poniedziałek, 15 października 2012

Poznajcie Basię :)

Witajcie :)
Chciałabym Wam przedstawić moją pięknowłosą asystentkę Basię.

Basia ma włosy w kolorze jasnego rudawego brązu. Nie były nigdy farbowane.
Są lekko falujące, ale gładkie i miękkie.

Na niej pokażę Wam proste cięcia i fryzury.

Bezwzględnie włosy wymagają podcięcia na końcach, więc niebawem zapraszam do instruktażu.











Basia jest manekinem :D

Jednak jest tak ładna i dobrze zrobiona, że musiałam ją najpierw przedstawić :D
Włosy są naturalne!

Basia ma piękne sztuczne rzęsy i wspaniały makijaż.

Włosy są wczepiane po łuku, więc idealnie naśladują prawdziwe:


Włosy główki są naturalne, ale indyjskie, 
więc grubość jest 3 razy większa niż włosów europejskich.
Nie popadajcie w kompleksy ;)


Główkę okazyjnie kupiłam na allegro. 
Jest używana, ale w rewelacyjnym stanie.
Włosy można kręcić, farbować i rozjaśniać.
Chociaż ja jej tego oszczędzę ;)

Czekajcie na post o podcinaniu :)
Pierwsze naprędce stworzone upięcie.
Z przodu widać jeszcze taśmę od kartonu i nożyczki ;)

I druga
Włosy nie są ugładzone.
Trefiłam, co mi do głowy przyszło ;)

I jeszcze jedna ;)
Bok.

Tył

60 komentarzy:

  1. aaaaa włosy ! popadlam w kompleksy:P Idealna ta Twoja Basia:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyłaś mnie :D Przewinęłam stronę w dół i "ale o co chodzi?!", dopiero po chwili się skapnęłam :D Oczywiście chętnie zobaczę metody podcinania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz do eksperymentów włosowych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czy ja odpisałam na Twojego maila?

      Usuń
  4. śmieszne XD przed ostatnie upięcie super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna Baśka ! ;D Jak spojrzałam na pierwsze zdj. myślałam , że to prawdziwe :)
    Fajna opcja na ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już mówilam Baśka wymiata:) witam Cię kochana pośród wlosomaniaczek:) zazdroszczę tego polysku, koloru i grubości, choć sama na grubość moich wlosów narzekać nie mogę:P no inaczej, nie powinnam hehe. Fryzura pierwsza i ostatnia cudo - szalenie mi się podobają:) niezwykle kobiece i romantyczne, takie jakie lubię najbardziej:) Pozdrawiam Blondynka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz chyba grubsze niż Baśka.

      :***

      Odpowiem na Twojego maila, jak tylko znajdę jakąś spokojniejszą chwilkę.

      Usuń
    2. taaa grubsze:P:P chciałabym, ale dziękuje kochana za komplement:) nie ma sprawy, nie spiesz sie moja droga, ja wiem ze jak bedziesz miala chwilkę, to otrzymam maila:) swoją drogą to uzależniłam sie od Twoich meili:***

      Usuń
    3. Przecież macałam, to wiem :)

      Dziś Baśkę wykąpałam... no i... okazało się, że ma kręcone włosy :P
      A przygotowywałam post o cięciu, więc musiałam potem wysuszyć na prosto...

      Usuń
    4. hehe i wychodzi na to, że i Baśka jest kreconowłosa jak i My dwie:) no ladne buty hehe. Ale to chyba lepiej bo bedziesz mogła na niej np krok po kroku pokazać jak ugniatać takie włoski zeby mieć naturalny skręt:)(taak wiem bardzo oryginalny pomysł:P) chyba przykro bylo prostować na blachę takie włosieta co nie?:):)

      Usuń
    5. O bardzo przykro, tym bardziej, że okrutnie się buntowały w połowie drogi.

      Na pewno zrobię taki post.

      Usuń
  7. piękna ta asystentka:P a pokażesz kiedyś jak samemu siebie obciąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że gdzieś za miesiąc będę podcinać swoje końcówki.

      Usuń
  8. Basia ma piękny kolor włosów! Może pokaż jak robisz niektóre upięcia krok po kroku, ja się nie pogniewam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamieniłabym się z Basia na włosy:D
    piękna ta ostatnia fryzurka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przeszczęśliwa - wreszcie pojawi się instruktaż, tak wyczekiwany, tak utęskniony :D Czekam z niecierpliwością, pozdrawiając Mysię i Basię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja lalusia jest zdecydowanie mniej urodziwa niż twoja basia i włosy ma po przejsciach ale ilośc dalej imponująca :) :) można wpaść w kompleksy mając taką lalę z takimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez masz koleżankę po fachu? :D

      Oj można. Sama złapałam się na wygibasach przed lustrem z włosami Baśki na swojej głowie, co by sprawdzić, jakby było, gdybym takie miała... :P

      Usuń
  12. Bardzo ladne upiecia, fajna ta Basia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się przeraziłam jak zobaczyłam twarz Basi :D
    niestety jak widzę manekiny to przechodzą mnie dreszcze... za dużo horrorów. a na pewno nie zamieszkałabym z żadnym takim niby-człowiekiem brrr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej wychodzę z założenia, że trzeba bać się żywych ;)

      Usuń
  14. Ale ładna ta Basia, nie widziałam jak dotąd takich ładnych główek fryzjerskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, odpowiadając na Twój komentarz- tak, jestem na kursie :) Teraz mamy plisowanie i fale mi totalnie nie wychodzą, w wolnej chwili je poćwiczę. Zdjęcia na blogu pokazywały już lekko wypłukany kolor, w końcu, po ok. 1.5 miesiąca od farbowania Islandem zdecydowałam się na Matrix SoColor 8AV (jak zwykle, spontaniczna decyzja...). Później pokażę zdjęcia. Szczerze mówiąc, jestem w szoku, sama farba jest świetna, kondycja włosów bez zmian. Na razie jest ciemno, ale się wypłucze. Ale fakt, że włosy jednak prawie w ogóle się same nie kręcą sprawia, że mam już dosyć moich kłaczków :( Tylko po warkoczu i żelu coś widać :(

      Teraz jakoś nie mam głowy do bloga zupełnie :( Postaram się to nadrobić niedługo.

      Usuń
    2. Za dużo tych farb ostatnio, co? ;)

      Dojdą do siebie. Ty masz przynajmniej długie.

      Też ledwo ogarniam bloga, więc rozumiem.

      Usuń
  15. jaka fajna koleżanka :D
    na takiej bym się nauczyła w końcu robić dobierańce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. no świetnie, przyszło mi zazdrościć włosów manekinowi... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahahahah ale mnie zmyliłas tą Basia hahaha jeszcze do tej pory nie moge sie pozbierać :D
    Powiem ci, że szalenie podoba mi się fryzura z tą spinką motylem. Jest taka romantyczna i po prostu kobieca..

    OdpowiedzUsuń
  18. I Ty trzymasz tę Basię w domu?! Chyba umarłabym ze strachu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż każe mi chować"trupa" na noc do pudła ;)
      Nie zauważyłam, by chodziła po nocach :D

      Usuń
  19. Jak przeczytałam to zdanie, że kolor włosów jest naturalny... Ogarnęła mnie zazdrość :-P a tu za chwilę zobaczyłam jej oblicze :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Basia ma strasznie długą szyję :D Wszystkie fryzurki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Basia ma strasznie długą szyję :D Wszystkie fryzurki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym zrobic bardzo jasny taki mrozny blond jednak wpadajacy delikatnie w zolc zeby nie byl Biały . Kupiłam farbe loreal preference recital 9.1 viking mam wlosy zolto -blond bo schodze z czerni czy moze mi pani powiedziec jak ta farba mniej wiecej zlapie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viking może wyjść z zielonkawą poświatą, lepiej coś profesjonalnego, np Alfaparf 9,21.

      A potem za miesiąc juz normalnie Viking, choć on słabo rozjaśni odrost. Lepiej podmienić mu wodę na 9% wtedy.

      Usuń
    2. a jezeli przed vikingiem naloze rozjasniacz palette?

      Usuń
    3. a jesli uzyje najpierw rozjasniacza z palett to czy viking nadal bedzie mial bydka poswiate?

      Usuń
    4. Nie wiem, jak działa rozjaśniacz z pallette i jaki wyjściowy odcień daje. Nie nakłada się popielu na żółty, bo wychodzi zielony.

      Trzeba kłaść Vikinga na lekkorudawy jeszcze.

      Usuń
    5. Dobrze dziekuje bardzo , pani za rady , pozdrawiam :)!

      Usuń
    6. Tylko nie Pani ;) Mysiu :)

      Usuń
  23. Też kiedyś sprzedałam swoje włosy. Wizyta w punkcie skupu skojarzyła mi się z obozem koncentracyjnym :/ Ciekawe, czy zostały zużyte do peruki czy takiej "główki"? Basia ma przepiękną czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D

      Dla mnie wizja obciętych ogonków też przywodzi na myśl Oświęcim, jakkolwiek Baśka mnie nie zniechęca ;)

      Usuń
  24. aaaaa, uśmiałam się :) jak się mieszka z Basią? Fajna jest czy nie do życia? Pewnie marudna..? Wygląda na taką... pustą lalę ;) Czekam zatem na post o podcięciu ;) Pierwsze upięcie - cudne! Czy z cienkich włosów (oczywiście jak podrosną odpowiednio), można coś takiego zrobic, czy wyjdzie płaska tragedia? wrzucisz też instruktaż do tego upięcia? :)) proszę, proszę, proszę! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Basia :D. Jedna Baśka ma fajny biust, a Twoja ma za*ebiste włoski! (nigdy nie przeklinam, ale Basią jestem zauroczona) :P.


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń