poniedziałek, 2 lipca 2012

Darmowe próbki od Johnson&Johnson

Doszła dziś do mnie koperta z próbeczkami od J&J.

Przyszła bardzo szybko i jest śliczna. 
Zobaczcie zresztą same.

Próbki zamówiłam z TEJ strony firmy Johnson&Johnson. 
Każda z Was może takie mieć, jeśli wypełni zamieszczony tam formularz. Nie trzeba za nic płacić, ani udostępniać jakiś szczególnie poufnych informacji poza adresem, imieniem i nazwiskiem. Próbki możemy dostać tylko raz.

***Firma wspomina o 30 dniach do przesyłki, a ja dostałam w ciągu 7 dni. Dlatego ogromny PLUS!
Po licznych mailach do firm, które nie odpowiadają wcale, nawet na jedno proste pytanie, J&J zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

W kopercie przyszły:
4 małe próbki opakowane w zamykany kartonik
- 2 ulotki reklamowe
- żadnych ankiet do odsyłania i innych zobowiązań

W skład zestawu wchodzą:
1. Szampon J&J 3w1 - recenzja CLICK!, analiza składu CLICK!
pojemność próbki 50ml

2. Mleczko pielęgnacyjne - recenzja i analiza w opracowaniu :)
pojemność próbki 50ml

3. Krem pielęgnujący ekstracare - recenzja i analiza w opracowaniu 
(rzutem okiem na skład - bogaty w ekstrakty, nada się do pielęgnacji skóry twarzy lub 2 aplikacji na włosy) 
pojemność próbki 15ml

4. Ochronny krem przeciw odparzeniom - recenzja i analiza w opracowaniu 
(rzutem okiem na skład - natłuszczająco-emolientowy z substancjami przeciwzapalnymi jak tlenek cynku i przeciwpotnymi)
pojemność próbki 15ml

Jestem bardzo zadowolona z tej przesyłki. 
Produkty na pewno wypróbuję, zrecenzuję i opiszę.

29 komentarzy:

  1. ta marka towarzyszyła mi w dzieciństwie i zwykle mama mówiła, że była zadowolona ;) ostatnio testowałam jeden z tych produktów i też przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzieciństwie podbierałam młodszej siostrze klasyczny szampon j&j no more tears, bo miałam po nim takie miluchne włoski i ładnie pachniały ;) i nie szczypał w oczy :D

      Usuń
  2. ja też już kiedyś dostałam :) fajny zestaw w sam raz na jakieś podróze. i przynajmniej opakowanie pozwala naparwde na testowanie, a nie jak niektóre firmy , wysyłają małą saszetkę kremu....
    ja osobiście jestem bardzo zadowolona z kremu na odparzenia w sam raz dla mojego malucha ( i ta mala tubeczka starczyla chyba na 3 miesiace!) i z szamponu 3w1. krem i balsam wg mnie takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre firmy wysyłają saszetkę.. chyba do smarowania nosa :D J&J zachował się elegancko i już ich lubię :D

      Krem na odparzenia też wypróbuję właśnie na dziecku :)

      Usuń
  3. też je dostałam, ale oddałam szczęśliwej mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie po szamponie z J&J jakos glowa swedziala i przy dluzszym stosowaniu wysuszal wlosy. Ciekawe ze w Polsce ich oferta jest bardzo okrojona, bo produkuja na przyklad szampon rozmarynowy z filtrem uv i serie aloesowa: szampon, odzywka i odzywka bez splukiwania - niestety te odzywki maja silikony na samym poczatku skladu, w sumie moze kiedys sie skusze na ta b/s bo lubie takie silikonowe bomby jako wykonczenie pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety J&J poszedł właśnie ostatnio w stronę silikonów. Najpierw narzekano, że za bardzo naturalny, a teraz na silikony ;)

      Po szamponie zawsze należy użyć odżywki, wtedy nie powinien wysuszać. Natomiast z tymi uczuleniami to tak jest, że niestety wszystko może uczulać :/

      Usuń
    2. Mnie niestety szampony ziolowe wysuszaja mimo odzywek i oleji wiec nie moge stosowac ich bez przerwy, uzywan na zmiane z innymi.

      Usuń
    3. Pod nazwą ziołowy może się ukrywać najróżniejsze świństwo ;)

      Usuń
  5. Gdyby nie to, że kosmetyki tej marki mnie uczulają, z pewnością bym skorzystała z tej oferty :) Miło, że formy wychodzą "do ludzi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie tak działa seria Baby Dream z Rossmanna :)

      Usuń
  6. Też otrzymałam paczkę z tymi próbkami i jestem ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam zamiar zamówić ale w ankiecie pisze aby podać wiek dziecka lub w jakim miesiącu stanu błogosławionego się jest i nie wiem co tam napisać bo nie jestem matką i sie nie spodziewam. Co piszecie w tych rubrykach dajcie mi znać na moim blogu proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się w ogóle ta tabela nie chciała stamtąd załadować i wyszło, że mam noworodka (a mam 4-latka), ale machnęłam ręką. I nic to nie zmieniło.

      Usuń
  8. zamówiłam aaa kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zamówiłam te próbki kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Długo czekałaś na przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz wypełniam formularz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ej, gdzie sie to zamawia bo ja nie moge tego znalezc ? :( a tez chcem zamowic . karolina

    OdpowiedzUsuń