem w człowieku za dużo egoizmu, jeszcze raz przepraszam. Zdrówka życzę!;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mysiu! Tak mi się wydaje,że za bardzo bierzesz sobie do serca wszystko i wszystkich,bardzo się przejmujesz. Być może się mylę, ale wydaje mi się,że nie ;)Mam poczucie,że to też ma niebagatelny wpływ na Twoje zdrowie... chcę Ci życzyć szybkiego powrotu do zdrowia i dużo spokoju :)

    Co do komentarzy niektórych osób to egoizm razi aż niemiło :( powinien tu być jakiś filtr na takie osoby!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mysiu!
    Z przykrością czytam co poniektóre komentarze, ech...
    Zdrowiej, odpocznij i dojdź do siebie. Teraz nie myśl o innych, tylko o swoim zdrowiu. Przesyłam moc dobrych życzeń.
    Niech moc będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie masz za co przepraszać przecież zdrowie jest najważniejsze i myślę że wszyscy to zrozumieją. Zdrówka ! Mam pytanie na temat postu nie wiem czy taki był ale moje włosy w pomieszczeniu zapełnionym ludźmi dusznym(np. klubie tanecznym) i ciepłym zawsze robią się sianowate i suche zgaduję że to przez wilgoć. Może zrobiłabyś post na temat jak z tym walczyć. Taka moja propozycja na post chyba że już taki miałaś to proszę o link. ^^

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zdrowie najważniejsze, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zwolnij tempo, bo zdrowie ma się tylko jedno

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdrowiej szybciutko, trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  43. Szybkiego powrotu do formy życzę! :-* dbaj o siebie i daj o siebie zadbać najbliższym!

    OdpowiedzUsuń
  44. co się stało

    OdpowiedzUsuń