piątek, 15 czerwca 2012

Dwa tygodnie z MERZ SPEZIAL

Minęło właśnie pół miesiąca z drażetkami MERZ SPEZIAL
Chcę się podzielić z Wami pierwszymi wrażeniami z testowania.

Zapraszam do krótkiej notki :)

NEGATYWY
Łykam je bardzo sumiennie rano i wieczorem. Muszę przyznać, że to uciążliwe, bo rano, to się jeszcze pamięta, ale wieczorem zdarzało mi się wyskoczyć z łóżka po zapomnianą drażetkę.

Podział na dwie porcje jest pewnie dobry z medycznego punktu widzenia, ale nie ukrywam, że kłopotliwy w stosowaniu.

Zachwyt nad butelką ustąpił miejsca czujności, bo jest szklana i jeden nieostrożny ruch, i będzie katastrofa. Ponieważ jest gładka i dość ciężka, wyślizguje się z palców. Wygląda efektownie, ale niestety, jest krucha.

POZYTYWY
Tabletki toleruję bardzo dobrze. Nie mam po nich nudności, dolegliwości trawiennych czy biegunkowych, nawet jeśli łyknę je na bardziej pusty żołądek, co zdarzało mi się po wielu suplementach, zwłaszcza tych zawierających żelazo.

Mam wrażenie, że mam więcej energii i dobrego humoru, przy czym odczucie poprawy w tym zakresie  jest wybitne, więc myślę, że to zasługa zawartości żelaza w preparacie. Jestem mniej senna i bardziej skoncentrowana.
_________________________________________-
Więcej o współpracy z MERZ SPEZIAL TUTAJ

12 komentarzy:

  1. przyznam się, że też nie przepadam za suplementami, które zaleca się brać 2 lub 3 razy dziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz że to "tabletki szczęścia"? :D Może i ja się skuszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha, chyba przesadziłam ;D
      chyba raczej chodziło mi o uczucie mniejszego zmęczenia, takie ogólne :P

      Usuń
  3. Z tą poprawą humoru to może działa jak placebo a nie ze względu na skład... Ja po żelazie nie miałam zmiany humoru ani więcej energii... (brałam samo żelazo bo miałam wyniki poniżej normy żeby nie było że to nie działa na ludzi którzy maja żelazo w normie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe ;) to tylko moje subiektywne odczucie.

      Usuń
  4. Może masz anemie, skoro suplement diety z zawartością żelaza poprawia Ci samopoczucie ? Miałam anemię i gdy zaczęłam przyjmować żelazo również stałam się mniej senna i miałam więcej energii. :) Może warto to sprawdzić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie - nie mam. Robię regularnie morfologię.

      Ale, trafna uwaga :)

      Usuń
    2. Mysiu, sprawdź sobie jeszcze poziom ferrytyny - to białko odpowiedzialne za transport żelaza. Hemoglobinę można mieć w normie (bo np. jadłaś ostatnio coś bogatszego w żelazo), a ferrytyna określa faktyczne zapasy żelaza w ustroju. W przypadku niedoboru od razu lepiej zacząć wcinać żelazo w tabletkach :)

      Usuń
    3. Hmmm, brzmi rozsądnie, dziękuję :)

      Usuń
  5. Jeszcze nigdy nie próbowałam MS ale podobno zmienili skład na hmm bardzije "oszczędny" w substancje aktywne. Możesz już określic czy np paznokcie są jakieś twardsze albo czy mniej włosów wypada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienili. Jak mi firma tłumaczyła w mailu, po to, żeby wyeliminować ilość uczuleń związanych z drożdżami. Po prostu zawartość ich w tabletkach powodowała wypryski i ludzie się skarżyli. Zwiększono za to ilość innych składników, ale nie wiem których. Nie sprawdzałam tego bliżej.

      Ani paznokcie, ani włosy nie poczują tabletek w ciągu 2 tygodni ;) To po prostu niemożliwe. Paznokcie rosną od macierzy, więc nim substancje zbudują paznokieć na tyle, by dorosły do brzeżka, to miną 3 miesiące ;) Natomiast wpływ na wypadanie myślę, że wstępnie będę mogła określić po miesiącu czasu. Teraz wypadają w normie. Jakieś 50-60 włosów dziennie.

      Usuń