środa, 29 maja 2013

Wasze włosy u Mysi. Pigmentacja Doroty

Dziwnym trafem, większość trafiających do mnie problematycznych włosów to loki.
Z natury suchsze i delikatniejsze niż włosy proste, fatalnie znoszą zbyt silne rozjaśnianie.
A już nie znoszą regularnych zmian to na jasne, to na ciemne.

Gdy spotkałam się z Dorotą, na jej głowie gościły smutne badylki - mam nadzieję, że nie obrazi się na to określenie... ale przyznam szczerze, że rzadko spotyka się tak pozytywnie naładowaną osobę!

Wyniszczone wysokim oksydantem i rozjaśniaczem na foliach, regularnym czesaniem i prostowaniem.

Przyciemniłam, naładowałam pigmentem i właściwą pielęgnacją.
Efekt? Znakomity :)

Zapraszam!



Dorota zupełnie nie wiedziała, jak zabrać się za pielęgnację swoich kręciołków.
Testowała różne profesjonalne kosmetyki, ale bez efektu.

Fryzura ze zdjęcia powyżej, to była jej fryzura dzienna do pracy - po prowizorycznym rozczesaniu (palcami) i ściągnięciu gumką.

Dodatkowo kolor prezentował się nijako. 
Przy głowie rudo, kawałek dalej żółto, a na końcach białawo:

LECZENIE ;)

1. Pigmentacja na Joanna Professional 7 z dodatkiem 6 na wodzie 3% na 30 minut.
Po spłukaniu, etap drugi: 7 z minimalną domieszką 8.1.
Jednocześnie z położeniem 7 z gołębim popielem 1:3 na odrost na wodzie 6%.

2. Pielęgnacja:
- mycie odżywką aloesową z Forte Sweden
- mycie syoss anti-grease przeciwłupieżowy
- 2gie mycie szampon zakwaszający profesjonalny z Joanny

- odżywka Isana Profesjonalna z pszenicą mieszana pół na pół z Joanną Profesjonalną z jedwabiem
- 2ga odżywka balsam na cedrowym propolisie z Babuszki Agafii
- maseczka łopianowa pozostawiona jako bez spłukiwania (w niewielkiej ilości)

3. Włosy podcięte niewiele, ponieważ w zasadzie należało je skrócić bardzo mocno,
jednak Dorota wyglądałaby źle w zbyt krótkich włosach. Pozostawiłam więc część zniszczonych końców z zaleceniem regularnego podcinania.

Efekt końcowy:

Prezentacja równomiernie pokrytego odrostu z resztą włosów.
Żółty kolor odbija spod lampy sufitowej.

To zdjęcie dobrze oddaje końcowy kolor

Pozostawiona długość włosów.
Bardzo ładny skręt w wyższych partiach
i trochę gorszy w tych najbardziej przesuszonych.

________________________________________

Chcesz, żebym zrobiła Twoje włosy?
Umów się ze mną! KLIK
________________________________________


65 komentarzy:

  1. tak bardzo uwielbiam twoje czary!
    Mysiu, czy jest możliwość przesłania Ci zdjęć, jeśli nie mam możliwości dotarcia osobiście?

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro włosy doprowadzone do ładu to napiszę to(bo to już przeszłość:P)- włosy wyglądały koszmarnie o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prawdziwą Panią Doktor dla włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko!!! różnica niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt rewelacyjny !!!! Ładne loki ! I kolorek tez !
    I choć sama lokow nie lubię i już mając takie włosy wolałabym żeby wyglądały jak po- Mysi ;) bo jest super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiu, jesteś wspaniała:) Każdy taki Twój post czytam z olbrzymią przyjemnością - robisz tyle dobrego, że aż pozytywnie się nastrajam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz dlaczego trafia dla ciebie wiekszosc dziewczyn, ktore mysla, ze maja wlosy zniszczone a tak naprawde maja krecone? bo to wina fryzjerow, malo ktory powie:pani ma krecone a nie proste wlosy, stad taka miotla:)). ja jestem takim "przypadkiem". 1 moze 2 na 10 fryzjerow powiedzial, ze mam krecone wlosy i powinnam sprobowac uzyc dyfuzora. pozostali mowili, ze mam wysuszone wlosy, ze powinnam uzywac odzywek (a uzywam i uzywalam ich zawsze) i ze takie juz mam wlosy. zaden z tych 9 fryzjerow nie powiedzial: ma prani falowane/krecone wlosy, prosze uzywac pianki itp. bo zawsze jak je pani po wysuszeniu rozczesze to bedzie pani miala siano.

    ale mam tez pytanie. ciekawi mnie dlaczego wlosy z tendencja do falowania rozczesane wygladaja na przesuszone, w dotyku rowniez sa takie a po ugnieceniu sa/wygladaja na nawilzone, mimo, ze uzywa sie tych samych produktow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja się po 30 dowiedziałam, że jestem kręconowłosą. Do 20 urodzin miałam włosy wycinane na krótko, bo nikt nie potrafił ich obciąć na prosto. Wiecznie słyszałam "uczesz się" a od fryzjerów, że mam krzywe włosy i jedyny ratunek to fryzura na rekruta. Po 20 roku życia też nie było lepiej-zdarzało mi się wyjść z obciętymi 40cm włosów bo Pani równala końcówki. Ile razy miałam powyrywane włosy, bo je uparcie rozczesywano...gdyby nie wizaz

      Usuń
    2. Ja miałam na maxa cieniowane włosy, bo przecież pani fryzjer mówiła, że tylko to zmniejszy puszenie ;P Więc chodziłam jak wypłosz, a te dalej się puszyły ^^

      Z włosami czary, jedno mycie i takie efekty *__* Przekonałaś panią do stylizacji włosów? ;)

      Usuń
    3. Si.
      Mnie też nikt nigdy tego nie powiedział, dopiero jak po intensywnej pielęgnacji przyszłam z lokami do fryzjerki do której zwykłam chodzić, to się zachwycała, jakie ładne mam teraz włosy i co zrobiłam :D xD

      Usuń
    4. dokładnie.. ja np. do fryzjera przychodziłam z kręconymi, pani łapała za grzebień i prostownicę, potem cięła, poprawiała degażówkami i nakładała jedwab (wtedy wydawało mi się to normalne, bo każdy fryzjer tak robił), a przy tym marudziła "pani włosy się łamią, niech pani COŚ z tym zrobi" :P

      Usuń
    5. "Krzywe wlosy" hahah matko, padlam co za okreslenie :D Tacy fryzjerzy nadaja sie do ostrego ciecia :D

      Usuń
  8. lubię oglądać Twoje koloryzacje, mimo, że sama nie farbuję włosów. teraz przeszłaś damą siebie, PRZEPIĘKNIE wyszło !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś genialna :) Mysia na premiera :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor i piękne loki :-))
    Mysia, Ty to jesteś utalentowana fryzjersko :D takich specjalistów ze świecą szukać ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta przemiana jest niewiarygodna, po prostu łeb urywa. Czy kobietka się poznała w lustrze?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny rezultat, jestem pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita róznica! Przepiękne włosy! Gdybym nie wiedziała, to bym w życiu nie zgadła że to ta sama osoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Loki wyglądają teraz wręcz malarsko, jakby zdjęte z obrazu.

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę, chętnie wybrałabym się do Ciebie na zabawę z moimi lokami :D
    cudnie skręt wydobyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoooł! Jesteś prawdziwym geniuszem włosowym! Metamorfoza jak zwykle baaardzo udana!!! Brawo Mysiu!!! Jak ja zazdroszczę paniom mieszkającym niedaleko Ciebie! Nawet nie wiesz jak bardzo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mozesz zrobic sobie weekendowe wakacje do Mysi:D autem albo pociagiem z namiotem na plecach i juz :) czego sie nie robi dla pieknych wlosow. Ja gdybym miala wlasne auto pojechalabym do mysi na pewno:)

      Usuń
  17. To jest właśnie problem włosów kręconych i jeszcze gorszych falowanych,jeśli fryzjerzy takie włosy traktują jako zniszczone,zaniedbane,a wystarczyło by się trochę pouczyć o rodzajach włosów i ich stylizacji.Ja mając takie włosy zawsze słyszałam,to co jedna z dziewczyn już napisała-słabo odżywione, zła pielęgnacja.Dziękuję Mysiu, bo dzięki Tobie nauczyłam się wiele o swoich włosach a przede wszystkim,jak o nie dbać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przemiana, podziwiam szczególnie wydobycie i podkreślenie skrętu! Kolor wyszedł bardzo naturalnie, a włosy teraz wcale nie wyglądają na zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze niezastąpiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze zdjęcie wymiata, jaka śmieszna miotełka :D śliczny kolor wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podoba mi sie ta metamorfoza,przepraszam:(Rudy,okropny blond przed koloryzacja,rudy blond po.Czy modelka chciala rudy kolor na wlosach???...Fakt, skret wlosow super,za to oklaski.Doda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma za co przepraszać :) Nie każdy musi gustować w ciepłych kolorach.
      Klientka była bardzo zadowolona i nie czuła się skrzywdzona :)

      Dążyłyśmy do równego, naturalnego odcienia pasującego do karnacji i to zostało osiągnięte.

      Usuń
    2. Najwazniejsze,ze klientka zadowolona!!!.I fakt nie podobaja mi sie cieple kolory,bo kocham chlodne.Kondycja wlosow po Twojej interwencji,cudowna:)Doda

      Usuń
  22. Mysiu, to ta sama osoba? Ledwo mogę w to uwierzyć. Piękny kolor i piękne loki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny efekt! Marzą mi się rude włosy, ale naturalnie mam je tak ciemne i napigmentowane, że bez rozjaśniania ani rusz ;(

    Napisałaś, że kręcioły gorzej od prostych znoszą rozjaśnianie? To przez suchość? Pytam, bo jestem niskoporowatym kręciołkiem i nigdy na rozjaśnianie się nie zdecydowałam z obawy przed zniszczeniami, a chciałabym wiedzieć jak duże mogłyby być ;)

    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jestes niskoporowata, a kręcioly zwykle są średnio i wysoko, to możesz pojaśniać. W końcu nie bedzie to rozjaśniacz a mocniejsza farba :)

      Usuń
  24. Prawdziwy efekt "Wow". Dlaczego mieszkasz tak daleko od Augustowa :P Z chęcią oddałabym swoje włosy w Twoje cudowne ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie lepiej :) świetna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś Czarodziejką! Niesamowite co potrafisz wyczarować!!!! WOW! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowita jesteś :) coś cudownego !!
    jak ja bym chciała mieszkać bliżej i do Cb pójść ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Po raz kolejny zbieram szczękę z podłogi! Jesteś najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka różnica ! :) TY to masz zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mysiu, jesteś prawdziwą włosową czarodziejką!:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne loki! Jeju dla mnie zawsze będziesz czarodziejką. Wydobyłaś takie śliczne loki...

    Mogę mieć do Ciebie pytania? Nie chcę zagracać maila, a mam jedno krótkie pytanie i byłabym wdzięczna, jakby odpowiedzi udzieliła mi taka profesjonalistka.

    Jak podcięłabyś moje włosy? Pocieniowałabyś je? Jaki kształt byś im nadała, a może jednak proste?

    Trudno mi dobrać ten kształt, aby jak najlepiej się układały.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Ogromna roznica.Ale moim zdaniem jeszcze lepszy efekt bylby gdyby wlosy byly bardziej "odbite" u nasady,dzieki temu nie bylby az tak widoczny szeroki przedzialek,fryzura zyskalaby na objetosci co zrownowazyloby "mocna"budowe sylwetki.
      Moje fale niestety tez sa jakby przyklejone u nasady :/ ,nawet jak poczatkowo uzysuje efekt odbicia to po niespelna godzinie fale znow przylegaja do skalpu...eh.beata

      Usuń
  33. No! I to sie nazywa metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba zacznę ciułać każdy grosz na wizytę u Ciebie :D
    Przemiana fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  35. WooooooooooooooooooW :))) Ale wyszło pięknie, zdjęcie przed MASAKRA, a po to aż nie do wiary, że dało się tak cudownie je odżywić i kolor piękny :) Mysiu, nie ma dnia, żebym którejś z koleżanek o Tobie nie opowiadała ;) Wszystkie zaglądają na bloga i potem mówią "faktycznie Mysia jest zaje...., ile ja bym dała, żeby wpaść w jej ręce" ;)i przytaczają jakies podobne przypadki do swoich z Twojego bloga, są zadowolone, gdy zaczynają dbać tak jak radziłaś innym dziewczynom... Jesteś wspaniała, genialna, wiesz czego trzeba naszym włosom :)))) Jak dobrze, że Cię mamy :****

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś włosowym geniuszem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oesu, co ja się będę powtarzać - czarodziejka z Ciebie i tyle :D Jak otworzysz zapisy, to się chyba do Ciebie zapiszę :3 (o ile zdążę, bo ruch u Ciebie jak na Marszałkowskiej ;)).

    OdpowiedzUsuń
  38. oniemiałam z zachwytu ,szok przed a po jak w tym programie zostań łabędziem :) czy jakoś tak "_

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana Mysiu, czarodziejko :) Napisz proszę czy chłodniej wyjdzie alfaparf 11,11 czy 11,21 skoro włosy bardziej łapią na rudo niż żółto? Marta

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wierzę, że to te same włosy. Efekt jest jak z photoshopa!! To NIESAMOWITE! Chyba będę się musiała zdecydować na spotkanie z Tobą, bo jesteś FENOMENALNA.

    OdpowiedzUsuń
  41. pisze ja właścicielka tych nowych włosów:)
    potwierdzam Mysia ma dar, ocieka pasją, wiedzą i cierpliwością- wyglądam kiedy się pojawi we Wro:) kurcze no zna się na rzeczy bez dwóch zdań, wiedziała co dla mnie dobre...dobrała mi szampony, odzywki nakazała kupić żel i dyfuzor i jest szał łał mam super nawilżone włosy, ładny skręt i czekam aż się pojawi znowu :))))nie ma osoby która nie doceniła jej rad i looku końcowego patrząc na moją nową czupryne:) Dorka

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam. Piszę z pewnym pytaniem. Od kilku lat robiłam sobie pasemka u fryzjera rozjaśniaczem z pewnymi przerwami kiedy sama kombinowałam w domu jednak zawsze kolor nie wychodził równomierny. W środę znowu zrobiłam blond pasemka jednak nie jestem zadowolona:/ Stwierdziłam, że wyglądam w nich tandetnie. Chciałabym przyciemnić włosy do naturalnego koloru. Trochę czytałam o pigmentacji. Myślisz, że kolor loreal majirel 8 a potem 8.2 to dobry pomysł? Kiedy radziłabyś mi to zrobić? Chyba teraz za wcześnie skoro niedawno były rozjaśniane tak? Nie wyjdzie mi glon na głowie? Nie wiem zbytnio jak ten cały zabieg przeprowadzić. Proszę pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nieprawdopodobne, co zrobiłaś! Włosy po jednej Twojej ingerencji wyglądają jak po latach profesjonalnej pielęgnacji! Jak z reklamy, takie lśniące i gładkie...
    Może Ty mi podpowiesz, jakiej farby powinnam użyć, żeby osiągnąć taki efekt: http://wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=5457259&d=1382722774 ?
    Ogólnie do dobrej fryzjerki mam multum pytań, czy mogę je tu zadać? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś cudotwórczynią, bardzo podabają mi się twoje dokonania i szczera pasja, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac, zaskakujących wyników i szczerej pasji, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prawie zemdlałam z wrażenia! Nie wiem jak tego dokonałaś, ale efekt zapiera dech :D Ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń