środa, 17 kwietnia 2013

Retro na salonach


Dzisiaj krótki post "(p)oglądowy".
- Fryzury retro.
Przeżywają kolejny renesans.

Kobiety kochają objętość, szykowne upięcia i fale, więc nic w tym dziwnego, że stare fryzury wracają.
Szczególny boom miał miejsce w grudniu i okresie karnawału. Za chwilę wkroczą komunie i wesela, a wraz z nim retro okazy.

Piękne, nostalgiczne.
Zapraszam serdecznie :)











Retro fale dodają włosom magicznej objętości a kobiecie szyku.
Raczej nie nadają się na co dzień, ale od gali wydają się trafionym pomysłem na zachwycający image.

Muszą być jednak idealnie dopracowane, jak poniżej:

Nie trzeba przedstawiać ;)


W przeciwnym wypadku fryzura będzie wyglądać smutno:

Z założenie bardzo ładna, ale niedopracowane ostatecznie fryzurka retro.

Dzienna wersja fryzurki wieczorowej  przy lekko wycieniowanych włosach i po termo-wałkach,
będzie się prezentować jak poniżej. Duża ilość lakieru to mus ;)

Z wybiegu Jean Louis David

Wzorem dla powyższej fryzury była ta od Laureen Bacall, u Laureen jest tylko więcej tapiru :)


Laureen Bacall


Efektowny tapir retro w połączeniu
z najnowszymi trendami w kampanii reklamowej Quess:

źródło
Mnie się podoba :)

Bob po raz setny mocno podwinięty u Shelley Duvall:

Mogłyście oglądać choćby w kultowym "Lśnieniu".



Bob ze zwijaskiem na środku, też niczego sobie :)


Na majówkę? ;)



Na starym plakacie:

Więcej tego typu plakatów,
do których obejrzenia serdecznie zapraszam,
tutaj:
http://www.modnefryzury.org/fryzury-wieczorowe-2013/fryzury-wieczorowe-retro-znow-na-topie/


Zrobiłybyście się na retro? ^^




25 komentarzy:

  1. ohhhh zdecydowanie tak! :) muszę koniecznie odłożyć trochę kasy i kupić sobie termoloki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupilam po poście u Anwen i jestem mega zadowolona. Normalnie mam "druty" a tak - przy malym piankowaniu fale, przy mocnym loki :)
      Meg.

      Usuń
    2. Od zawsze kiedy widze takie retro fryzury a szczegolnie takie fale to wzdych...

      Usuń
  2. Fryzura w styli Dity jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają retro fryzury, ale nie ma szans żebym sobie zrobiła, bo jestem kompletnym beztalenciem w tej kwestii ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie tak dla 6 z chustą (czy jak to określić) i chyba to powtórzę przy najbliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak! Uwielbiam takie fryzury, niestety ilekroć próbuję coś podobnego wyczarować (chociaż niewielki retro akcent) kończy się to porażką^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj nie, przy mojej okrągłej twarzy unikam wszelkich zawijasów...

    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, w stylu lat 40tych jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda, cudeńka!
    Hm, a umiałabyś zrobić coś takiego na Baśce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Prosimy o tutoriale z retro fryzurami ! :)

      Usuń
  9. Mnie nie bardzo przypadają do gustu takie fryzury, chyba że wersja z podniesiona górą jak z tej kampanii reklamowej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham takie fryzury ale nie wiem jak zrobić tą co na zdjęciu 1, chyba wałki albo gruba lokówka potem rozczesać i lakier co Mysia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY mnie pytasz? ^^ o rety, dzięki :D

      Jak dla mnie, to są dłuższe włosy niż są w tej fryzurze - są podpięte na karku, z zawinięciem przodu, dlatego to pasmo z lewej (naszej) jest takie zrolowane, a reszta tak bardzo podwinięta. Wczesniej na pewno wielkie wały, wyczesanie i lakier lakier lakier :D

      Usuń
  11. Mi się podobają. Są takie...mięsiste, pełne objętości. Dobrze,że taki styl wraca do łask bo w moich oczach jest o niebo lepszy od zaprasowanych prostownicą, ulizanych, nieraz przypominających strzechę fryzur :P.

    Ja jednak mam totalnie dwie lewe ręce do układania włosów :(( nawet na papiloty nie umiem porządnie nakręcić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :D na szczeście, strzecha emo przeminęła :)

      ja tam czekam na Twoje falki ^^

      Usuń
    2. moje koślawe falki nie mają kaca,więc napoję je jeszcze przy weekendzie :D

      nie mogę się doczekać a z drugiej strony...trochę stes, 5 lat bycia rudym 'fałszywcem' a teraz blondi...nah :D

      Usuń
  12. Osobiście uwielbiam.. <3 Dla mnie może być ta moda przez najbliższe kilka lat <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bujna burza loków jak najbardziej :) oczywiście nie wszystko tu mnie się podoba i nie zrobiłabym na sobie, ale generalnie TAK!!!
    No bo, czy kobieta nie wygląda seksowniej mając taką koronę włosów okalającą twarz aniżeli z trzema strzępkami wyprostowanymi na dziesiątą stronę?

    OdpowiedzUsuń
  14. tamte czasy były świetne, bo kobiety wyglądały baardzo kobieco i dziewczęco a nie jak teraz, niektóre to jak mężczyźni o.O

    OdpowiedzUsuń