wtorek, 23 października 2012

Wasze włosy. Rasine

Allwaves 7.4
Przed zabiegiem
Rasine napisała do mnie prośbę o pomoc w przejściu z miedzianego średniego blondu do jasnego złocistego.

Poleciałam jej wykonanie dwóch prostych kroków i otrzymałyśmy bardzo fajny efekt końcowy.

Chcecie zobaczyć?

Zapraszam :)













W celu pojaśnienia włosów o ton-dwa poleciłam kąpiel rozjaśniającą na wodzie: 9%
Rasine wybrała Joannę Naturię 4-5 tonów.

Po kąpieli 
włosy wyglądały tak:
Od góry.
Równomierny efekt.

Po kąpieli rozjaśniającej.
Niestety końce włosów ucierpiały,
ale było to wliczone w ryzyko.
FARBA
Rasine chciała uzyskać taki kolor, jak na tym wzorniku:

Wahała się między dwoma odcieniami:

Poleciłam wybór 8.06.
Był trafny ;)


Allwaves 8.06

Myślę, że kolor wyszedł bardzo ładnie.

Dziękuję Rasine za zdjęcia 
i gratuluję wykonania :)

________________________________
Inne metamorfozy na odległość w etykiecie: seria Wasze włosy

43 komentarze:

  1. Ekstra to wyszło! Jesteś serio profesjonalistką. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny kolor! wyszlo bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wyszedł bardzo ładny! Taki naturalny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. mega mi się podoba efekt koncowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)Ja właściwie nie wiem jaki chciałabym kolor mieć ten co mam obecnie nie podoba mi się, albo jest za jasny, albo za ciemny, jestem bardzo nie zdecydowana, bo moje włosy wpadają w rudość :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jak zwykle rady Mysi są niezawodne i niezwykle trafione:) tylko pogratulować:) kolorek rzeczywiscie wyglada naturalnie:) Pozdrawiam Paulina:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt super, podziwiam za taką magię z farbami ;)

    Też lubię programy i horrory, ale niestety w mieszkaniu studenckim telewizora brak ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszło :) Taki naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te Twoje prace no każde włosy tak genialnie wyglądają,że chyba też chce :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor wyszedł bardzo naturalny- podoba i sie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor wyszedł. Tylko tych końcówek strasznie szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda ze fryzjerzy nie znaja sie tak dobrze jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszło ale ja mam słabość do rudości.. ;)
    Piękny był ten kolor taki nasycony!
    Rasine, tak z ciekawości - jakiej farby wtedy używałaś?
    No i muszę pogratulować tego błysku na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Margolu, pod zdjęciem jest numer farby ;)
      7.4 Allwaves

      Usuń
  14. kurcze jak wroce do naturalsow i pozbdę sie włosów zniszczonych farbami i rozjasniaczem to musze z mojego ciemnego brązu przejsc na sredni/miodowy blond,bardziej swiadomie,nie od razu ale w ciagu kilku miesiecy nawet roku zeby nie niszczyc ich..u ciemne kolory mimo ze naturalne to jednak postarzaja mnie maksymalnie i cera tez zle wyglada ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, bardzo naturalnie, a ja czekam z niecierpliwością na ilustrowany poradnik zatrzymania fal po umyciu ;-)))

    Marika

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś wyróżniona i otagowana :)
    http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/10/wyroznienia-i-tagi.html

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś wyróżniona u mnie na blogu :) http://dumpugnasvictores.blogspot.com/2012/10/tag-wyroznienie-za-pasje-kreatywnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt niesamowity i prawie bezbolesny! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. robisz świetne instruktaże, widać, że włosy to Twój żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wg mnie zabieg naprawde zniszczyl wlosy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Po koloryzacji zniszczone końce na szczęście się "schowały" ;) Rudość zaraz po rozjaśnianiu była całkiem przyjemna. Zostałaś wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, marzę,żeby dostać się pod Twój pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej kochana to znowu ja , mam pytanie czy loreal exellence 10.21 zgasi mi popiel na glowie dodam ze mam problem taki ze loreal viking zlapal mi fioletowa poswiata odrost xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo! Coś dla mnie, bo jestem w podobnej fazie początkowej, a w planach za jakiś czas mam zejście do jaśniejszego (chyba trochę bardziej niż tu) blondu ;-)

    A jak jest z końcówkami po tych kąpielach? Czy dziewczyny, które je wykonywały nie mają problemu ze zwiększonym łamaniem się włosów po jakimś czasie? Czytam o tym dość często (bo zapewne będzie mnie to czekało) i rozumiem, że od razu może nie być takich objawów łamania, a później?
    Pytam, bo moja znajoma jakiś czas temu rozjaśniała włosy, a kruszyć jej się zaczęły dopiero po jakimś czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli odpowiednio zadba się o włosy, nie powinno być problemu, choć rozjaśnianie na pewno obojętne nie jest i można zauważyć większy przesusz.

      Odpowiednio, czyli odżywianie/zmiękczanie na zmianę z proteinami oraz zabezpieczanie na długości odżywkami silikonowymi.

      Duże znaczenie ma jakie włosy są poddawane rozjaśnianiu, czym, na jakim oxydancie.

      Usuń
  25. zmiana koloru bardzo fajna i udana, a przecież z rudościami to różnie bywa :) Dobrze, że dziewczyny decydujące się na zmianę mają ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do akcji zapuszczania włosów: będzie trwała ona 3 miesiące: cały listopad, grudzień i to tak do końca stycznia. Wiem, że wszelkie suplementy diety czy picie np pokrzywy daje efekty dopiero właśnie po takim czasie, ale myślę, że można wziąć udział i przynajmniej mieć możliwość obserwowania czy coś się zmienia.

      Usuń
  26. Na jakim oksy był robiony ten kolor 8.06? Te farby allwaves są dość tanie, nie sądziłam, że może wyjść taki fajny kolor, który wygląda jak po L'Orealu.
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie, lubie takie kolory. Mam bardzo podobna strukture wlosa do Rasine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Hmmm.. To znaczy jaką? Rasine ma cienkie, delikatne włosy podatne na lekkie falowanie. Twoje wydają się dość grube.

      Usuń
  28. A te farby mają sole w składzie, Mysiu? Wiesz może? Też chcę zrobić sobie jakiś NATURALNIE WYGLĄDAJĄCY rudy kolor, żadne tam krzykliwe marchewy czy jakieś czerwono-rude kolory, ale naprawdę mam big problem z dobraniem farby...rozważam tę paletę - kolor 8/71, ale czy to ma szansę wyjść jakoś w miarę naturalnie?

    http://www.fryzomania.pl/wella-koleston-perfect-profesjonalna-farba-do-wlosow-60ml.html

    Aktualnie mam delikatnie pożółtawy blond po 9.03.
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  29. A te farby allwaves są na amoniaku czy mają sole? Bo kolor mi się BARDZO podoba i też mam chęć taki sobie zaaplikować, ale tylko pod warunkiem, że farba jest bez soli. Mysiu, czy wiesz, jak to z nimi jest?

    Viola

    OdpowiedzUsuń
  30. ALLWAVES'ki nie mają soli i nawet nie mają PPD ( a to dziś rzadkość), mają amoniak. Ja używam tej farby - włoski są przy spłukiwaniu gładkie i fajne. No i bez chemicznych śmieci, które robią z włosów tępe siano. Ja polecam, zresztą same widzicie, że kolorki też fajnie wychodzą.
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń