wtorek, 5 lutego 2013

Współpraca z firmą FM Group

Przedstawiam
która oferuje produkty z kilku różnych branży, 
w tym perfumy, kosmetyki, chemię gospodarczą i biżuterię.
Multikolorowy rozświetlacz


Zwykle,  jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego ;)
Powiem szczerze, że moja pierwsza odpowiedź była odmowna, szczególnie,
że Firma zachęca na swojej stronie: Zostań dystrybutorem.

Okazało się jednak, że mają ciekawą ofertę kosmetyków kolorowych KLIK
a po rejestracji produkty można kupować z marżą niższą o 43%!
Wtedy zainteresowałam się i dziś przedstawiam Wam kosmetyki, 
które otrzymałam w prezencie do przetestowania.


Multikolorowy Rozświetlacz

Wybrałam ten produkt, bo skusił mnie piękny design i funkcja "ożywienia" skóry.
Przy obecnym braku słońca, moja cera zieje bladością.

Rozświetlacz otrzymałam w tempie naprawdę ekspresowym.


Opis na pudełku:


Opis na stronie producenta:

"MULTICOLOUR HIGHLIGHTER"
Wielokolorowy rozświetlacz 

» drapieżny wzór kryje w sobie paletę trzech 
perfekcyjnie dobranych kolorów, które harmonijnie 
współgrają z każdą karnacją

» zapewnia efekt naturalnego rozświetlenia, 
przywracając blask szarej i zmęczonej cerze

» drogocenne drobinki minerałów odbijają światło 
niczym maleńkie pryzmaty, optycznie wygładzają 
skórę i maskują niedoskonałości

» bogaty w sole mineralne i mikroelementy, 
takie jak krzem, glin, żelazo, magnez, cynk i wapń

» formuła wzbogacona o witaminę E chroni skórę 
przed szkodliwym działaniem wolnych rodników 

» zawiera mineralne filtry UV 

» idealny do uwydatniania kości policzkowych 
i modelowania kształtu twarzy

» delikatna, jedwabista konsystencja
» lekka formuła
» prasowany

» waga: 8 g


Do tego otrzymałam dwie próbki podkładu,
ponieważ nie mogłam się zdecydować, który kolor wybrać.

I całe szczęście, bo do mojej skóry byłby to odcienie nietrafione.

Opis producenta:
SECOND SKIN FOUNDATION
Podkład

» opalizujące pigmenty idealnie adaptują się 
do naturalnej karnacji, pięknie odbijają światło,
tuszując mankamenty cery i wyrównując jej koloryt

» estry witaminy C stymulują produkcję kolagenu 
i pomagają przywrócić skórze właściwą elastyczność

» stopniowo uwalniane polimery absorbują nadmiar 
sebum, zapewniając efekt matowej skóry

» substancje nawilżające, odżywiające 
i wygładzające skórę sprawiają, 
że cera wygląda świeżo

» lekka, jedwabista formuła gwarantuje 
wyjątkowo przyjemną aplikację

» zawiera antyoksydanty i filtry UV 

» przeznaczony do wszystkich 
rodzajów skóry

» elegancka, szklana buteleczka 
z praktycznym dozownikiem
» pojemność: 30 ml


Dwie próbki podkładu: kolor sand beige i porcelain

Sand Beige - piaskowy beż
Kolor zdecydowanie ciemny, żółto-rudawy


Dużo lepiej prezentuje się odcień: porcelana.
Niestety jest na żółtej bazie, wolę te na różowej, bo mam zimny odcień cery.

Skóra po podkładzie.
Róż Wibo ;)
Odcień porcelana na twarzy.
Całkiem nieźle wtapia się w skórę, udając nawet odcień brzoskwiniowy,
ale odcina się zbytnio od mojej białobłękitnej szyi.
Plusy:
+ pachnie minimalnie
+ dobrze się rozprowadza
+ wyrównuje koloryt
+ nie ściera się
+ nie ściąga skóry
+ na mojej skórze trzymał się cały dzień

Minusy:
- słabo kryje, ale ma być w założeniu jak druga skóra
- bardzo szybko wysycha i już potem nie można go skorygować
- odcień dla ciepłej karnacji
- zawiera delikatne drobinki rozświetlające, bardzo drobne, ale nie cierpię efektu brokatu w podkładach

Podkład plus rozświetlacz
Rozświetlacz w akcji.
Zdjęcie bez lampy.

Położyłam na kości policzkowe i  nos.
Efekt delikatny, ale rozświetlacz daje ładne wykończenie.
Uważam, że to dobrze, że nie rzuca się w oczy.
Plusy:
+ prześliczne, poręczne opakowanie i design samego pudru jako panterki
+ przyjemny delikatny zapach, pudrowy, słodkawy, ale zupełnie nienarzucający się
+ niezwykle lekki, dający efekt muśnięcia słońcem, bardzo naturalnie
+ dobry odcień opalenizny dla skór bladobłękitnych jak moja (wybrałam panterkę z różem, odcień pink)
+ dobry dla niewprawnej ręki, dopiero 3 porcje produktu dają mocniejszy efekt
+ niezwykle drobne pigmenty rozświetlające, czyli bez brokatu, tylko połysk

Minusy:
-brak pędzelka lub puszku do aplikacji

_____________________________________________________
Inne produkty do makijażu znajdziecie TU.
FM Group na Facebooku: KLIK


*Zarejestrować możecie się przez TEN link.
_____________________________________________________

UWAGA dopisek

INFORMACJA OD PANA DARIUSZA
bezpośrednio od źródła :)

(Cytuję info z maila):


Wybierając status odbiorcy, nie ponosi się absolutnie żadnych kosztów. 
Wówczas można kupować z pomniejszoną marżą 43% i/lub odsprzedawać zarabiając na marży. 

2 pozostałe opcje to są startery za 30zł (20 próbek) i 136zł (150 próbek) Można wówczas wszystko to co przy statusie bezpłatnym i dodatkowo budować strukturę (zapraszać innych do klubu FM) i mieć dodatkowe korzyści np. - kupować 90% taniej (dla przykładu perfumy klasyczne za 2,37zł), - zacząć zarabiac z FM (tak jak ja) 

P.S. Zawsze dodaję, że jeśli ktoś chce sobie pohandlować, to ciężko mu będzie bez zestawu próbek (bez oferty), więc warto sobie go wykupić, a zapewniam, że bardzo szybko się zwróci :)

38 komentarzy:

  1. Jakiś taki podobny do innego rozświetlacza ten rozświetlacz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jakiego, bo ja się zupełnie w tym nie orientuję?

      Usuń
    2. Chyba firma W7 ma podobnie wyglądający produkt?

      Usuń
    3. Do W7 Africa, a ten z kolei chyba był kopią któregoś Benefitu.

      Usuń
    4. W7 afrika;-) pod względem designu

      Usuń
    5. Łudząco podobny do rozświetlacza W7 Africa :-)

      Usuń
    6. ahahahah :D

      To musi być podobny, dziękuję Wam :)

      Usuń
    7. to samo pomyślalam jak go zobaczyłam:P

      Usuń
  2. moja mama chwali podkłady :)
    a na rozświetlacz mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się rozświetlacz, właśnie czegoś takiego szukam. Kiedyś używałam perfum FM- mają nuty zapachowe znanych producentów;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc te ich perfumy to.. podróbki?

      Usuń
    2. Bardziej bazowanie na znanych zapachach;D Pamiętam jak jedna dziewczyna, która zajmowała się dystrybucją tych perfum przynosiła ze sobą "album" zapachów w postaci próbek i one były podpisane jak te znane, dało się jednak we wszystkich wyczuć bardzo podobną nute zapachową, która sprawiała że zapach był odrobinę inny niż te oryginalne.

      Usuń
  5. Wygląda fajnie- I pomyśleć, że firma FM do tej pory kojarzyła mi się tylko z nagabywaczami na ulicy, którzy wciskają produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie efekt, jest naturalny :)
    zauwazylam ze na Polsat Cafe maluja wlasnie tmi kosmetykami, ja o ile sie nie myle, kojarze tylko ich perfumy =)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem Ci, że ładnie wygląda buzia po tym rozświetlaczu. Szkoda, ze podkład zbyt słabo kryje. Masz ładną cerę, niewiele pewnie do krycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      u mnie niewiele do krycia, trochę naczynek przy skrzydełkach nosa, parę przebarwień posłonecznych przy skroniach, nic więcej.

      Usuń
  8. A mi się wydaje że nawet ten podkład wygląda ładnie :) Mimo że baza żółta - to może w ciekawy sposób zneutralizować różowość cery. Rozświetlacz natomiast prezentuje się wspaniale. Wyjątkowo efektowny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nawet ok, ale musiałabym go kłaść równiez na szyję. Natomiast trzeba mu przyznać, że nie ściera się, jest naprawdę trwały.

      Usuń
  9. Mysiu a czy sam proces rejestracji i zamawiania jest darmowy? Niby tu pisze, ze od 0 zł, ale mam pewne wątpliwości, bo wczesniej trzeba było kupic jakis pakiet startowy perfumow i próbek, żeby móc sie zarejestrowac? bardzo proszę o odp. bo jestem juz od jakiegos czasu zainteresowana zakupami u nich, pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, zapytam Pana Dariusza na mailu.
      Niby ma być darmowy. Ale zaraz napiszę.

      Usuń
    2. Otrzymałam odpowiedz, została dopisana w tekście na samym końcu wpisu :)

      Bezpłatnie. Całkowicie.

      Usuń
  10. Mogłabyś mi zdradzić, jakiego podkładu zwykle używasz? Mam podobny odcień buzi do Twojej i nie mogę dobrać podkładu :)

    Ada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal True Match odcień N1 Ivory mieszany pół na pół z miss sporty light energy radiant look numer 01 light :)

      Usuń
  11. Jeju dlaczego obcielas te swoje dlugie wlosy,byly takie ladne i do tego geste:(Ta fryzura Cie postarza wg mnie o jakies 7 lat:(Dlugo sie zastanawialam co to za starsza babka na tym zdjeciu:(Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee, to tylko na tym zdjęciu :)

      Zresztą miałam bardzo ciężki dzień :P

      Usuń
  12. ja kiedys w prezencie dostałam róz. oj byłam z niego zadowolona. mocno napigmentowany, wystarczyło raz maźnąć i kolorek był :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie do Ciebie jako eksperta. Mam włosy wysokoporowate, robiłam kilka podejść do oleju kokosowego, ale totalnie się u mnie nie sprawdzał, jak to przy takich włosach bywa - robił totalne siano. Ostatnio jednak kupiłam go znowu i odkryłam, że super nawilża mi włosy kiedy jest trzymany tylko godzinę. Wiesz może czemu się tak dzieje, chociaż nadal mam wysokoporowate włosy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja zostawałam dystrybutorem to nie dostałam żadnych prezentów z tej okazji :D chamy! A zaczęłam z nimi współpracę głównie dla perfum ;) choć kolorówkę też mają dobrą, wydaje mi się, że lepszą niż np. Avon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja fm kojarzyłam tylko z perfum :-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ta firma lekko przeraża... Słyszałam o niej kilka słów na zajęciach na uczelni i znam też 2 osoby należące do niej. Firma-piramida.
    Co nie ma żadnego wpływu na produkty, oczywiście ;) Piszę wyłącznie po to, żeby osoby rozważające opcję dystrybutora poczytały kilka opinii o samej firmie, nie o produktach, chociażby w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty ok, ale piramid też nie znoszę!

      Usuń
    2. nie, nie, nie, to nie piramida finansowa, to MLM :)

      Usuń
    3. To sekta jakich mało.. A kosmetyki słabej jakości, mały asortyment.. A perfumy jak dla mnie wszystkie pachną tak samo.

      Usuń