środa, 18 lipca 2012

Miesiąc z CelluOFF. Pierwsze podsumowanie

Minął pełny miesiąc z suplementem diety CelluOFF. Czas na opisanie wrażeń!

Pierwsza notka do przeczytania TUTAJ.

Zapraszam serdecznie.

Preparat stosuję codziennie, opuściłam dosłownie jedną tabletkę z powodu zatrucia pokarmowego.

* Tabletki nie powodują żadnych dolegliwości układu trawiennego

* Sprawiają, że zupełnie nie doświadczam puchnięcia nóg na wieczór, a wcześniej zawsze miałam ciężkie nogi, mając tendencję do zatrzymywania wody.


* Nawet przed menstruacją nie odczułam zwiększenia masy ciała, co miało miejsce do tej pory przynajmniej o kilogram z jednoczesnym lekkim porannym  obrzękiem palców u rąk.


* Schudłam z tym preparatem 1,5 kg! A nie stosuję żadnej diety i jem na co mam ochotę, tak jak zwykle.

*Moje wymiary, porównanie:
- obwód bioder (mierzony wraz z pośladkami w najszerszym miejscu):
przed 93cm, po - 92cm

- obwód uda (w najszerszym miejscu):
przed 51,5cm, po - 50,5cm

- waga: 50,5kg przy wzroście 163cm

*Porównanie cellulitu
Przed kuracją uda miały rano lekkie nierówności, które obecnie są trochę mniejsze. Powiem tak - bez szału, ale przed nami jeszcze 2 miesiące, więc jest szansa na jakieś uporanie się z tym.

Jestem osoba aktywną fizycznie. Należę do sakwiarzy. Dziennie, średnio, pokonujemy z mężem odległości 50-70km, czasem do 120km. Z zapakowanym rowerem po sam brzeg, z rondlami dzwoniącymi na dziurach, podskakującymi śpiworami i namiotem, który bywał tu i tam. Obciążenie wynosi średnio 20-30kg plus ciężar roweru:15kg. Moje nogi więc pracują. A jednak, cellulit mam, jak prawie każda kobieta. Liczę, że wraz z wysiłkiem i tymi tabletkami, trochę uda mi się go zwalczyć.

W zimie przez rów. Bez obciążenia
W lecie. Na wyprawie. W przyczepce siedzi synek.

Jeszcze kilka słów na temat cellulitu, ponieważ nie do końca każda z nas wie, czym on tak naprawdę jest.
Pod naskórkiem znajduje się skóra właściwa, w której tkanka łączna ma postać kieszonek. W nich organizm upycha tłuszcz. Nie jest on więc rozwałkowywany równomierną warstwą, tylko układany w górkach i dołkach tkanki łącznej. Z tego powodu ma tendencję tworzyć zgrubienia i nierówności. Gdy jesteśmy bardzo szczupłe, tkanki tłuszczowej jest mniej, mniejsze są więc i nierówności. Brak ruchu, przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych i nieprawidłowa dieta nasilają ich pojawianie się.  


Mężczyźni rzadko mają cellulit, a to dlatego, że nie posiadają takiej ilości wiązań elastycznych, jak posiadają kobiety. Zostałyśmy stworzone do noszenia ciążowego brzucha, by skóra rozciągała się i wracała do normalnych rozmiarów. Za elastycznością postępuje jej szybsza utrata z wiekiem i kilogramami, więc kobieca część świata boryka się cellulitem.


Warto wiedzieć, że cellulit można cofnąć w gruncie rzeczy o 1 stopień. Jeśli jest lekko widoczny po ściśnięciu skóry, można się go pozbyć na tyle, by był praktycznie niewidzialny. Jednak, jeśli był widoczny gołym okiem, pełen dziurek, a skóra jak gąbka, cofniemy go tylko tyle, by był mniej widoczny, ale już pozostanie z nami na zawsze.


Im bardziej zaawansowany cellulit, tym jest boleśniejszy przy ucisku.


Nie mylmy cellulitu z cellulitisem. To bardzo bolesne zapalenie tkanki podskórnej.
_____________________________________________
DARMOWA PRÓBKA
Dziewczyny, jeśli chcecie, możecie przetestować próbkę CelluOff. Więcej informacji TUTAJ.

PROMOCJA
Zamawiając jedno opakowanie CelluOff, drugie dostaniesz gratis! Zamów TUTAJ.

27 komentarzy:

  1. Ja w sumie jak napnę pośladki to widać bardzo:) Bo jak rozluźnię to nawet jest git:) Szukam teraz jakiś fajnych ćwiczeń żeby je trochę ujędrnić:) Pasowało by wreszcie kupić rower:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tak poważnie ubyło te 1,5 kg? kurczę,ja mam ostatnio totalny zastój, aż się boję czy to nie tarczyca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie :P Sama jestem miło zaskoczona.

      A miewasz kłopoty z tarczycą?

      Usuń
    2. moja babcia miała kiedyś chorą tarczycę, a ja od jakiegoś czasu mimo dobrej diety nie chudnę ani grama. Może to przyczyna pigułek albo tarczycy:(

      Usuń
    3. Może powinnaś zrobić badania krwi? Prywatnie do 20kilka złotych za badanie na TSH.

      A może ta waga jest dla Ciebie prawidłowa, albo stoi, żeby zaraz ruszyć? Ewentualnie metabolizm zwolnił na tyle, że musisz go przyspieszyć jedząc częściej i więcej się ruszając?

      Usuń
    4. 60 kg przy 164 i średniorozbudowanej tkance mięśniowej to za dużo, za dużo tkanki tłuszczowej ewidentnie. Kiedys robiłam TSH ale to daaawno,wypada chyba powtórzyc.

      Usuń
    5. Trochę za dużo :P Zrób badania i nie rezygnuj z diety.

      Usuń
    6. No ciut za duzo;) a najlepsze ze od lat nie jem slodyczy i pieczywa jasnego;/ tak mi waga zaklinowala jakos chociaz nosze te same ubrania co 4 kg wczesniej

      Usuń
  3. a na doz.pl jest za 62 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. mój tyłek i uda wyglądają jak galareta ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno aż tak źle nie jest ;)

      Usuń
  5. o kurczę,na domzdrowia.pl jeszcze taniej, korci mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Droga impreza te tabletki, gdybym ich nie dostała, pewnie nie kupiłabym ze względu na cenę. Ale, jeśli okaże się, że są fenomenalne, mogę za nie tyle płacić :)

      Usuń
    2. tanie nie są, gdyby tylko mi mogoły z zatrzymaniem wody to już bym dała tę stówę za 3 paczki:)

      Usuń
    3. Jak znajdziesz tak tanio, to nie zastanawiaj się. naprawdę rewelacyjnie usuwają obrzęki. Powiem szczerze, że odżałowałam jedną mężowi, którego nieraz bolą nogi z powodu zatrzymywania wody i po godzinie od podania skakał z radości, że już całkiem przeszło. Oczywiście efekt jest na 24 godziny, ale zawsze. Zamów sobie może tą bezpłatną próbkę 10ciu tabletek?

      Usuń
  6. A ja biore tabletki antykoncepcyjne i nie zauwazylam zadnej roznicy przed i po;P zalezy od organizmu z tym wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Ja biorę tabletki od kilkunastu lat (łącznie) i dopiero po Yasmin obrzęki nie były tak dokuczliwe, ale i tak były. Teraz mnie to nie męczy, więc jest to dla mnie ogromna ulga.

      Usuń
  7. dużo słychać o tych tabletkach dziękuje za informacje, zgłosiłam się po bezpłatne próbki ;) warto spróbować, a ciebie zapraszam na moje rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezłe efekty.Ech,mi by bardziej się przydało coś na wystający brzuch i boczki,bo trudno mi się ich pozbyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest suplement na odchudzanie ;) Ten efekt, to po prostu utrata wody, która do tej pory zatrzymywała się w moim organizmie.

      Usuń
  9. WOw codziennie tyle km? podziwiam, mam tyle samo wzrostu co ty, ale o drobinę wiecej kg - ok. 55-56, i tak czuję się lepiej niż przy 60kg, cellulit można też zminimalizować masażem bańką chińską:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie, to nie mam czasu pedałować po 6 godzin :D Ale kiedy się tylko da, zwykle 4 razy w tygodniu.

      Chciałam Wam pokazać moje uda i pośladki (jak to brzmi!), ale z uwagi na liczne sińce po masażu, nie zdecydowałam się.

      55/56 kg to przy naszym wzroście jeszcze prawidłowa waga. Ja się najlepiej czuję z rozmiarem 36, dlatego gdy wskazówka przeskoczy 53, przechodzę zawsze na dietę :P Ale, z uwagi na aktywny tryb życia, zdarza się to wyłącznie w okolicach Bożego Narodzenia ;)

      Usuń
  10. Mysiu,popatrzylam na sklad celluofa i zastanawiam sie co jest tam skladnikiem numer 1,bo krzemionke mam ze skrzypu,pokrzywe popijam, wit B5 lykam, biotyne tez lykalam,teraz pije drozdze,brakuje mi tylko morszczynu i gorzkiej pomaranczy-ciekawe czy mozna je dostarczyc w inny sposob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morszczyn to po prostu algi a gorzka pomarańczę zastąpią cytrusy :)

      Usuń