sobota, 21 lipca 2012

PUMA Yellow Fragrance i Lacoste Touch of pink. Darmowe próbki

Króciutka notka na temat darmowej próbki zapachowej wody toaletowej PUMA Yellow Women i perfum Lacoste Touch of Pink



Zachęcona możliwością otrzymania firmowego zapachu całkiem za darmo i sprawdzenia, jak mi leży, zamówiłam ze strony PUMY próbkę. TUTAJ

Przesyłkę dostałam już po półtora tygodnia pod postacią kartki reklamowej z doklejoną od spodu próbką. Przyleciała do mnie aż z Budapesztu! Priorytetem.

PUMA Yellow, darmowa próbka

Próbka nie jest pocieraczką, ale w pełni wartościową woda toaletową! W opakowaniu jest jej co prawda tylko 0,7ml, ale z uwagi na intensywny i trwały zapach powinna starczyć na okolo 3 użycia. Naiwnie, spodziewałam się mini atomizerka lub fiolki, ale ucieszyłam się i z tego.

Zapach jest bardzo świeży: cytrusowo-mydlany. Nie duszący i nie narzucający się. Szczerze mówiąc bardzo mi się podoba, choć nie gustuję w tak zielonych nutach.

Teraz, dla porównania, co przysłała LACOSTE.
Próbeczka-pocieraczka. Pod folią papierek nasączony perfumami na jedno użycie:
Lacoste Touch of Pink, darmowa próbka

Zapach zupełnie mi się nie podoba. Nie ma nic wspólnego z różem, nie jest ani pudrowy, ani słodki. Raczej świeży, przywodzący na myśl zapach Gerberów (kwiatów, nie jedzonka dla niemowląt ;)) Początkowo duszący, alkoholowy, później bardziej kwiatowy.


Wysmarowałam się papiurkiem dokładnie, ale zapach utrzymał się tylko kilka godzin.


Zapach zamawiałam z TEJ strony. Tylko link przestał działać, więc albo mają chwilowy błąd, albo już nie wysyłają tych próbek. Można za to zamówić TO
___________________________________
Naprawdę spore, darmowe próbki w Johnson&Johnson, więcej w etykiecie: darmowe próbki

5 komentarzy:

  1. Trochę to mydlany mnie zniechęciło.

    OdpowiedzUsuń
  2. u pumy plusem jest to, że wysyłają te torebeczki, bo inne to waśnie kartka i nalepka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą pierwsza próbkę - jeszcze nie otwarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam,że puma takie próbki wysyła.Jakoś nigdy nie podobały mi się ich perfumy,ale wypróbować nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skusiłam, bo darmo, a potem dopiero doczytałam, że to są zwykłe pocieraczki ;)

      Oni mają takie typowo sportowe zapachy.

      Usuń