czwartek, 28 czerwca 2012

CelluOff. Pierwszy tydzień za nami!

Czas podzielić się pierwszymi wrażeniami z łykania tabletek CelluOff.

Więcej na temat współpracy i suplementu TUTAJ

Łykam je sumiennie od 7 dni, codziennie po jednej, zaraz po śniadaniu.

Co mogę o nich powiedzieć - w tej króciutkiej notce.

MOJE WRAŻENIA:
* nie wywołują żadnych dolegliwości żołądkowo-jelitowych

* są bez smaku i bez zapachu

* duże, ale gładkie, więc przechodzą w miarę bez kłopotu. Nawet jeśli się zdarzy, że zatrzymają się gdzieś na zakręcie, parę łyków wody i odlepiają się. Nie, jak w przypadku wielu tabletek, że prędzej nabawimy się zgagi, niż popchniemy gniota dalej.

* pierwsze 5 dni czułam w nogach coś w rodzaju mrowienia. Pierwsze 2-3 dni nawet uczucie tępego znudzenia i delikatnego bólu. Nie wiem, jak to opisać, ale taką właśnie nudność, lecz bez ciężkości czy opuchlizny. 2 ostatnie dni bez tego typu wrażeń.

* nogi nie są ciężkie wieczorem, ani opuchnięte nad kostkami, a mam do tego ogromną tendencję, mimo aktywnego tryby życia

* nie poddaję ocenie cellulitu, bo jest zbyt wcześnie ;)

12 komentarzy:

  1. No jestem ciekawa co ci to da:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że idealnie jędrną skórkę nastolatki :D No żartuję, jeśli upora się z nierównościami tu i tam, to będę mu dozgonnie wdzięczna tego lata :D

      Usuń
  2. może zaczęły działać skoro czuć mrowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym musi być. Cyrkulacja nabrała mocy ;)

      Usuń
  3. czekam na dalsze obserwacje efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa efektu po miesięcznej kuracji :))
    A tak z innej beczki - mysiu powiedz mi czy jeśli zużyłam połowę utleniacza w butelce to czy nie stracił on swoich właściwości po otwarciu i przeczekaniu w ciemnej półce ponad miesiąc? Kończę jeszcze malutkie buteleczki które mam i tak mnie naszło czy jak pofarbuje włosy to czy ten otwarty nadal się nadaję..?

    Pozdrowionka :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D ale po 3-miesięcznej. Okazało się, że dostałam pierwsze pudełko, ale doślą jeszcze 2 :D

      Spokojnie może stać. Warunkiem jest szczelnie zamknięte opakowanie i ciemna półka :) Dlatego możesz bez obaw teraz zużyć.

      Uściski! :*

      Usuń
  5. W takim razie czekamy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee no to super! 3 miesiące to już coś!

    Dzięki za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za macki :)

      Taaa, zamierzam stać się królową plaży :D:D

      Usuń