niedziela, 19 sierpnia 2012

Dwa miesiące z CelluOff.

Czas na kolejne podsumowanie wyników stosowania suplementu diety CelluOff.

Więcej o współpracy TUTAJ.
Wrażenia po pierwszym miesiącu stosowania.
Dziękuję portalowi UrodaiZdrowie

* Suplement zdecydowanie przyspiesza przemianę materii. Dzięki niemu moja waga wciąż utrzymuje się na bardzo niskim poziomie, mimo całkowitego braku kontroli nad procesem spożywania ;)

Ważę 49,5kg! mimo dwóch tygodni intensywnego przyjmowania jedzenia - jestem na wyjeździe, a wiadomo, co się je i pije w tym czasie ;)
W ostatnim wpisie - miesiąc temu pisałam o 50,5kg.

Przed rozpoczęciem przyjmowania tabletek ważyłam 52kg i coś po kresce ;)

Łącznie jest to już prawie 3kg mniej.


W tym zakresie uważam, że jest genialny!

* Znosi wszelkie obrzęki, zbieranie wody czy puchnięcie. Tego po prostu nie ma.

Poprawia cyrkulację w nogach. Mąż, który jest na diecie i cierpi z powodu bólu nóg, dostał ode mnie jakieś 3-4 tabletki w ciągu tych dwóch miesięcy. W niecałą godzinę po zażyciu ból mija na 48h!

* Cellulit się zmniejszył. Nie wiem, na ile to jest z powodu spadku wagi, na ile z braku zastoju wodnego, ale z ręką na sercu mogę Wam napisać, że jest mniejszy. Nie zniknął. Nie ma tak dobrze. Ale nierówności się wygładziły tak z wierzchu. Konsystencja skóry jest znacznie lepsza, bardziej zwarta, jakby jędrniejsza.

* Podsumowując, suplement na pewno działa, jeśli odpuścimy sobie pobożne życzenia całkowitego zniknięcia cellulitu, na który się pracowało latami, to docenimy ten preparat w 100%. Pozostał mi jeszcze miesiąc stosowania. Kto wie, co będzie dalej :D

Obiecuję wkleić przy ostatnim podsumowaniu zdjęcia miejsc strategicznych :))
__________________________________________________________
Możecie zamówić bezpłatną próbkę w ilości 10 tabletek TUTAJ.

17 komentarzy:

  1. Ja mam tylko próbkę, jeden blister, więc nawet mój organizm go nie poczuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie przyjmuje calcium panthotenicum i nie chce brac wiecej tabletek ze wzgledu na wątrobe ale w przyszlosci chce wyprubowac te CelluOff :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam póki co 20 tabletek i zastanawiam się nad kupnem całego opakowania ;) ale myślę, że się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że możesz mieć rację, staram się pracować nad nimi, niedługo planuję zapatrzeć się w półprodukty i będę kombinować z maskami ;) myślę że powinno pomóc. może miałabyś jakieś rady, moze jakieś konkretne odżywki albo maski? :))
    dziękuję za miłe słowa ;*

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem kupiona :) Ten brak obrzęków!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję owocnego stosowania celluoff :D Ja czekam na recenzję gdy skończysz swoją kurację i poważnie zacznę zastanawiać się nad kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty jesteś szczuplutka :O Byłam nastawiona na to,że suplementy na cellulit nie działają,ale skoro celluof pomaga chociaż trochę...Jak mi się znowu zachce walki z cellulitem to poważnie zastanowię się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może wypróbuję, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysiu próbowałam Twojego sposobu na zakręcenie włosów ale chyba żel z żelem lnianym jest dla mnie za słaby.. Choć jeszcze nie dosuszyłam włosów, czekam aż wyschną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, szczerze mówiąc, to nie wierzyłam w te tabletki, a tu proszę - działają :) ciekawa jestem ostatecznych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to próbkę zamawiam:P

    p.s. dotarł mój mail do Ciebie, bo już chyba 3 razy wysyłałam i nie mam pewności bo coś mi poczta szfankuje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zainteresowałaś! Przetestowałam już różne smarowidła i tabletki, ale zazwyczaj bez większego efektu... muszę kiedyś spróbować CelluOff :) no i zazdroszczę wagi, ale to tak na marginesie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurde, chyba faktycznie działa. Dzięki za linka do próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. może kiedyś się skusze,pozdrawiam;)
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie sądziłam, że tabletki przyniosą tyle pozytywnych efektów! Bardzo na plus jest brak zbierania się wody!
    A stosując jednocześnie balsam Eveline i te tabletki, to efekt w najważniejszych miejscach, przez tak kompleksowe działanie wręcz powinien być przynajmniej zadowalający :-)
    Ja próbuje wypracować systematyczność w masażu bańką chińską i też po kilku razach, mam taką milej napiętą skórę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie suplementy są zdecydowanie za drogie... :)

    OdpowiedzUsuń