czwartek, 21 czerwca 2012

CelluOff. Pogromca cellulitu. Współpraca

Jest mi bardzo miło ogłosić, że nawiązała ze mną współpracę kolejna firma,
tym razem AVETPHARMA z inicjatywy portalu urodaizdrowie.pl 

I tak zostałam mianowana na Ambasadorkę CelluOff. 



CelluOFF to unikalny produkt przeznaczony do walki z cellulitem, który przyczynia się do widocznej poprawy w obrębie obszarów objętych tym problemem. Wpływa na wyrównanie skóry, redukcję tkanki tłuszczowej, lepsze ukrwienie i poprawę sprężystości. Pierwsze efekty stosowania kapsułek CelluOff powinny być widoczne już po pierwszym miesiącu stosowania.
Kapsułki CelluOFF likwidują istniejący cellulit, a regularnie przyjmowane przeciwdziałają jego nawrotom. 
  • Ekstrakt z gorzkiej pomarańczy wpływa na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanek, wzmacniając i uelastyczniając włosowate naczynia krwionośne
  • Otoczkowany olej z ogórecznika lekarskiego (Borago Officinalis L.) zawiera kwas g-linolenowy, który ujędrnia skórę i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie
  • Ekstrakt z liści pokrzywy i ekstrakt pozyskany z pędów bambusa zawierają krzem, wpływają na gospodarkę płynami ustrojowymi, ułatwiają eliminację toksyn i drenaż tkanek
  • Ekstrakt z morszczynu pęcherzykowatego będący naturalnym źródłem jodu ma wpływ na metabolizm tkanki podskórnej, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej
  • Witamina B1 uczestniczy w metabolizmie węglowodanów, a witamina B2 w przemianach aminokwasów i lipidów w organizmie
  • Kwas pantotenowy bierze udział w regeneracji komórek skóry i błon śluzowych, podczas gdy niacyna i biotyna mają wpływ na utrzymanie prawidłowego stanu skóry
Cena preparatu: 129zł za 30 kapsułek (zajrzyj na koniec artykułu, jeśli jesteś zainteresowana promocją)

Jestem bardzo podekscytowana tym preparatem, gdyż to mój pierwszy tego typu produkt.
Jego skład nie kłóci się z przyjmowanym obecnie suplementem diety MERZ SPECIAL, ponieważ nadmiar witaminy B jest z organizmu wydalany.

LINK do akcji prowadzonej przez portal zdrowieiuroda.pl

Uwaga, zanim zaczniesz przyjmować CelluOff, musisz spełnić następujące warunki (ja je spełniam):

  1. Skończone 20 lat
  2. Brak ciąży i karmienia piersią
  3. Brak uczulenia na składniki preparatu
  4. Brak chorób tarczycy w przeszłości i obecnie
  5. Brak przyjmowania leków przeciwzakrzepowych


PRZESYŁKA
Dzisiaj otrzymałam przesyłkę i na wstępie poczułam się odrobinę zawiedziona. 
Górnolotne sformułowanie Ambasadorka ustąpiło miejsca lekkiemu zażenowaniu. 
Otrzymałam pudełko naderwane i obtłuczone na brzegach. 
Na szczęście tabletki są i nic im nie dolega, 
jednak pewna obskurność opakowania, to nie moja sprawka.

PREZENTACJA PRODUKTU
W opakowaniu jest 30 błękitnych kapsułek bez zapachu.



Najlepsze zdjęcie, jakie udało mi się zrobić. Napisy na opakowaniu są bardzo małe.
Dokładna rozpiska na stronie producenta TUTAJ
Zwróćcie uwagę na klauzulę kobiet walczących z cellulitem aktywnie, oznacza to
że nie wystarczy łykać tabletki, aby zlikwidować cellulit, trzeba jeszcze prowadzić zdrowy i aktywny tryb życia.

Kurację rozpoczęłam 21.06.2012.
pierwsze info 29.06.2012
Pełna kuracja trwa 3 miesiące

„Każdy fan CelluOFF na profilu na FB może dostać darmową próbkę oraz skorzystać z promocyjnego zakupu 1+1 w cenie 99PLN wraz z wysyłką” (cena regularna za 1 op. to 129zł)


_____________________________________________
Pełna kuracja trwa 3 miesiące.
Będę Was informować na bieżąco, jakie mam wrażenia po 1, 2, 3 i 4 tygodniach stosowania preparatu.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wspolpracy:) I czekam oczywiscie na notkę o pierwszych wrazeniach no i o efektach:) A mi ta strona (urodaizdrowie) kompletnie nie wiem czemu nie wyswietla sie;/ Zrobilo sie tak zaraz po rejestracji, 2 dni dziala, a pozniej bum, nie wyswietla sie;/ Nie wiem czemu, a tam mnostwo ciekawych rzeczy, recenzje, nie recenzje, eh;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystko zamelduję ;)

      Myślałam, że mój link nie działa, ale to coś u Ciebie musi być. To dosyć ciężka strona. Może komp się wiesza? Spróbuj wszystko powyłączać nim się zalogujesz.

      Usuń
  2. Od dawna szukałam takiego produktu :) Gratuluję Ci tego, że zostałaś ambasadorką, to naprawdę wielki sukces!

    PS. Dodaję Cię do obserwowanych, czekam na kolejne świetne recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestem ciekawa choć i tak tego sobie nie kupię bo drogo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie kupiła, ale jeśli w miesiąc da jakieś zabójcze i do tego trwałe efekty, co bym mogła bez zażenowania świecić skąpym kostiumem, to czemu nie ;)

      Usuń
  4. witaj w klubie ambasadorek :D a moje pudełko tak samo wyglądało, więc się nie przejmuj ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki za info, ciekawe czy wszystkie takie odrapane przyszły? ;/
      Tym niemniej sam produkt wydaje się ciekawy.

      Usuń
  5. w takim razie miłego testowania i oby pomagał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysiu, nie wiem w który dział się wstrzelić ze swoimi prośbami, więc piszę tu... Mam prośbę o dwie notki:) 1) Twoja pielęgnacja twarzy, ulubione kremy, toniki, sera:) 2) Twój tygodniowy plan pielęgnacji włosów;)

    Mogę liczyć na coś takiego?

    Pozdrawiam, Asia (uwielbiam Twojego bloga, uzależniłam się i zaglądam codziennie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo mi miło, dziękuję :)

      Nad pielęgnacją twarzy, to się muszę zastanowić, ponieważ nie jest to raczej zgodne z przesłaniem bloga. Jeśli zależy Ci na tym, mogę Ci napisać na maila. Co, jak i kiedy używam.

      Jeśli taka forma Cię interesuje, to nie musisz maila zostawiać tu, ale odezwij się na mojego: mysia101981@interia.pl
      Chętnie Ci opiszę, nie ma problemu.

      Dokładny plan pielęgnacji włosów jest w planach, więc będzie zrealizowany. Stoi w kolejce ;)

      Usuń