środa, 30 maja 2012

MERZ SPEZIAL drażetki, suplement diety


Bardzo miło jest mi ogłosić, że nawiązała ze mną współpracę firma Zdrovit w imieniu Firmy Merz Spezial.

'W Polsce jest od 18 lat, a na świecie od 1964 roku! Mimo takiego stażu, tylko raz zmieniono formułę produktu - usunięto z niego drożdże, mogące powodować uczulenia.'

Otrzymałam 3 opakowania po 60 tabletek w celu przeprowadzenia 3 miesięcznej kuracji.




Pierwsze wrażenia
Otrzymałam przepięknie zapakowaną paczuszkę, która ucieszyła moje oczy.



Tabletki są zapakowane w buteleczki z białego szkła. Mają kolor różowy i pachną słodko, pudrowo.


Czas trwania kuracji:
Kuracja będzie trwać od 1 czerwca do 1 września. Będę na bieżąco, co miesiąc, informować Was, jak skutkują tabletki.

Producent obiecuje:
'Promienna skóra o zdrowym wyglądzie, gęste, lśniące włosy i piękne, mocne paznokcie'.
Informacje z opakowania:







_________________________________________
Spostrzeżenia po dwóch tygodniach stosowania-->TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Ja brałam dwa lata temu Merz Special i miałam wrażenie, że pomógł mi na trochę na cerę, na włosy nie zauważyłam... Potem rok temu zrobiłam drugie podejście, ale już wtedy w ogóle efektów nie widziałam, może dlatego, że parę razy się zapomniało, ale też słyszałam, że trochę skład zmienili.
    Ostatnim takim moim rzutem na suplementy było Vichy na włosy. I znów siebie zawiodłam, bo dużo kasy wydałam, a nie brałam regularnie po miesiącu... :(
    Od tamtej pory już nie łykam suplementów na włosy, tylko nieraz cynk i takie tam, ale bez wiary, bez wiary. Staram się za to trochę lepiej jeść. I chyba to najbardziej działa. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :)

      Ja okresowo lubię brać suplementy. Jak dotąd brałam Vitapil, który jako jedyny dawał efekty kosmicznego przyrostu. Bardzo jestem ciekawa, jak spisze się Merz.

      Dobra dieta, w ogóle zdrowy tryb życia to podstawa. bez tego, nawet najlepsze tabletki na niewiele się zdadzą.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Swoją pierwszą współpracę na pewno się dłuugo pamięta ;)

      Usuń
  3. Gratuluję i efektów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie dziękuję.
      Ale skład wydaje się całkiem sympatyczny, ze względu na biotynę, cynk i żelazo.

      Usuń
  4. zazdroszczę nawiązania takiej współpracy :) gratuluje
    nigdy nie łykałam tego suplementu

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam w takim razie na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję
    Fajnie, że wreszcie zobaczę, czy to działa jeśli ktoś przyjmuje to regularnie przez dłuższy czas.

    OdpowiedzUsuń