czwartek, 10 stycznia 2013

Grzybków moc. Czas na zmianę fryzury :)

Krótko :)
 Zapraszam do przeglądu krótkich cieniowanych fryzurek, które mogą się okazać zbawienne dla cienkich i tych mniej gęstych włosów.

Bardzo kobiece, bardzo proste w noszeniu i stylizacji.

Może dacie się skusić, tak jak ja?




















Włosy usiłowałam zapuścić wielokrotnie, ostatecznie daję sobie z tym spokój.

Jeżeli nie cieszy mnie długość do ramion, tylko denerwuje, a z ulgą dotykam króciutkiego karku, to znaczy, że jestem w domu ;)

Trudno. Włosomaniaczka też może mieć krótsze włosy.
Dlatego włosy obcięłam i cieszę się tym!

Kilka inspiracji
(Zdjęcia pochodzą z internetu, Diana Fryzury 1/2013, YourHair 6/43 i 5/30, książki "222 fryzury")













Na koniec, co mam na głowie :D


To zdjęcie najlepiej oddaje obecny zimny odcień i poziom jasności koloru.



Kolor wygląda do złudzenia jak mój naturalny. To jeszcze pozostałości po L'Oreal Excellence 7.


Pielęgnacja i stylizacja fryzurki 

Po umyciu szamponem Radical i zastosowaniu Garnier Karite na 2-3 minuty,
przelałam włosy srebrną płukanką Delia.

Nadmiar wody odgniotłam w ręcznik,
rozprowadziłam grzebieniem trochę ulubionej pianki "Wellaflex 2. Odnowa i stylizacja"

Wysuszyłam roztrzepując palcami.
Na koniec podkreśliłam pazurki odrobiną gumy: Wella "Krem artystyczny nieład. Shock Waves".

Innym razem
Odrost pokażę Wam ok 20stego stycznia, gdy minie 3 miesiące od początku jego zapuszczania.


Miłego dnia! :)

144 komentarze:

  1. Ładnej we wszystkim ładnie ;)W Twoim przypadku Mysiu te słowa sprawdzają się w 100%
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi krótkie nie pasują bo mam gęste włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie pasują do każdych włosów :D Problem tylko ze znalezieniem fryzjera doskonałego :D :D :D

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie :) bardzo pasuje Ci ta fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótkie włosy nie dla mnie - uwielbiam mieć długie kosmyki, aby móc z nich zaplatać różne ciekawe warkocze - tak jest mi po prostu wygodniej (o dziwo!) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pazie/grzybki na głowie! uważam, ze bija wszystkie te wycmokane długie fale o jakich większośc z nas marzy. Moja córa ma takiego pazia:) ..i ja eż sie skusze, jak schudne..bo narazie wygladałabym smiesznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Na redukcję wagi polecam z całego serca Czerwona Herbatę Pu-Erh 3-5 szklanek dziennie. Przy zachowaniu diety pomaga schudnać dodatkowe 3-5 kg miesiecznie. Pod warunkiem, że jest z czego ;)

      Usuń
  6. Ślicznie Ci w nowej fryzurce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie ;) kobieco poważniej a zarazem zalotnie ;] Myślałam że tamta fryzura do Ciebie idealnie pasowała a tu proszę...

    Zapadło mi w pamięć jak odradzałaś mi szampony z sodium chloride, teraz po keratynie zrezygnowałam z sls i soli w ich składzie... a dzisiaj przez niedopatrzenie kupiłam facelle w domu z ciekawości spojrzałam w skład ta tam sodium chloride
    Napisz proszę co sądzisz?? Będzie ok czy raczej sobie darować??

    wklejam skład
    Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Glycierin, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sorbitol, Urea, Propylene Glycol, Allantoin, C12-15 Alkyl Lactate, Parfum, Serine, Sodium Lactate, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Ethoxydiglycol, Bisabolol, Potassium Sorbate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Sama byłam zaskoczona. Bałam się tej zmiany.
      Dziekuję!

      Sól jest i to wysoko w składzie. Co prawda skombinowana z gliceryną, wiec nie jest tak źle. Jeśli chcesz uzywać, to tylko metodą kubeczkową. Ale używać możesz, bo ze względu na kwasne pH nie będzie tak mocno działać wypłukująco.

      Usuń
    2. :) dziękuję za odpowiedź

      Usuń
  8. Gdy zobaczylam Twoje zdjecie, to mi szczeka opadla. Nie chce,zebys uznala,że sciemniam, ale NAPRAWDE wygladasz rewelacyjnie w nowej fryzurze. Szalenie Ci pasuje to cięcie :) Nie dość, że optycznie masz wyszczuploną twarz, to jeszcze wyglądasz młodziej :) Naprawdę piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co napisać. Szalenie mi miło. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnej to nawet w krótkich włosach dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to Twoje zdjęcie jest dużo lepsze niż te inspiracyjne! Pięknie wyglądasz i bardzo Ci pasuje taka fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna fryzurka. :)) Mi się bardzo podobają krótsze włosy, tylko moje niestety tak by się nie układały płynnie przez te sztywne włosy i byłoby chyba dużo bardziej widać przerzedzenie. Tobie jest pięknie w takich włosach. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Twoje wyglądają pięknie, choć wiem, że miałaś z nimi sporo kłopotu.
      Zreszta masz taką urode, że nie wyobrażam sobie Ciebie w krótkich..

      Usuń
  13. Inaczej, a wciąż ładnie :) Masz tak śliczną buzię, że nawet z łysą glacą będziesz wyglądać uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mysiu - prześlicznie wyglądasz! I fryzurka, i kolorek - sama świeżość :)

    Pieczareczki nadają się też dla grubych włosów - nawet niesfornych jak moje - o wiele łatwiej je wtedy ogarnąć. Tylko trzeba dobrać cięcie do rodzaju włosów: włosy falowane i niesforne powinny móc się niesfornie odwijać - za sprawą pazurków czy strzępienia końców, warto też wtedy zostawić nieco dłuższe włosy "na obwodzie" bo nie wiadomo, ile będą chciały się podnieść po umyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :*

      Słuszne uwagi!

      Usuń
  15. Piękna fryzura! Zawsze ciągnęło mnie do grzybków a jednocześnie w krótkich włosach czuję się niekobieco. Też przymierzam się do L'oreal 7 lub 8, ale najpierw zrobię chyba próbe na rozjasnionym pasemku, bo moje włosy z pozostałościami henny mogą sprawić mi niespodziankę. Mogłabyś wrzucić zdjęcie koloru w świetle dziennym, np robione na dworze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Na pewno zrobię do tematu o odroście :)

      Usuń
  16. Szczerze mówiąc, wyglądasz bardzo kobieco i pasuje Ci ta fryzura. A jeśli czujesz się w takiej lepiej to i tak sukces osiągnięty. Kolor wygląda naturalnie.
    Ja sama myślę o krótkich, bo susz panuje ostatnio na moich włosach i jestem w lesie z kolorem. Mam ochotę na nowo zacząc walkę;-) ale chyba brakuje mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z tym Twoim kolorem?

      Nie obcinaj, o ile widziałam, masz piękne fale!

      Usuń
    2. Nie obetne, wiem ze bym zalowala ale czasami gdy juz nie mam sily pomimo staran walczyc takie mysli przechodza mi przez glowe;).tonacy brzytwy sie chwyta hehe;)
      Kolor to dluga historia, ale nosze sie z zamiarem opisania Ci na mejlu co i jak. Niestety ciezko mi sie przyswaja wiedze nt farbowania i potrzebuje kogos kto albo sie sam zajmie a w tej kwestii ufam tylko jednej osobie z wroclawia, gdzie mnie obecnie nie ma, albo ktos kto krok po kroku pokieruje;) a cos czuje ze jestes ossba, ktora bedzie umiala mi pomoc:)

      Usuń
  17. Masz prześliczną cerę i wspaniałe kości policzkowe a krótkie włosy bardzo to wyeksponowały:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz prześliczne oczy, ładnie Ci w takiej fryzurce. Bardzo ładnie i delikatnie. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie! choć mnie się najbardziej podobałaś z prostą grzywką ;)
    u mnie też będzie krótko, już we wrześniu :P ale będzie krócej, bo w pieczarkach nie wyglądam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta grzywka jest już na mojej głowie non stop od 5 czy 6 lat... DOŚĆ :D

      Brawo dla odważnej! :))

      Usuń
    2. a no to w takim razie trzeba zmian ;)

      no, no po poprzednim ścinaniu został mi 30cm kucyk, który był zrobiony tuż przy karku, od tamtego czasu minęło 2,5 roku a mnie się tęskni do krótkich na dłużej, ale mam 2 wesela w tym roku, jak mi na majowe wymodzi fryzjerka coś ładnego to zostawię długie do września, do drugiego wesela, w innym przypadku, albo jak już nie będę mogła wytrzymać krótkie pojawią się wcześniej ;)

      Usuń
    3. Krótkie włosy dają też możliwości kreowania różnych fryzur, także takich na specjalne okoliczności. Niekoniecznie kok - tylko kok.

      Krótkie włosy można zaczesać, podpiąć z jednej strony, wpiąć ozdobę czy oprawić opaską.

      Myślę, że to kwestia "potrzeb" właścicielki.

      Usuń
    4. no właśnie wiem! dlatego kusi mnie! oj kusi ;)

      Usuń
  20. Bardzo ładna fryzurka! I cieszę się, że wreszcie ktoś ma krótkie włosy jak ja, bo czułam się trochę wyobcowana na Twoim blogu. Mam krótkiego boba, którego tez muszę podciąć, bo się już zdefasonował :) I czekam na Twoją odpowiedź na mojego maila w kwestii przefarbowania miedzi na jasny brąz, bez zielonego :)
    pozdrawiam, Katarzyna M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Kasiu, mam ogromne zaległości na poczcie, proszę o cierpliwość.

      Usuń
  21. Pięknie Ci Mysiu w tej fryzurze!:) kobieco i jednocześnie trochę zadziornie ;) ja zawsze obawiałam się krótkich fryzur, bo mam 2 lewe ręce do stylizacji:p poza tym całe dzieciństwo mama obcinala mi włosy kiedy większość dziewczynek nosiła warkoczyki, kucyki, wiec teraz sobie odbijam ;) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!

      Ja, z kolei, zawsze wstydziłam się mysich ogonków, więc warkoczy nie robiłam :D

      Twój warkocz wygląda pięknie.

      Usuń
  22. Kochana! Wyglądasz pięknie!
    Sama zapuszczam, a krótkie włosy poza dzieciństwem miałam tylko raz, jednak uważam, że odsłonięta szyja jest bardzo, ale to bardzo znaczącym aspektem kobiecości :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. co prawda nie lubię takich fryzur ale wyglądasz bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś!

    a co do krótkich włosów zazdroszczę Ci, że jesteś w tym gronie, którym taka fryzura pasuje, bo ja niestety wyglądam z takimi włosami jak chłopak... krótkie włosy to był bardzo duży błąd (chociaż dzięki niemu teraz mi się kręcą), i najgorsze jest to, że ten błąd trwał 3 lata... nie wiem, gdzie miałam oczy przez ten czas :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. 3 lata niczym chłopak? ;)

      Włosy nie kręca się dzięki cięciu, tylko dzieki zmianom hormonalnym :)

      ps. dziękuję ! :*

      Usuń
  25. Już dawno temu sobie obiecałam, że choćby mnie rozrywali dzikimi końmi, fryzury boba, pazia itd. nigdy sobie nie sprawię. Ten typ fryzury jest dla mnie nie do przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. PS- sama sobie wyczarowałaś tą fryzurkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięcie tyłu i pobieżnie boków robiła fryzjerka pilnowana przy kazdym ruchu, aż myślałam, że się wścieknie, ale jakoś dała radę. W domu zrobiłam sama przód, boki i zaokraglenie linii :) Ona cięła tył brzytwą, ja resztę nożyczkami.

      Usuń
  27. Dobra decyzja - w tej fryzurce wyglądasz jeszcze lepiej niż w tej poprzedniej przed zapuszczaniem. Ja przez około 2 lata miałam krótkie włosy - tzn dłuższe niż Ty na zdjęciu i mocno wycieniowane - najkrótsze pasma tak jak u Ciebie, więcej pazurków "wypuszczonych na twarz - jakoś trzeba ukryć te moje pyzy ;) Postanowiłam zapuszczać - zachciało mi się długich włosów. Ja muszę mieć włosy na tyle długie żaby związać, albo na tyle krótkie żeby latem odsłaniały kark ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś dla siebie zbyt surowa?

      Tak na marginesie, pyzy wyglądają najlepiej w dłuższych włosach właśnie.

      Usuń
  28. ślicznie wyglądasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo twarzowa fryzurka :) Mnie by co prawda kłakeny stały we wszystkie strony, ale bardzo podobają mi się takie uczesania.
    Spodobało mi się bardzo tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłakeny? :D To złośliwe skubańce z nich ;)

      Moje współpracują :P

      Usuń
  30. Pięknie :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie Ci w tej fryzurce:) Ja jednak pozostanę przy moich długich włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie Ci w tych włoskach. Najważniejsze żeby były zdrowe i żebyś dobrze się w nich czuła.

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz pięknie;) nie ma co na siłę zapuszczać skoro się nie lubi;p
    nosiłam kiedyś podobną fryzurkę, u mnie już odrost też spory- ale spróbuje wytrzymać bez farbowania;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się :))

      Ja się nie dam. Nie ma sensu farbować tak krótkich włosów, szczególnie, ze na tyle mam już naturalny kolor :D

      Usuń
  34. Świetnie wyglądasz w takiej fryzurze i długości!

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie Ci w tej fryzurze;)

    ale zdjęcie, które ma dobrze oddawać Twój odcień mój laptop pokazuje jako zielone:D:D więc... podejrzewam, że kwestia wyświetlania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha :D

      Czyli idealna zieleń :D:D Nie, włosy są popielato-beżowe. Chyba zmienię ten podpis :D

      Usuń
  36. Świetnie wyglądasz w takiej fryzurce :)) !

    OdpowiedzUsuń
  37. tez cos takiego podobnego mialam:) mowiono mi ze dobrze wygladam:) ale teraz probuje zapuscic. czy mi sie uda? sama nie wiem na razie staram sie po prostu nic nie robic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz zacięta, na pewno się uda :)

      Usuń
  38. Mysiu, wyglądasz nieziemsko! Ta fryzura dodała Ci jeszcze więcej uroku i wdzięku. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zupełnie inny człowiek :) Piękna delikatna i naturalna kobieta! Odważna jesteś! :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. ojej. wyglądasz prześlicznie. widziałam już kilka Twoich zdjęć zamieszczonych na blogu, ale nigdy nie sądziłam, że fryzura może aż tak ładnie podkreślać rysy twarzy ; o
    tak poza tym w temacie zapuszczania naturalnych włosów. mój odrost ma ok 12 cm i włosy poniżej niego po umyciu baaardzo delikatnie się falują i są bardziej podatne na układanie fal właśnie, podczas, gdy u góry są proste jak druciki. czy to możliwe, że pod wpływem 3 dekoloryzacji i ogólnie strasznego męczenia farbami się tak zmieniły? czy raczej po prostu falują się od tej długości od zawsze tylko przez zniszczenie i przesuszenie nie dawały o tym znać i akurat zrównało się to z linią odrostu? wiem, że najprościej jest poczekać i zobaczyć co się stanie jak odrost będzie dłuższy, ale kobieta niecierpliwą jest ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!

      Gratuluję tak pięknego odrostu! Mój ma tylko naciągane 4cm :D

      Włosy falujące, szczególnie te bardzo delikatnie falujące, napisze brzydko, lubią być trochę podniszczane, bo większa porowatość wydobywa z nich mocniejszy skręt. Nie mówię tu o zasuszeniu sobie sianka, ale o tym, że gdy włosy są super gładkie, dociążone, to te o lekkim skręcie, przestają dobrze falować, opadają.

      Oczywiście musisz brać pod uwagę tez miejsce rozpoczynania się skrętu. u mnie jest to skroń, połowa policzka, więc w tym miejscu włosy mi się z jednej strony odgina na zewnątrz, a z drugiej do wewnątrz :p

      Usuń
  41. Przeslicznie Ci w takich wloskach! Nie wszyscy muszą mieć długie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Też mi się właśnie tak wydaje.

      Usuń
  42. Mysiu, cudnie wyglądasz. Jak rewelacyjnie teraz widać Toje oczy!!! Jestem w szoku. Nadała Ci charakteru ta fryzurka i (moim zdaniem) bardzo wysmukliła. Pięknie, pozdrawiam sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandro, serdecznie Ci dziękuję!

      W bobie czułam się już zbyt zwyczajnie :)

      Usuń
  43. Świetna fryzura - taka nowoczesna. Pięknie podkreśliła Twoje rysy twarzy. Super!:)
    W moich niesfornych włosach najlepiej się czuję, gdy są długie lub gdy mają 2mm;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała loczki też bym się na nią nie zdecydowała ;)

      A na 2mm to bym się nie zdecydowała nigdy :p

      Usuń
  44. O matko, jak pięknie! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  45. super wygladasz. Cała buzia jakby lżejsza :)

    strawmerry

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz:) a ten usmiech az sprawia ze i ja sie usmiecham:) bardzo kobieco, zalotnie i tak "lekko" wyglądasz w nowej fryzurce. I ta nonszalancka grzywka na boczek:):) Już rozumiem dlaczego scielas wloski. teraz jestes szczesliwa i zadowolona:) i to najwazniejsze. a kolorek boski. jednolity i taki naturalny. moze to wina jakosci zdjęc lub oswietlenia ale ja odrostu nie widzę ni w ząb. swietnie dobralas farbę (co mnie nie dziwi) ze kolor do złudzenia przypomina naturalny:) choc jestes dla mnie wyrocznią w sprawie wlosow, koloru i pielegnacji to jednak nie przekonalas mnie zebym sciela wloski hehe nieee ja z uporem maniaka zapuszczam i zapuszczam:) choc kilkanascie lat temu i ja mialam podobną fryzurkę co Ty. lubiłam siebie w bobie ale teraz sie na to nie zdecyduje. ale bardzo podoba mi sie kolor i fryzurka ze zdjęcia z Jessicą Simpson. jak zwykle dobierasz doskonale zdjecia. jak Ty to robisz:) Blondynka:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak tylko mi czas pozwoli, to zajrzę na gie. Wtedy na spokojnie obgadamy wszystko. Teraz jeszcze wciąz nie wiem w co ręce włożyć.

      Twoje zdanie jest dla mnie ważne, więc ogromnie Ci jak zawsze dziękuję. Za wszystko. Za szczerość, za serce i zaangażowanie :***

      ps.Gdybyśmy mieszkały bliżej siebie, poszłabym z Tobą na tą imprezę...!

      Usuń
    2. Nie stresuj się kochana. Jak będziesz miala czas to wtedy pogadamy:) Bardzo mi miło że moje skromne zdanie ma dla Ciebie taką wartosć. dziękuje:*
      PS. gdbyśmy mieszkały bliżej to byłabyś na mojej urodzinowej liście Vipowskiej a nie liscie rezerwowej:)

      Usuń
    3. :***

      Kochana.. strojeniu się i plotom nie byłoby końca.. :D

      Usuń
    4. ojjj tak:) zgadzam się:) pewnie zamiast tańcować to byśmy gadały do rana hehe

      Usuń
  47. Pasuje ci taka fryzurka ^O^ podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  48. Slicznie wygladasz Mysiu! Bardzo ci pasuje ta fryzurka. Grzybek jest fajny ale ja chyba mam traume z dziecinstwa, zawsze mnie tak mama obcinala i czesto mylono mnie z chlopcem. Bardzo lubie twoj blog za rozsadek i odwage, zdecydowanie wyrozniasz sie na tle reszty wlosomaniaczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Bardzo!

      Całe życie marzyłam o grzybku, ale nie miałam odwagi go zrobić. Oto jest i pytam się siebie, czemu nie wpadłam na to wcześniej :D:D

      Chciałam go mieć jako dziewczynka, ale mówiono mi, że będę wyglądać jak chłopiec, więc dostawałam boba :P

      Usuń
  49. Mysiu masz cudowne włosy. Super kolor i fryzurka. Pieknie Ci tak jak jest. Więc kolor z poziomu 7??? Hmmm bardzo mi sie podoba. Ja obecnie zapuszczam ale juz mnie nerwy biorą na te moje włosy. Obecnie sa do ramion i zastanawiam się nad zmianą fryzury.... Nie wiem co mam robić!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Mój naturalny kolor to średni/ciemny blond popielaty ze złotymi przebłyskami. Zapuszczam naturalki. 7mka była, po to, żeby zatrzeć granice między farbowańcami a prawdziwkami ;)

      Do zmiany fryzury trzeba dojrzeć. Na przemian zmieniałam zdanie. Chciałam długie, bo mi się podobały u innych, ale sama nie wyglądam w nich dobrze. Chciałam długie, ale denerwowało mnie ich mizianie :D Jakoś w wakacje jeszcze raz się złamałam i zaczęłam zapuszczać na prośbę synka, ale nawet on mnie nie przekonał.

      Pamiętam, że puszczałam kiedyś taki temat: obciąć czy nie, oto jest pytanie. Chyba tak to leciało i tam załączyłam nawet quiz dla osób nie mogących podjąć decyzji :D

      Usuń
  50. oj pasuje taka fryzurka, mi się bardzo podobasz :D i widać ,że ty tez jesteś zadowolnona i to bardzo. najważniejsze to znaleść fryzurę szyta na miarę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo, bardzo dziękuję za tak dużą ilość i to tak pozytywnych komentarzy!!!

    Fryzurka zdecydowanie jest trafiona, bo nawet mój mąż zakrzyknął w drzwiach, że bosko, co mu się nigdy nie zdarza :D

    Moje Drogie, dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  52. ślicznie Ci w takiej fryzurce i kolorze ;)
    ja w krótkich nie czuję się kobieco, ale Tobie mega pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie Ci w tych włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale zmiana! Ostatnio nawet zastanawiałam się kiedy będziesz chciała podciąć włosy, bo pamiętam co mówiłaś że zawsze jak chcesz zapuścić to za chwilkę obcinasz hihih. Ale nie sądziłam że aż tak! Zmiana ogromna. Jak wiesz, ja nie lubię krótkich fryzur, ale muszę przyznać że idealnie do Ciebie pasuje, nadaje Ci takiego wyrazu i pazura :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczerze mówiąc jak jakieś kilka dni temu napisałaś, że ścięłaś włosy to pomyślałam,że szkoda... Jednak teraz jak widzę Ciebie odmienioną to wyglądasz po prostu REWELACYJNIE! Ślicznie Tobie w takich włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  56. Pasuje Cie bardzo! Świetna decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  57. Według mnie wyglądasz sto razy lepiej od Pań na zamieszczonych przez Ciebie inspiracjach:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznie wyglądasz, taka delikatna teraz jesteś w tym wydaniu:) też chciałam zapuszczać włosy i również po całej tej psychokuracji z Saponic-em nie mogłam znieść 2cm odrostów:) zafarbowałam (miałam powrócić do naturalek) ściełam na krótko jeszcze krócej nawet jak masz ty:) i wiesz co? Jestem przeszczęśliwa. Jak widzę, gdy niektóre panie noszą takie zwiotczałe, wytlenione, przesuszone długie wisielce, to cieszę się, że moje odżyły, mają ładny kształt z przodu, tyłu i po bokach :D Wyglądasz myszo uroczo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha... "wytlenione wisielce" :D:D

      Okrutna (często) prawda :)

      Moje naturalki gęsto już poczyniają, ale nie denerwują.

      Brawo za odwagę!

      Krótkie włosy są super-wygodne. Dobrze obcięte dodają uroku. Nie ma się czego bać :)

      Usuń
  59. Coś, co dla mnie jest koszmarem, na Tobie wygląda bardzo ładnie. Saa jednak nigdy bym się tak nie obcięła...
    Mnie moja matka ciągle namawia na obcięcie włosów na krótko - uparła się, ze je sobie wysuszę w 5 minut na szczotce i będę tak chodzić przez 3 dni bez żadnych poprawek. Do tego ciągle słyszę ze moje obecne włosy są szkaradne - no nic dziwnego skoro ani wyprostować ich nie chcę, ani jakiegoś balejażu sobie zrobić.
    Tymczasem ja mam odrost sięgający prawie brody ( choć wcale tego nie widać, szamponetki których używałam całkiem dobrze się zmyły), włos dobrze za połowę łopatek i marzy mi się długość gdzieś tak do wysokości pępka. I jak tu żyć w zgodzie z rodziną...
    Ech, wyżaliłam się =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D To już tak jest, że wszystkim nie dogodzisz, szkoda tylko, że Ci, co nie mają praw do naszych włosów, bo nie są na ich głowie, nie wezmą pod uwagę tego, co nam samym najbardziej odpowiada. Włosy to tylko włosy, obciąć zawsze można. Tym bardziej rozjaśnić ;)

      Może pocieszy Cię to, że u mnie w domu też nigdy nie ma pełnej zgody co do tego, co powinnam nosić na głowie :D

      dziekuję ślicznie :)

      Usuń
  60. Bardzo Ci pasuje ta fryzurka! Ślicznie, bardzo kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo pięknie. Kolor trafiony i fryzura także. Wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. a myślałam, że będziesz hodować włosy do końca stycznia :) W każdym razie spojrzałam na zdjęcia i moja szczęka sięgnęła podłogi. Prześlicznie wyglądasz w tej fryzurze. Faktycznie pięknie podkreśla ona Twoją kobiecość. A co ciekawe kurka zdajesz sobie sprawę czy nie - wyglądasz z tymi włosami lepiej niż te modelki z prezentowanych przez Ciebie zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... bez przesady :D :** Ale to bardzo miłe!

      Chciałam wytrzymać, ale jak zwykle nie wyszło :P

      Usuń
  63. Ładnie Ci :) Mi się taka fryzurka podobała od zawsze ale znajomi przekonują że pasują mi długie,takie jak teraz. Uśmiechnęłam się na tytuł posta :) też kiedyś, nie mogłam wytrzymać i obcinałam włosy choć miałam postanowienia takie jak Ty by je zapuszczać. Mi się udało, a Tb takie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi zapuszczanie nie idzie. Zawsze ciesze się, gdy zetnę. Zresztą, większości osób podobam sie w krótkich :P Sama nie mam motywacji, by zapuścić i sie sobie w dłuższych nie podobam.

      Dziękuję Ci i pozdrawiam :))

      Usuń
  64. hej, hej,
    bardzo Ci ładnie w tych włosach. aż mnie kusi, żeby też ściąć, a mam wielki plan zapuszczania i najdłuższe włosy od nie pamiętam kiedy - tylko bez śmiechów - na razie sięgają za ucho, są w jednej linii :)
    i tu jest problem - mam włosy cienkie, przetłuszczające się (muszę myć codziennie) i w związku z tym strasznie oklapłe - po zastosowaniu pianki, modelowaniu na szczotce i lakierze wyglądają jako tako ale nie więcej niż 3-4 godziny. może napisałabyś, jakie fryzury nosić przy cienkich, ale nie krótkich włosach? bo mi, na razie, chodzi po głowie coś takiego http://img43.imageshack.us/img43/8627/dsc7242q.jpg choć nie jestem pewna, czy przy cienkich da się to zrobić. myślałam też o takich włosach http://shinysyl.blogspot.com/2013/01/that-morning-sky-gave-me-look.html co chyba byłoby łatwiejsze do uzyskania, ale i zapuszczanie potrwałoby dłużej no i nie jestem pewna, czy przy mojej nie tak znowu szczupłej twarzy fajnie by to wyszło...
    Mysiu, help!
    :)
    pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)

      zapuszczanie wymaga zaparcia, wcale się nie śmieję! :)

      Fryzurka numer 1 da efekt większej gęstości, numer 2 może wyglądać smutno. Przy długości za brodę będziesz mogła wypróbować oba warianty. Dają sporo możliwości stylizacyjnych, także w loki i fale :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie :)

      Usuń
  65. Gratuluję nowej fryzurki! :D Ja też niedawno (w czwartek) ścięłam moje włosy na krótkie! Wszyscy mówią, że mi pasują, ale i tak trochę tęsknię za długimi. Ale w tych też dobrze się czuję, bo są takie z "pazurem"- mocno pocieniowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również gratuluję odważnego kroku!

      Ciesz się fryzurką, bo jak odrosną, pewnie znów zatęsknisz za mocna odmianą ;)

      Usuń
  66. Mysiu! Naprawdę świetnie Ci w tej fryzurce !!! Dodaje Ci takiej lekkości i świeżości - wyglądasz jak nastolatka ;-***

    OdpowiedzUsuń
  67. Mysiu, wyglądasz świetnie. Ta fryzura jest idealna dla pociągłych twarzy, tak myślę. Krótkie może być bardzo kobiece, jeśli zewnętrzna warstwa jest dostatecznie długa - dlatego wszelkie boby są superkobiece. Ja tak mam, że zapuszczam, ścinam i w koło Macieju... ot, życie :-). Mam do czego dążyć.
    Kadewu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to, bo ja też tak bez końca :D

      A najbardziej denerwuje mnie to, że gdy ścinam następuję efekt wow.. na jakieś parę tygodni, potem wkracza chęć zmiany do punktu wyjścia. Gdy osiągam punkt wyjścia, zachciewa mi się znów tego, co było. Także.. :P

      Usuń
    2. Kobiece to bardzo...
      Kadewu

      Usuń
  68. No nie wierzę! :D Obcięłaś włosy!! :D
    Przyznam szczerze że uroczo wyglądasz w tej fryzurce, bardzo kobieco. Ja osobiście boje się krótkich włosów bo źle obcięte niestety, ale dodają lat.
    Krótkie włosy są tez takim jakby "pożegnaniem z młodością" - wiele kobiet ścina swoje włosy na krótko, gdyż jak tłumaczą, nie mają już tyle czasu na ich stylizację, bo dzieci małe są itp. Nie wiem czy rozumiesz mój tok myślenia? :)
    W każdym razie zauważyłam pewien trend - im dłuższy staż narzeczeństwa/małżeństwa, tym krótsze włosy ;D

    Ale powtarzam raz jeszcze - tobie jest ślicznie w tych włosach! Chciałabym wyglądać w krótkich tak pociągająco, jak ty.

    Buziaki,
    Margola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mów o pożegnaniach, bo zaraz zwątpię w słuszność mojej decyzji.. :P

      Jednak najpierw chce mój naturalny, potem.. się zastanowię :D:D

      Ale, bardzo Ci dziękuję!

      Usuń
  69. Tobie to nie grozi. W każdej długości wyglądasz jak nastolatka (zazdrości) :D

    Margola

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie wiem ile masz lat ale wygladasz w tej fryzurce na 18stke,uroczo :D nie lubiłam Twojej prostej grzywki,a teraz jest swietnie :)) ja zapuszczam naturalsy,mam dopiero 3cm swojego "szarawego" brązu,zreszta swojego naturalnego koloru nie widzialam od 5ciu lat wiec nie wiem czy byl taki szarawy czy to tylko moje wyobrazenie xd tylko czekac do sierpnia wrzesnia az bedzie o ok.8cm dluzszy :)) nie wiem po co tak chce zapuscic te naturalki jak i tak bede chciala je pofarbowac na blond..tym razem rozsadniej,a nie kladac kilka dni pod rzad rozjasniacz,farba,ciemniejsza farba..no i z wlosow siano.. i pytanko, henna cassia moze mi rozjasnic ciemny odrost?bo bede kladla na wlosy w celu odzywienia,wiem ze jasne kosmyki moze ocieplic,a te ciemne?

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja w sprawie kasji, którą nakładałam już 3 razy, mam włosy brązowe niefarbowane. Niemożliwe, by rozjaśniła ci włosy. Jeśli potrzymasz kilka godzin (jak ja ostatnio), uzyskasz duży połysk, na jasnych włosach podobno złocisty, no ale u mnie nie ma o tym mowy. Efekt pielęgnacyjny jest znaczący, włosy są grubsze.

    OdpowiedzUsuń
  72. Twoja nowa fryzura jest rewelacyjna, wyglądasz przepięknie :) Gdyby mi taka pasowała (mam okrągłą buzię), skusiłabym się od razu :).

    Mam pytanie odnośnie zdjęcia głównego na Twoim blogu na samej górze prezentują sie kobiety z różnymi fryzurami. Mi w oko wpadła kobieta z długimi brązowymi włosami i grzywką na samej górze po lewej (obok blondynki i rudej) - nie wiesz może za pomocą jakiej farby (dobrej) mogłabym uzyskac taki kolor na włosach naturalnych nigdy nie farbowanych (naturalny kolor: brąz, odcien taki mysi, szary, bez ładnego połysku)? Czy może lepiej udać sie do fryzjera? Możliwe jest uzyskanie takiego odcienia ton w ton w ogóle? Bedę wdzięczna za odpowiedź.:)

    Marta, 26l. z Piły

    OdpowiedzUsuń
  73. cudownie ta fryzurka podkreśla Twoje piękne kosci policzkowe:) chciałam miec takie od zawsze, ale zamiast tego od dziecistwa mam pyzy jak ksiezyc w pełni:P

    OdpowiedzUsuń
  74. W tych do ramion wyglądałaś ładnie, ale dziewczęco. W krótkich wyglądasz kobieco, zalotnie i seksownie. Bardzo Ci pasują krótkie :) Zazdroszczę.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ślicznie wyglądasz w takiej fryzurce :-) Uważam, że dużo lepiej niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  76. Mysiu - a jaki typ "grzybka" , "boba" czy "pazia" byś polecała dla naprawdę szalenie gęstych, grubych i mało układających się prostych włosów?
    Anula

    OdpowiedzUsuń