poniedziałek, 2 lipca 2012

Pierwszy miesiąc z MERZ SPEZIAL za nami!

Dokładnie 1 czerwca zażyłam pierwszą tabletkę MERZ SPEZIAL.
Pora, aby podsumować nasz pierwszy wspólny miesiąc.

Pierwsze wrażenia po dwóch tygodniach znajdziecie TUTAJ

Zapraszam do rozpiski :)
* Przyjmowanie 
Tabletki łyka się dwa razy dziennie. Początkowo denerwowało mnie to, że trzeba pamiętać o tym więcej niż rano, jednak przyzwyczaiłam się i drugą tabletkę łykam razem z tabletkami antykoncepyjnymi na noc, akurat po kolacji.

* Energia
Kontrowersyjna wzmianka o dobrym samopoczuciu zostaje. Naprawdę czuję się pełna energii. Nie chodzę już spać o 21, tylko po 23. Wstaję o 6:15 i jestem wypoczęta. W ciągu dnia mam lepszą koncentrację. Czary czy zawartość żelaza? Nie wiem, ale jest to fantastyczna sprawa.

* Porost włosów.
Trudno go oceniać po tak krótkim czasie zażywania tabletek, choć niektóre z Was liczą szczególnie na ten aspekt. Aby uchylić rąbka tajemnicy, powiem, że zmierzyłam odrost od ostatniego farbowania PALETTE DELUXE 218 z dnia 12.06. Minęły 3 tygodnie bez jednego dnia i ma on dokładnie 0,8cm. Więc, Moje Drogie, bez szału. Jednak tutaj to akurat potrzeba sporo czasu na jakiś przełom. 

* Wypadanie włosów
Tego też nie chcę oceniać w kategorii miesiąca. Napiszę tylko, że nie jest ani lepiej, ani gorzej. Te 50-60 włosów dziennie będzie. Jest niska norma. Wszystko tutaj w porządku.

* Jakość włosów
I w tym zakresie trzeba czekać.  Na gęstość i połysk nie narzekam, więc pewnie nie będzie oczekiwanego łał ;)

* Cera
I w tym punkcie muszę MERZ SPEZIAL pochwalić. Cera wygląda promienniej, jaśniej i delikatniej niż wcześniej. Wypryski pojawiają się, ale w ilości 1 na tydzień. Skóra ma więcej blasku. Tak! Sama jestem zdziwiona.

* Paznokcie
Noszę krótkie to raz, a czasu minęło zbyt mało, by płytka uległa odpowiedniemu zrośnięciu na tyle, bym mogła ocenić powiedzmy ich łamliwość. Jednak rosną szybko, na pewno trochę szybciej niż do tej pory.  

PODSUMOWANIE
Na razie jestem bardzo zadowolona z produktu. 
Łykam nadal i czekam na dalsze przyjemności z tym związane :))
Za miesiąc kolejne doniesienia.

13 komentarzy:

  1. Ja kiedyś brałam te tabletki przez ponad pół roku i w ogóle nie zauważyłam przyspieszenia porostu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to ja tak miałam z Belissą i Skrzypovitą.

      Usuń
  2. Czekam na relacje za miesiąc. Może i ja je wypróbuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widzę tylko różnice na paznokciach. Na twarzy mam ciągle niespodzianki, a wcześniej ich nie miałam, zaczęły się od przyjmowania drożdży, więc nie chcę całej winy zrzucić na te drażetki.
    I muszę Cię poprawić, SpeZial nie SpeCial ;) bo to niemieckie tabletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko pana boga!!!! Wielkie dzięki za ten skandaliczny błąd!!!

      A pani z firmy zastanawiała się, czemu ich system monitoringu nie wyłapuje moich postów :D:D Ale numer!!!

      Dziękuję Ci ogromnie, chyba już wszędzie poprawiłam. Ale ze mnie zezooka ślepota :D:D

      Usuń
  4. u mnie obecnie suplementowi detoks ;) trzeba dac odpocząć organizmowi ;)

    zobaczymy, czy później będzie więcej efektów po merzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zacznie gotować i sprzątać :D:D ;)
      Mam nadzieję, że przyspieszy porost.

      Po MERZ'u też odsapnę.

      Usuń
  5. Co do wzrostu włosów to suplementom trzeba dać troszkę czasu :)
    Ja aktualnie testuję mega krzem ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm.... ciekawy produkt.:) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja brałam 3m-ce potrm 1m-c przerwy i teraz znowu biore 3 m-ce.
    po 1. paznokcie -szybko rosną. 2.włosy przestały wogóle wypadać i są piękne ale nie rosną szybciej !!!. 3. cera-nie widzę poprawy.
    Ja walcze z wypadnaiem włosów- mam chorą tarczyce więc ...dla mnie jest to REWELKA . Zadna wcierka w skalp na mnie nie działa . POLECAM NA WYPADANIE WŁOSÓW
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza naprawdę pozytywna recenzja tych tabletek, bo wszędzie czytam, jak to się one pogorszyły ;)

      Dzięki!

      Usuń
  8. ja szukam czegoś dla mężczyzn na łysienie androgenowe. jest w początkowej fazie, ale nie chcę czekać, żeby nie było za późno. jak na razie myślałem o tabletkach procerin z nuvialab.pl, czy myślicie że to dobre rozwiązanie?
    Konrad

    OdpowiedzUsuń