środa, 13 czerwca 2012

Bad Hair Day. Fatalne fryzury

Na pewno zdarzyło się Wam mieć dzień zupełnie niewyjściowej fryzury, dobrze gdy można nacisnąć wtedy na się czapkę, gorzej gdy trzeba wyjść do ludzi.

Straszne i straszniejsze w tym artykule. Zapraszam serdecznie!


A więc, poplotkujmy. Czas kogoś obgadać ;)

Przypadek numer 1
Susz, busz i sahara
Pozamiatane.

Niech żyje wolność

Może mnie nikt nie pozna?
Tak, to jedna z Kardashian

Przypadek numer 2
Coś usiadło na mojej głowie
Niech żyje Młoda Para!

Pamela Anderson jako Dama-wąż.

Jennifer Lopez jako Meduza

Agnieszka Włodarczyk jako Solar-Babcia 

Kożuchowska w meloniku
Przypadek numer 3
Nie chciały się ułożyć
Dużo za dużo.
Zauważyłyście te niebiesko-białe pasemka?

Scarlet Johansson pod napięciem

Oj tam, oj tam

Co tam włosy, patrzcie jakie mam fajne kolczyki
Przypadek numer 4
Barwy egzotyczne
Żółto mi!

Kate Hudson jako niebieski ptak

Aby pasował do paznokci

Różowo było, ale się zmyło
Przypadek numer 5
Uwaga zebra
Borsuk pasiasty

Pasiak Borsuczy
Przypadek numer 6
Ofiara modnego fryzjera
Przecież Frankenstein to przystojniak 

Gdzie mój parasol-asol-asol?

U-aaa- kosmyki dwa
Przypadek numer siedem
Może być gorzej
Amen

Z przodu jest lepiej, naprawdę...

Doda włosów doda

Co z oczu, to i z serca
Pięknemu nie we wszystkim ładnie

Cameron Diaz zrobiło się łyso
Przybrały trochę na wadze

Dlatego wynaleziono maszynkę do golenia

37 komentarzy:

  1. O mamo!! Niektóre są naprawdę paskudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większośc to naprawde tragedia, ale co do kilku się nie zgodze.

      Usuń
  2. A najbardziej podobają mi się opisy zdjęc:D

    OdpowiedzUsuń
  3. buahahaha :D:D:D

    to może jeszcze festiwal mechatej łydki i pachy? :E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to by było dopiero obrzydliwe :D:D

      Usuń
    2. Na pewno, można by było się jeszcze bardziej pośmiać :D :D
      Świetny blog!

      Usuń
  4. opisy świetne, a co do ofiary fryzjera: chyba ciągle nie mogę zrozumieć fenomenu Hupało. Te grzywki to jakaś masakra. Ani to ładne ani modne

    OdpowiedzUsuń
  5. bad hair day... wystarczy wiatr i nawet kiepski fryzjer nie jest potrzebny jako gratis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zadrzalo sie. Pamietma jak kiedys zdecydowalam sie zrobic sobie sama pasemka :-O Efekt szok- wygladalam jak kurczaczek. NA szczescie moja fryzjerka to geniusz :-) Jednak bez kilku dni bez nakrycia glowy sie nie obylo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D

      Nigdy nie zapomnę, jak w pewien letni wyjątkowo gorący dzień przechodziłam akurat obok salonu fryzjerskiego i nerwowym krokiem minęła mnie młoda dziewczyna z nieszczęsna miną, w zimowej czapce!, znikając w czeluściach usługowego...

      Usuń
  7. Najbardziej mnie śmieszą wpadki z przyczepami bo ich nie znoszę. Kardashian nie poznałam zanim nie przeczytałam podpisu. Frankenstein - może fryzjerka wybierała się na urlop i ścięła grzyweczkę na zapas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyczepy? Niezła nazwa na doczepki :D

      Frankenstain to jaga Hupało, czołowa polska stylistka i fryzjerka :D:D Może rzeczywiście ma mało czasu dla siebie ;) ihihihi

      Usuń
    2. Jaga jej to zrobiła, tak? :]

      Usuń
    3. Nie :D to jaga we własnej osobie :D:D zrobiła TO sama sobie :P

      DMK :* Witam w moich skromnych progach ;)

      Pozwólcie, że przedstawię Wam Anię - czołową przedstawicielkę największej metamorfozy zdechłych kłaczków w mięsiste loki!!!

      Usuń
  8. o kurde, straszne niektóre fryzury :O

    OdpowiedzUsuń
  9. opisy naprawdę rewelacyjne, ale jakby na to nie spojrzeć każda z nas ma tak czasem, że włosy się wcale nie układają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoooo moje jak maja BD to wyglądaja jak na 3 zdj ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. łoo mamo chyba będę mieć koszmary!

    OdpowiedzUsuń
  12. ah! uśmiałam się. zaczytuje się twoim blogiem !

    OdpowiedzUsuń
  13. Weselne koszmarki wymiatają - to powinno miec osobną galerię :> Ja zaliczyłam taką wtopę u fryzjera idąc na stódniówkę. Szkoda, że się okazało, że fryzjerka potrafiła tylko zrobic kokowego "banana" albo pseudo irokeza :( Jak mi brzydko było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szczerz się nad tym kiedyś zastanowię :D

      Biedula, a najlepsze jak wciskają kit, że z tych włosów nie da się zrobić nic innego.

      Usuń
  14. Jezu jak ja się brechtałam.. dobre 20 minut nie mogłam się uspokoić..
    W domu cisza wszyscy śpią a ja się duszę od tłumionego rechotu :D
    Genialne zdjęcia i komentarze. Artykuł jak zawsze wart przeczytania.

    O Jennifer Lopez to bym tylko powiedziała że im więcej masła tym lepiej haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eheehhehe :D to rzeczywiście ;)

      Bardzo się cieszę!!!

      Taaa.. maślany lopez :D:D

      Usuń
  15. Super masz poczucie humoru! Ja juz to wszystko przerobilam moze oprocz "usiadlo mi cos na glowe" i "moze byc gorzej". Nawet dzisiaj mialam "bad hair day", wstalam i mialam jakies nieokreslone wygnioty na glowie, do tego jakies byly dziwne po wczorajszej maseczce jajecznej, postanowilam zwiazac wlosy w bardzo wysokiego kucyka, kotry byl naprawde tak niewygodny, ze az mnie glowa rozbolala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) To był post rozluźniający :D

      O kurcze, włosy bywają niewdzięczne :D
      Może proteinki Ci nie bardzo służą? W końcu żółtko to bomba proteinowa.

      Jak ja tak wiązałam te moje dłuższe włosy, to mnie czasem bolała skóra głowy (a wiązałam całkiem luźno) i miałam taki patent, że w miejscach uciążliwych rozsmarowywałam opuszkiem palca odrobinę oleju z Alterry albo kremu Nivea. Uelastyczniało to skórę i od zaraz przynosiło ulgę.

      Usuń
  16. Również jestem za tym, aby powstał wątek z nieudanymi fryzurami ślubnymi/studniówkowymi, etc. Może nie byłby zbyt bogaty, bo są to wszystko wariacje albo krejzi błyszczących loczków albo koków-bananów. Ale byłoby ku przestrodze! :)Pozdrawiam, fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z życzeniami już napisałam, stoi sobie w kolejce do publikacji. Jest baardzo bogaty :D Pojawi się na dniach.

      Dzięki!

      Usuń
  17. Britnej moze najlepsza,ale generalnie szkoda dziewczyny. Ma problemy psychiczne i stad te jej odpaly, nei zrobila sobie takich fryzur od tak, po prostu cos tam w glowie jej sie poprzestawialo.. :/

    OdpowiedzUsuń