poniedziałek, 5 listopada 2012

Trochę plotek czyli o warkoczach.

I znów wracamy do przeszłości.
Na prośbę jednej z czytelniczek przedstawiam kolejne fryzury z książki "222 fryzury na każdą okazję".
(Inne fryzury w TYM wpisie.)

Tym razem prezentacja paru warkoczy.
Urocze, dziewczęce i zawsze modne.

Ach te modelki z lat 90tych :D
KŁOS





WARKOCZ CHŁOPSKI





KORONA NOWOCZEŚNIE
wg Pawła Trzaski
(Fryzury. YourHair nr5(30), s.26 i 27.)



Warkocz podczas rozluźniania.

Efekt końcowy *.*

MAŁY GRATIS
Margoli włosy znacie i uwielbiacie.

Fale z warkocza raz jeszcze :)

Prawda, że uroczo?
Niezobowiązująco, pięknie!

Margola mi napisała, że takie fale trzymają się na jej włosach nawet przez kilka dni po rozpuszczeniu warkocza po nocy!
I to w stanie niezmienionym...
Pozostaje pozazdrościć :)

O koloryzacji włosów Margoli w TYM poście.

44 komentarze:

  1. Mi najbardziej podoba się warkocz chłopski i chyba wyczaruję go dzisiaj na swoich włosach:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kłosek i korona. Ale i tak włosy Margoli rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko różańcowa, jakieś grube, piękne i zadbane ma włosy pierwsza modelka *_* Coś niesamowitego!! Sama miałam dawniej takie, teraz została mi 1/3 z tego, a może i 1/4. A co do modelek lat 90-tych - czasami jak odwiedzałam osiedlową fryzjerkę, to miała stare katalogi, z tamtych lat, z dawnymi fryzurami. Uwielbiam je przeglądać. Modelki są tam zawsze takie naturalne, uśmiechnięte i dziewczęce :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy pierwszej modelki... Objętość marzenie! Matka Natura jest niesprawiedliwa, o!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki na ten wpis!
    będę próbować z kłosem;d

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne te warkocze:) Dobrze że dałaś zdjecia i opisy bo ja nie umiem ich robić niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś powiedzieć co jeszcze ciekawego jest w tej książce? Np. ile jest stylizacji, tutoriali, czy skupiają się także na innych aspektach włosowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się warkocze, jak z czekam aż najkrótsza warstwa urośnie (ehh... cieniowanie) bo teraz warkocz trzyma się max. 10 minut i wychodzi z niego mnóstwo włosów. No i jest bardzo krótki..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki gruby kłos :o OMG! Świetne te warkoczyki, a modelki urocze, takie delikatne :) Szkoda, że nie ma mnie kto czesać :(
    Włosy Margoli pięknie błyszczą, mniam :) Dla mnie najgorsze po warkoczykach są odkształcenia, moje włosy strasznie się puszą po fikuśnych fryzurach i muszę je myć nawet wtedy, gdy są świeże :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam warkocze ;) najbardziej takie ala korony i na boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwilebiam warkocze, a dkokladniej dobierańce :) piękne włosy to połowa sukcesu u kobiety ! :") POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Warkocz to zdecydowanie moja ulubiona fryzura :) pozwolę sobie zainspirować się koroną nowoczesną - zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie tak dawno uważałam warkocze za nudne i nijakie. Teraz to wszytsko się zmieniło i chcę nauczyć się jak najwięcej splotów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielbicielką warkoczy ;3 Lecz ostatnio rzadziej je robię >.<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja tęsknię za takimi długimi włosami... Oj... a co do płynu do higieny intymnej jako myjadła - boję się wysuszenia... Wiem, to brzmi dziwnie, ale czytałam opinie, że wysuszał włosy dziewczynom i zaczęły wypadać... Sama nie wiem... A jakie jest Twoje doświadczenie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja tęsknię za takimi długimi włosami... A co do płynu do higieny intymnej jako myjadła... boję się wysuszenia... Wiem, głupio to brzmi, ale czytałam kilka opinii na ten temat... A jakie są Twoje doświadczenia w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię nimi myć włosy. Są po nich miękkie i gładkie. Używam od czasu do czasu.

      Płyny do higieny intymnej zakwaszają, a nie można zakwaszać zbyt często, wiec może o to chodzi z tym strachem?

      Usuń
  17. Uwielbiam warkocze, ale chcialabym miec wiecej wlosów, żeby lepiej sie prezentowaly na mojej glowie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Ach te modelki z lat 90tych :D" aż chce się dopisać: nie tknięte Photoshopem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham warkocze i uwielbiam je nosić zwłaszcza latem. Gdyby nie możliwości jakie dają, chyba nigdy nie zapuściłabym włosów (nie musiałam ich suszyć ani katować prostownicą) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kłos bardzo mi się spodobał. Korona wygląda obłędnie,kiedyś próbowałam ją zrobić,ale mi nie wyszła niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne fryzury, uwielbiam kłosa ;) Szkoda, że ze mnie takie beztalencie, bo sama sobie nic nie zrobię ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia czynią mistrza ;) Choć mnie zawsze ręce mdlały przy warkoczu dobieranym...

      Usuń
  22. Skąd te dziewczyny mają tyle włosów? Ja też tak chce :(

    OdpowiedzUsuń
  23. korona jest świetna! Sobie to nie zrobię, ale jutro zmuszę moją kochaną koleżankę, żeby pozwoliła mi się pobawić jej włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale te modelki mają piękne, grube włosy O_O i opalone buzie, jak ja dawno tego nie widziałam :D
    chciałabym spróbować kłosa, może się nareszcie uda mi go zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mialam za cienkie wlosy do warkoczy, buuuu

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba korona! Wydaje się proste do wykonania, a efekt jest świetny! Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymają sie nawet kilka dni ? WOW :)
    Mimo wszystko marzę o fryzurze prostującej wlosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pierwsza od kłosa to dopiero ma włosy! Taka grubość wygląda aż sztucznie, wielkie WOW!
    Fajna inspiracja, tym bardziej na teraz, gdy zaczynają się wiatry, chłody, golfy i szaliki, warkocze stanowią świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. "Bo do kłosa trzeba dwojga..." :P Mi to chyba nigdy się nie uda tego zrobić (nie mówię, że na swoich, bo za krótkie, ale na cudzych też nie umiem -.-'

    OdpowiedzUsuń
  30. Korona mnie zachwyciła. Sama nie mam grzywki i niestety wszelkie warkocze zaczynające się na boku wyglądają dziwnie u mnie... gdyby nie to, że pamiętam jaką męczarnią było dla mnie dbanie o podcinanie grzywki i o jej układanie to bym się na nią zdecydowała. Mam wrażenie, że lepiej z nią wyglądają wszelkie warkocze i różne upięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najbardziej zależy od kształtu twarzy. Tak samo, jak nie każdy może pozwolić sobie na zaczesanie wszystkich włosów do tyłu, nawet jeśli ma odpowiedniej długości włosy do tego.

      Usuń
    2. W sumie też racja. No nic, w końcu o to chodzi, że nie wszystko nam pasuje, trzeba dobrać to w czym wyglądamy najlepiej. Proste, banalne,a prawdziwe.

      Usuń
    3. ;)

      I wnerwiające, bo nie zawsze to, co nam sie podoba, nam akurat pasuje :/

      Usuń
  31. Witam.
    Mam do Ciebie pytanko takie trochę z innej beczki.. czytałam twój post na temat picia pokrzywy . Ja zaczęłam ja pić 6 dni temu i już pojawiają się małe krostki tzn .. taka kaszka na czole,okolice brody,skroni.. a nigdy tam krostek nie miałam. :(
    Ile u Ciebie trwał wysyp i czy jesteś zadowolona z efektów picia pokrzywy?
    I czy jakbym przerwała picie pokrzywy jest szansa że ta kaszka sama zniknie?
    Jak możesz to odpowiedz bo kurczę ..ja już sama nie wiem co mam robić. Boję się że pokrzywa pogorszy moją skórę totalnie.. :( wiem że na efekty trzeba czekać no ale..

    Pozdrawiam i liczę na Twoją pomoc :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne. Ja miałam ten wysyp po chyba 2 tyg o ile dobrze pamiętam. Trwał kolejne dwa, a potem już było tylko lepiej. Wysyp jest wynikiem oczyszczania się organizmu z toksyn. Miałam takie wielkie gule wręcz miejscami, ale minęło. Trzeba tylko przetrzymać.

      Zadowolona byłam bardzo, bo moje problemy z pęcherzem minęły bezpowrotnie, cera zyskała blask, a włosy rosły odrobinę szybciej.

      Usuń
  32. Czy te włosy 1 modelki to photoshop? :D

    OdpowiedzUsuń