sobota, 15 września 2012

Wasze włosy u Mysi. Dominika.

Dominika zgłosiła się do mnie osobiście
z granatową czernią na głowie, którą nakładała od miesięcy i z prośbą, 
by ją wyprowadzić do ciemnego brązu z czerwonawo-czekoladową poświatą.
Włosy przed zabiegiem

Chciała też, by "coś" zrobić z jej okrutnie suchymi włosami.

Jak wyszło?
Myślę, że bardzo ładnie, a uzyskane fale zdumiały ją samą.
Zapraszam :)


Informacja z maila:


Od roku farbuję włosy na czarno farbami Loreal Casting. Początkowo był to ciemny brąz, czekolada, a ostatnio hebanowa czerń. Chciałabym rozjaśnić włosy. Jedną przygodę z rozjaśniaczem mam już za sobą i niestety skutki tego odczuwałam bardzo długo, dlatego chciałabym prosić o radę kogoś, kto naprawdę się na tym zna :)

Zatem umówiłyśmy się na wizytę ;)

Dominika okazała się drobną, niewysoką kobietą z przesympatycznym uśmiechem i włosami, które ją trochę przytłaczały.
Włosy mimo potarganego wyglądu, były w dotyku miękkie i gładkie.
Wyglądało na to, że potrzebują odpowiedniego podcięcia i stylizacji, żeby pokazać, co potrafią.

Tak wyglądały włosy przed zabiegami:

Wykonanie:
  • kąpiel rozjaśniająca na rozjaśniaczu z Delii 6 tonów, woda 12%
Wybrałam silny rozjaśniacz, bo włosy były ekstremalnie ciemne. W razie dobrego reagowania, skróciłabym czas. Ale niewprawnej ręce zalecam niższą wodę i ewentualne ponowne wykonanie zabiegu.

Nałożyłam kąpiel pędzlem pasmo po paśmie, omijając rozjaśniony poprzednio farbą odrost.
Dominika po prostu położyła farbę Garnier 55 Mahoń Opalizujący, uzyskując ten kolor na odroście i nadal czarną resztę.

Zdjęcie z lampą błyskową - kolor przekłamany, ale widać problem:

Kąpiel trzymałyśmy 40 minut. Włosy pod folią, ale zbytnio się zagrzały i musiałyśmy rozwinąć. Potem trochę grzane suszarką. Rozjaśniały się niezbyt chętnie, ale na szczęście wystarczająco do wymaganej zmiany.

Otrzymałam kolor ciemno-rudy.
Bez zdjęcia :/

  • Farba. Garnier Nutrisse 45 Mahoniowy Kasztan mieszane 1:1 z Garnier Nutrisse 60 Ciemny blond:
Garnier Nutrisse 60
Ciemny Blond
Garnier Nutrisse 45
Mahoniowy Kasztan
Liczyłam na uzyskanie kolorku z poziomu jasnego brązu, ale wyszło o ton ciemniej, co akurat ucieszyło Dominikę, bo bała się zbyt jasnych ;)

Włosy zostały potraktowane proteinową odżywką z Syossa do blondu z keratyną oraz odżywką bez spłukiwania Joanna Naturia Len i rumianek.
(Uznałam, że włosy trzeba doproteinować, bo były zbyt dziecięce w dotyku)

Za stylizator posłużył żel "Loczek" z... Polo Marketu :P
(Polecam najtańsze żele ze spożywczych sklepów :D Gdy obejrzycie skład, będziecie zdziwione, nie mniej niż ja, że najtańsze mają 4 składniki na krzyż, a w tym glikol propylenowy i panthenol, które nawilżają i to za 1,60zł. )

Włosy podcięte o 3cm i zaokrąglone w formie. 
Ugniecione pasmo po paśmie, po wygrabkowaniu palcami, a następnie wyżelowane dwoma łyżkami produktu roztartymi z wodą.
Wysuszone dyfuzorem.

Efekt końcowy:
Włosy na żywo bardziej jednolite
z jaśniejszymi refleksami.
Tutaj tak odbijało światło.
Regularne układanie włosów w fale będzie stopniowo podbijać ich możliwości skrętowe.
Jak było wcześniej, możecie też porównać na jej blogu w TYM wpisie.

Obrany kierunek kolorystyczny:

_____________________
Chcesz, żebym zrobiła Twoje włosy?
Zapraszam do zakładki "Umów się z Mysią"

60 komentarzy:

  1. Efekt fantastyczny! Przepiękne włosy, a kolor wprost idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wyszedł ten kolor taki pełen blasku z czerwoną poświatą:)
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś z wykształcenia mgr filologii polskiej,a piszesz maHoniowy przez "ch" :) ojoj mysiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wstyd :D faktycznie :D
      dziękuję!

      W sumie, dlatego zajmuję się fryzjerstwem i kosmetyką, nigdy nie pracowałam jako filolog :D

      Usuń
    2. ....i za ten wpis uwielbiam Cię Mysiu :)))))))))))
      Agata

      Usuń
  4. Fantastyczny efekt! Włoski wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięęękne fale! I kolor... gdybym miała ciemne włosy to właśnie takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. boski kolor wyszedł!!!!
    ja po dekoloryzacjach i 2 kąpielach rozjaśniających ciągle myślę co dalej z włosami zrobić
    chyba odgapię :D
    bo dalej są dosyć ciemne, ale już rozjaśniacza nie tknę, za bardzo wysuszył mi włosy (dążyłam do jasnego brązu.. później myślałam o mahoniu właśnie..), ale o dalszym rozjaśnianiu itp mowy nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewiarygodne!
    Efekty jakie dziewczyny osiągają przy Twojej pomocy są niesamowite! Kolor i cały efekt końcowy jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się chyba do ciebie Mysiu przejadę :D
    Co i raz szczena mi opada. Masz magiczne ręce.

    Margola

    OdpowiedzUsuń
  9. Fale wyszły super i bardzo mi się podoba kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest jednak moja subiektywna opinia ^_^
    Możesz spróbować przeczytać, dużo czasu nie zajmie. :D

    Śliczny kolor wyszedł i ten skręt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny efekt końcowy!!!!! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity efekt, to na pewno włosy tej samej osoby?! CUDOWNA PRZEMIANA!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne włosy ! A kolor wyszedł bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło pięknie, no i Dominika ma cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow:) bardzo ładny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiadając na Twój komentarz :)
    Wiem oczywiście, że maseczki algowe są kosmetykami profesjonalnymi. Maseczek typu algum jednak nie nakłada się na gazę a bezpośrednio na skórę, można dodatkowo użyć serum lub ampułkę, ale nie jest to niezbędne (inaczej jest z maskami z alg zmikronizowanych, które rozrabiamy z ciepłą wodą, a sama maska nie tężeje, dlatego dla ułatwienia jej ściągnięcia najpierw na twarz nakładamy gazę). Ja rozrabiam z wodą mineralną i zawsze kładę zgodnie z tym, jak powinno się je nakładać, a brzegi można faktycznie zwilżyć wodą lub ewentualnie oliwką. Chodziło mi jedynie o podkreślenie, że w przypadku masek algowych typu peel-off z Bielendy nie miałam takich problemów. Ale może to kwestia składu. Bielenda w swoich maskach ma tylko algi i np. w przypadku maski czekoladowej ekstrakt z kakaowca. Tutaj skład jest trochę bardziej urozmaicony i może w tym cały problem. Niemniej uważam, że zarówno algi typu peel-off jak i glinki można robić w domu samemu i jeśli wie się jak właściwie tę maskę przygotować i nałożyć na twarz, na pewno nie zrobimy sobie krzywdy. Inaczej jest z maską gipsową, nie zaryzykowałabym kładzenia maski gipsowej samej w domu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. aż ciężko uwierzyć, że to te same włosy! cudowna objętość i gęstość! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś cudotwórczynią :)efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! i wlosy jakby lepsze, zdrowsze

    OdpowiedzUsuń
  20. Mysiu, jeszcze raz dziękuję!!! :) Jesteś wielka!

    Dziewczyny- polecam polecam i jeszcze raz polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) co jest najlepsze na porost nowych włosków ? Chodzi mi o zagęszczenie :) bo jak oglądałam twoją włosową historię to jestem pod wrażeniem jak zgęstniały ci włosy, patrząc na objętość kucyka ;)
    Wiem, że pytanie może nie na temat, ale liczę na odp =)
    czytałam włosową historię, ale nie wiem co jest najlepsze na porost "baby hair" ... ;|

    magda .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po tym:
      http://kokardka-mysi.blogspot.com/2012/04/wosy-rosnijcie-szybciej-przyspieszanie.html

      Ale na pewno każda z nas musi znaleźć swój-trafiony zestaw.

      Usuń
  22. Jakie fale,piękne! Włosy od razu wyglądają na dwa razy gęściejsze. Kolor świetny,pasuje tutaj. Gdyby wszystkie fryzjerki byłyby tak utalentowane jak Ty Mysiu,bardzo często bym je odwiedzała :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,
    jeśli chciałabym użyć farby loreal excellence ,zeby wyszedl mi jasny braz, trwaly to moglabym zmieszac jasny braz np z popielatym blondem, jedna farbe rozrobic osobno, druga i potem dwie calosci zmieszac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie farby mieszasz w stosunku 1:1, czyli pół lub cała tubka jednej i drugiej i dolewasz odpowiednią ilość wody utlenionej z opakowania. Resztę możesz pozakręcać dokładnie i trzymać na następny raz.

      Farby mieszasz w jednej miseczce razem, nie trzeba ich rozrabiać osobno, bo mają się połączyć.

      Usuń
    2. Farba zawsze zawiera 2 rzeczy-to mleczko utleniajace i to drugie(brązowe xD). Jak wymieszam razem te 4 rzeczy to bedzie ok prawda? Nie musze sie bawic ze ejdno mleczko utleniajace zostawiam i tak dalej?

      Usuń
    3. Tak, możesz "pomięszać" wszystko :)

      Usuń
  24. Jak zwykle efekt powalający :) Gdybyś była bliżej i miała więcej luk w kalendarzu to dawno zameldowałabym się u Ciebie :D Strach pomyśleć jaki potencjał w najbardziej lichych włosach jesteś w stanie znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czesc:) piękne włosy wyszły, jestem pod wielkim wrażeniem.
    Odnośnie tego żelu to jeżeli w składzie jest carbomer a potem pantenol to ten skład jest dobry? czy lepiej szukać czegoś lepszego?:)
    z góry dzieki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma w składzie denatu ani trietanoloaminy (o niej w etykiecie o amoniaku), a jest panthenol i carbomer, to jak najbardziej- brać.

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo za odpowiedz :) pozdrawiam

      Usuń
  26. Był to Loreal Excellence 9.1 popielaty blond, bardzo fajna farbka i świetnie chłodzi kolor ;)

    A włosy po zmianie są cudowne, piękne fale !

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, widać od razu że odzyskały życie. Takie przemiany motywują mnie tylko żeby wytrwale zapuszczać odrost i wkrótce mam zamiar "wybrać się" do Ciebie po poradę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiesz, że jesteś czarodziejką? ;) kolejna wspaniała metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam na Twój blog przez Anwen. Widzę, że będę mala co czytać :) Ciekawe posty i bardzo przydatne. Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiłam na Twój blog przez Anwen. Widzę, że będę mala co czytać :) Ciekawe posty i bardzo przydatne. Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam na Twój blog przez Anwen. Widzę, że będę mala co czytać :) Ciekawe posty i bardzo przydatne. Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo żałuję że do warszawy mam tak daleko ;/
    Mysiu co mam zrobić jeśli połowę włosów mam falowaną (tą pod spodem) a drugą całkiem prostą?? Czy może ta druga połowa zacznie się w końcu falować? Dodam że nie rozczesuje włosów na sucho nie susze suszarką.
    Z góry bardzo ci dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      Najwyraźniej wierzchniej warstwie brakuje nawilżenia i prawidłowej stylizacji.Gdy dostarczysz włosom, tego, czego trzeba, zaczną równomiernie się skręcać.

      Dolna warstwa łatwiej się natłuszcza -od skóry- i mniej niszczy, bo jest pod spodem, więc chętniej się skręca.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;*

      Usuń
  33. Witam, mam kilka pytań. Czy jesteś fryzjerką, czy też farbowaniami (i koloryzacją) zajmujesz się hobbystycznie? Czy można się z Tobą umówić w Wyszkowie i czy pracujesz w jakimś salonie czy w domu? Ja właściwie mam problem z wypadaniem, olejuję włosy i bardzo o nie dbam, ale od dawnej przygody( 2 lata temu)z doczepianymi warkoczykami mam cały czas masakrę na głowie. Kładłam niedawno henne ale momentalnie się wypłukała. Nie wiem już, co robić, po odstawieniu silikonów mam siano, przerobiłam też wszelkie suplementy, jantar i inne wcierki. Może potrzebna jest zmmina fryzury? Czy podjęłabyś się tego i ile kosztuję wizyta u Ciebie. Kilka lat temu bardzo lubiłam ziołową trwała i w akcie desperacji mam ochotę to powtórzyc, bo na kręciołkach nie widac tak bardzo zniszczeń. Moj fryzjer natomiast mi odradza, a ja naprawde nie wiem, co robić. Pomożesz mi jakoś? Bardzo proszę o odpowiedź. Mieszkam blisko Wyszkowa, może jest dla moich włosów jakaś szansa, tak mi się marzą długie włosy...pozdr Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Nie jestem dyplomowaną fryzjerką, ale praktykującą pasjonatką.

      Po więcej szczegółów serdecznie zapraszam na maila (w zakładce "kontakt" lub "umów się z Mysią"). Dobrze będzie, jeśli od razu załączysz zdjęcia włosów, a ja wtedy zaproponuję Ci, jakbym to widziała.

      Podejrzewam, że jesteś posiadaczką fal, które by trzeba wydobyć :))

      Usuń
    2. napisałam na maila, proszę o odp. pozdr Dorota

      Usuń
  34. Wyszło niesamowicie :)
    Mysiu mam do Ciebie pytanko...Od dwóch lat farbuję się na czarno i chciałabym zejść trochę z tego koloru za pomocą pasemek (u fryzjerki), nie chcę dekoloryzować całych włosów. Marzą mi się brązowe pasma...wiem,że odcień może wyjść trochę miedziany, ale najwyżej sama go zgaszę popielatym odcieniem, jeśli fryzjerce się nie uda ;p. Czarne włosy na nich brązowe pasma, podoba mi się taka opcja tylko nie wiem co zrobić gdy pojawi się odrost (ciemny blond). Czy położyć wówczas na niego czarną farbę i lecieć ponownie do fryzjerki na pasma? A może udać się do niej od razu z okropnym odrostem :P ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po balejażu, który na długości wyjdzie pewnie jakiś miedziany brąz z rudawymi pasemkami. Odrost zrobisz brązem, czarne pozostałości będą niknąć między brązami.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź ;**
      Dominika miała szczęście, że zajęłaś się jej włosami,
      nic tylko pozazdrościć :)
      Miłego wieczoru życzę.

      Usuń
  35. Jesteś mistrzem :)) Kłaniam się w pas :)

    OdpowiedzUsuń