czwartek, 18 października 2012

A może ciemny blond? Rozstrzygnięcie!

Drogie Czytelniczki.

Po podliczeniu punktów okazało się, że większość była za przyciemnieniem.

Więc...
Przyciemniłam.


L'Oreal Excellence 7 Blond
Zapraszam!







Najpierw nałożyłam na odrosty, potem na długość i trzymałam 30 minut.
Kolor wyszedł bardzo chłodny ze złocistym poblaskiem.
Na pewno nie pudełkowy, bo nakładałam na przetrawiony już nieco superjasny blond.

Nie wiem, czy mi się podoba.
Muszę się przyzwyczaić :D

Jednak, jestem wyraźniejsza, naturalniejsza.
Włosy mniej będą cierpieć ;)

Pierwsze zdjęcia po koloryzacji .
Kolor wyszedł okrutnie ciemny i byłam troszkę... 
zdruzgotana ;)

Tutaj zdjęcia z kamerki, słabo oświetlone,
kolor przekłamany trochę w kierunku jakiegoś zielono-niebieskiego.
Ale poziom kolorystyczny przy szyi się zgadza.


Jednak po trzech myciach kolor prezentuje się tak:
W pomieszczeniu
W świetle dziennym.
Od tyłu światło jarzeniowe z sufitu,
od przodu przeszkolona ściana.

Włosy zapuszczam i grzywkę też :D (który to raz?)
Jeszcze długo sobie poczekam, ale jestem zdecydowana (jak zawsze).

Znana już Wam Baśka-manekin pożyczyła mi swoich włosów do prezentacji.
Zdjęcie okrutnie fatalne jakościowo, ale widać mniej więcej to, co chciałabym osiągnąć :)

W każdym razie z najjaśniejszymi blondami się żegnam na dłuższy czas.

92 komentarze:

  1. Super. Bardzo fajnie wyglądasz w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne zadbane włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po trzech miesiącach kolor mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myciach ;)
      Dziękuję!

      Za trzy miesiące to pewnie nic z niego nie zostanie :D

      Usuń
  4. Bardzo ładnie Ci w ciemniejszym blondzie, choć ja obstawiałam brązik. Moja teściowa mówi: ładnemu we wszystkim ładnie i tu się z nią zgadzam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim odczuciu ten kolor przepięknie podkreśla Twój kolor oczu. Jak dla mnie jest cudownie. Kolor jest świetny, a na jesień moim zdaniem taka zmiana w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy po trzech myciach wyglądają jak te na pudełku :) Bardzo ładnie Ci wyszedł ten kolor i świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie chyba dopiero dziś tak wyglądają. Tzn po dzisiejszym myciu. Mogę z całą pewnością stwierdzić, ze to średni blond, a nie brąz.

      Dodam zdjęcie tak za 2 tygodnie, żeby pokazać, jak się wypłukuje.

      Dziękuję! Sama przezywasz okres zainteresowania, miejmy nadzieję trwałego ;), naturą :), więc rozumiesz, co czuję, wreszcie jest tak mocno zwyczajnie :D

      Usuń
    2. Oj, ja bym tego brązem nie nazwała, sama miałam kiedyś podobny kolorek i oczywiste dla mnie było, że jestem blondynką ;) Ale chyba nie każdy był tego samego zdania co ja.

      Usuń
    3. :D
      No tak, z fryzjerskiego punktu widzenia jestem wciąż blondynką, ale dla innych zmieniłam się w brunetkę.

      Dziś jest jeszcze 2 mycia później i zdecydowanie kolor coraz bardziej mi odpowiada ;)

      Usuń
  7. piekny kolor !:) mam takie naturalne wloski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, naturalny kolor. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Zmiana na wielki plus! Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz ;)
    będę czaić się na tę farbę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D

      Ale radzę skrócić czas działania na długości. Dziś jestem po kolejnym myciu i dopiero kolor zaczyna puszczać do tego z pudła.

      Usuń
  11. Zobaczyłam zdjęcie z kamerki i się trochę przeraziłam, co to za szaro bury kolor... ale już na kolejnych zdjęciach widać że włosy wyglądają pięknie, a efekt jest bardzo naturalny. Ja tam bym się nie zorientowała, że to farba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też się przeraziłam. Niektóre pasemka są lekko szarawe, ale powinno zejść.

      Usuń
  12. w świetle dziennym bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladny kolorek buzka oczka wyrazniejsze"))

    OdpowiedzUsuń
  14. boooosko:) kurcze jak to ladnie się wypłukuje, kolorek teraz baaardzo mi sie podoba. Serio początkowo był odrobinkę za ciemny ale teraz hmmm jest taki niesamowicie naturalny, chłodny i już nie tesknię za tą platynką:) (a Ty jeszcze wzdychasz za nia??) niesamowicie mi sie podoba i coraz bardziej sie przekonuje ze zmiana imagu wyszła na duży plus. Mam nadzieje ze Tobie zaczyna sie choc troszke podobać i ze jednak umiem w miarę doradzac:) no a ostatnie zdjecie z pożyczonymi włoskami od Twojej wspaniałej asystentki Basi, noooo robi wrażenie, nie wiedzialam ze sie tak da ale w takiej prostej fryzurce "na Baśkę" czyli dluzsze proste włoski ( o mamusiu, co ja mówie - przecież ja kocham Twoje fale!!!!) i bez grzywki wyglądasz jeszcze młodziej i masz niezwykle szczuplutką twarzyczkę. Kurcze aż nie mogę sie doczekać aż Ci włoski podrosną ojjj będzie sie wtedy działo.... mówiąc krótko, zmiana moim zdaniem na plus, jakoś tak nowa fryzurka, mam wrażenie Cie ożywiła i dodała jeszcze wiecej uroku. Mi sie podoba i jestem na tak:) Pozdrawiam gorąco Blondynka:*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam, nie podniecamy się tak, zaraz i tak mi się odwidzi :D

      Usuń
    2. haha no tak, że ja o tym nie pomyslałam:P niedlugo będzie u Ciebie w głowie pewnie pałętać się myśl "fryzura a'la Bellucci" a nie jakis tam ciemny chlodny blondzik:P kobieta zmienną jest co prawda to prawda:)

      Usuń
    3. Nie, zdecydowanie nie ;)

      Zostaję w blondach :P Średnich, ciemnych, ale na pewno blondach.

      Usuń
  15. A tam ładnemu we wszystkim ładnie!!!
    Jeśli chodzi o długość to zarówno krótsze jak i dłuższe pasują tobie - wiem co mówię fachowym okiem oceniłam ;D

    Ps. Wysłałam ci na maila moje fale muahahahaha ];>

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wygladasz:))
    a z tym zapuszczaniem to moglybysmy sobie o tym pogadac;) ja tez ciagle cos zmieniam choc na poczatku jestem zdecydowana;)
    a przyciemnic tez mysle, tylko chce najpierw zuzyc te kosmetyki do blond wlosow;) praktyczna strona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w momencie rozmowy o tym, czuje abolutną abolutność pewności, że TAK to jest TO. A potem... nagle, w ciągu godziny... NIE, jest dramatycznie.

      Także... kobiecie nigdy nie dogodzisz.

      Bardzo podobała mi się scena z Apocaliptyco, gdzie starzec opowiada swojemu plemieniu, że człowiek dostał piękne, zgrabne ciało, ale był smutny, więc dostał rozum i mowę. Jednak nadal był smutny, wiec dostał jeszcze wolną wolę, ale i to go nie uszczęśliwiło, ponieważ jest stworzeniem, które zawsze chce więcej i to go gubi.

      Usuń
  17. Odmiana czasem się przydaje. W ciemniejszym kolorze Ci do twarzy,ale wyglądasz zupełnie inaczej niż zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak patrze w lustro, to w pierwszym momencie mam takie nieprzyjemne uczucie, że "rany, kto to jest?".

      Usuń
  18. rewelacja! ;) pięknie Ci w tym kolorze, dobrze, że przyciemniłaś. to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak! pięknie jest :) półprofil bez grzywki też bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zmiana! Zdecydowanie na plus! Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygladasz swietnie, zreszta z ciebie to jest istny kameleon - w kazdym kolorze ci do twarzy. Z grzywka bardziej mi sie podobasz, tak jakos bardziej..hmm charakternie? Bez przypominasz Jane Seymour :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahahaha... padłam :D:D
      tylko nie jane seymour :D:D

      Dziękuję :D:D

      o matko.. :D

      Mnie się bardziej zdaje, że jak podróżniczka Beata Pawlikowska :P

      Usuń
  22. Mysiu, kolor stworzony dla Ciebie ;-*** Nie mogę się napatrzeć !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję! :D

      Ale i tak liczę, że trochę się spłuczę :P

      Usuń
    2. A w ogóle jak Ci wyszło ostateczne farbowanie?

      Usuń
  23. ślicznie :) ta baśka to fajna babeczka , że ci włosów na próbę pożycza ;) ale z baśkowymi włosami to cie nie poznałam!!! cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzooo ładnie :) podoba mi się ten kolorek :) ja używam 73 z garnier nutrrise :) też mogę do polecić, ma śliczny ciepły odcień, nieco miodowy :) pozdrawiam!!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Wypróbowałabym chętnie, ale obawiam się, że u mnie w wyjdzie an odroście wściekle rudy :(

      Na jakie włosy kładziesz?

      Usuń
    2. Wyglądasz Świetnie!! Bardzo naturalnie.
      Jednak muszę Cię ostrzec, że kolor ten (podobnie jak inne ciemniejsze z serii excellence i preference) bardzo szybko się wypłukują. Potrafią zjaśnieć nawet o 2 poziomy. Farbuję się tymi farbami (czasem 7.0 czasem 7.1) już od pól roku i po 2ch tygodniach kolor traci na intensywności.

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie :)

      O dwa poziomy to raczej nierealne ;) to by oznaczało, że ta farba całkowicie zniknie zamieniając się w bardzo bardzo jasny blond.

      Zakwaszasz włosy po farbowaniu? Masz włosy proste czy kręcone? Nisko czy wysokoporowate. Myjesz codziennie, czy raz na tydzień? Szamponem czy odżywką? Te czynniki mają duży wpływ.

      Usuń
  25. Bardzo twarzowo, rzeczywiście, przyciemnienie bardzo Ci się przysłużyło, bo choć w każdym kolorze Ci ładnie, to taki wydobywa głębię koloru oczu :) Zwłaszcza po wypłukaniu naprawdę świetnie, kiedy kolor się ocieplił.

    A żeby nie było tak słodko, to dodać muszę, że niskie i złe uczucie zazdrości gryzie mnie za każdym razem, kiedy patrzę, jak Ci się grzywka układa. Phi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo.. ależ ja nienawidzę mojej grzywki :D

      Jesteś bardzo miła :*

      Usuń
  26. Mysiu rewelacyjnie wyglądasz, prześlicznie ci w tym kolorze, pozdrawiam kaśka

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor fajny, bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że piszesz, że wyszedł naturalnie chłodny. A można tutaj do tej 7-mki dać wodę 9%? Wyjdzie jaśniej jakoś? Jak sądzisz?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, wyjdzie jaśniej, ale nie wiem, czy nie pójdzie w tony żółte.

      Usuń
  28. Podobają mi się Twoje włosy i kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mysiu mnie ten sam kolor wyszedl kiedys zielony, ale to chyba zalezy od koloru wyjsciowego.
    Szkoda ze zapuszczasz grzywke bo wygladasz z nia bardzo mlodo i korzystnie ;) Poza tym grzwyki w sezonie jesienno zimowym 2012/2013 wracaja do łask i na wybiegi ;) Podobno istne szalenstwo opanowalo celebrytki zza oceanu na punkcie grzywek- ciekawe kiedy dojdzie to do nas ;) Swoja droga czy moglabym prosic o obszernego posta grzywkowego - jakie sa rodzaje grzywek, jakie ciecia, jakie grzywki dla kogo pasuja, pielegnacja i modelowanie, problemy (np. wicherki nad czołem, cienkie lub krecone wlosy itd) wszystko oczywiscie poparte pogladowymi zdjeciami. Niestety na polskich stronach brak dobrych artykulow dla fanek grzywek, wszedzie zdawkowe informacje niewiele majace wspolnego z rzeczywistoscia. Bede bardzo wdzieczna za takiego posta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważać z mocno napigmentowanymi farbami.

      Grzywkę noszę od setek lat i zapuszczałam ją setki razy. Nigdy mi się to nie udało. A jestem ciekawa, jakby to było. Bardzo bym chciała, żeby tym razem nie skończyło się na dojściu do długości do czubka nosa.

      Jestem na przekór modzie, nosze to, co mi się podoba, nawet jeśli nie wpisuje się w najnowsze trendy ;) Moda na grzywkę była i chyba będzie zawsze. Ma tak swoich zwolenników jak i przeciwników. Myślę, że trzeba nosić to, co najbardziej pasuje urodzie.

      Post o grzywkach już był:
      http://kokardka-mysi.blogspot.com/2012/05/grzywka-zrob-to-sama.html

      Nie wiem, czy jest wystarczająco obszerny, ale jest ;)

      Usuń
  30. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz prześlicznie:) Tak promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohh ładnie, ładnie :) niedługo ja się przyciemniam :)Ale ja to bym chciała tak żeby już odrostów nie musieć farbować no i ostatnio zaczęła mi chodzić po głowie henna zamiast farby żeby tak włosków nie niszczyć. Jest tu jakiś post o hennach? Muszę poszperać. Mysiu jesteśmy umówione na środę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Czyżby mocniejsza zmiana decyzji? ;)

      Nie ma postu o hennie. Nie jestem jej miłośniczką. Utrudnia możliwości zmian kolorystycznych włosów, a bardziej uniemożliwia, daje gamę odcieni ciepłych, na pewno pielęgnuje i nadaje niezwykły kolor, jest naturalna.

      Ma sporo plusów, ale też duże minusy.

      Zajmuję się koloryzacją chemiczną. Henny szukaj na innych blogach ;)

      Tak, do środy :*

      Usuń
  32. A jak tam teraz prezentuje się Twój kolorek?
    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona. Wciąż jest chłodny. Odrost na razie nie odróżnia się od farbowańców.

      Będę na pewno wrzucać rozwój koloru po jakimś czasie od tego farbowania.

      Usuń
  33. Rewelacja. Zapisałam twój blog, ponieważ kombinujesz z włosami jak ja:)z czerni na blond w 3 dni-no problem:) ja na takie rozjaśniane nałożyłam średni blond Londa Color - polecam kosztuje ok 13 zł, a efekt znakomity (mimo, że miałam po czerni blondo-rudo-białe od skóry).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Londy dają bardzo ładne kolory, choć ich niska cena prędzej zniechęca :D

      Usuń
    2. Ajajaj na horyzoncie:) odpisałaś:) nie sądziłam, właśnie zajrzałam poczytać:) nałożyłam Loreal exelence ten co ty ciemny blond, ale lipnie złapało i poleciałam do fryzjerki po Farbę Allwaves 6ka ciemny blond świetnie pokrywa i mam już wypłukany do średniego blondu. Tez tak jak ty przechodze metamorfozy od czerni po blondy:) komedia:) jestem podniesiona na duchu, ze nie tylko ja mam takiego hyzia na tle kolorowania:)

      Pozdrawiam:
      Agnieszka

      Usuń
    3. ;)
      Nie jesteśmy też na pewno jedyne.

      Widzę, że te Allwaves'y całkiem niczego sobie :)

      Ja bym chciała odpuścić farbowanie ;) ale to chyba niemożliwe, to uzależnia.

      Staram się odpisywać na każdy komentarz :) Dbam o moich gości.

      Usuń
  34. Wyglądasz fantastycznie! Bardzo naturalnie i młodo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam farbowane włosy farba loreala cannes i chciałabym je jeszcze bardziej przyciemnic. Zastanawiam się właśnie nad farba i kolorem przez Ciebie uzytym :) mam w związku z tym pytania: czy trzymalas mieszankę na całych włosach przez całe 30 minut czy zrobilas to z podziałem na odrost i resztę włosów? I czy odczulas większe zniszczenie lub przesuszenie włosów?

    Pozdrawiam ;) Ola

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana! :))
    Podpiszę się pod resztą dziewczynek - kolor fantastyczny :)) Uważam, że właśnie w takim Ci najlepiej...

    No i muszę też napomknąć, że zawsze psychicznie też byłam związana z blondem ;) Generalnie naturalne włosy kiedyś, i teraz mam identyczne jak Ty. Też przeszłam przez wszystkie kolory, ale zawsze wracałam do bardzo jasnego blondu. Chociaż widziałam, że najlepiej mi w takim naturalnym, dokładnie takim, jaki masz teraz :)
    Też się przymierzam do farbowania, tylko u mnie jest inny problem... KAŻDA farba wypłukuje się z moich rozjaśnianych włosów.
    Nie wiesz, która farbka np Herbatintu byłaby zbliżona do Twojego teraźniejszego kolorku??? To moja chyba ostatnia deska ratunku... Henny też przetestowałam, ale szybko się spłukują...

    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam

    Poniewaz jestem typową platynowa blondynką o mysich odrostach ...szukalam farb i inspiracji odnosnie powrotu do korzeni ze tak powiem ;] no i mam pytanie czy taka farba szybko sie Tobie zmyła -bo doczytalam sie ze kladlas farbe takze na wytrawiony roznasniaczem wlosy ...... bardzo prosze o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  38. Napatrzyłam się co wyszło i wczoraj pofarbowałam włosy 7. Kolor ani trochę nie przypomina Twojego :( wcześniej miałam sprany casting 613 a jeszcze wcześniej blondy na poziomie 8 i 9 w tonacjach z 2 po kropce. Tak czy inaczej odrost wygląda identycznie jak reszta, ale jest z pomarańczowym polyskiem, kolor lśniący ale skąd ta pomarańcza? Szczególnie w słoneczny dzień. W dmu w świetle dziennym póki co są na poziomie 6.

    OdpowiedzUsuń